Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Independence schreef:Het leed dat een paard kopen heet...
Bij mijn vorige wist ik het gewoon zeker, en naar dat gevoel ben ik nu weer opzoek, maar een nieuw paard gaat nooit mijn oude paard evenaren
Het mooie is dat je dit gevoel hebt ervaren. Ga op zoek naar dat gevoel, niet naar een kopie van je andere paard
Independence schreef:Maar komt dat gevoel wel als ik in mijn achterhoofd nog steeds mijn vorige paard heb?
Daphx93 schreef:Aan mezelf.
Anderhalf jaar geleden met de merrie gestopt die echt altijd mijn steun en toeverlaat was. Maar ll door privézaken moeten stoppen.
Nu is ze gister overleden door een stom ongeluk op het weiland. Heb zooo een spijt en verdriet dat ik zonodig moet haar moest stoppen![]()
Gelukkig 2 maanden geleden haar nog opgezocht maar toch, voel me zo ellendig nu.
xDenies schreef:Maar niet iedereen heeft het door! Ik gebruik deo en ik douche mij ook prima met een *naar horen zeggen* lekkere geur. Maar ik ruik zelf he-le-maal niets, dus mijn collega's weten dan ook dat als ze me ruiken ze even een gil moeten geven. Net als dat mijn familie dat weet.
Natuurlijk kan je dat niet tegen een onbekende zeggen maar wellicht is het ook wel iemand met het zelfde probleem als ik
Bedoel dit niet als kritiek hoor!!
xDenies schreef:Aan dat het nieuws onderscheid blijft maken tussen hoog en laag opgeleidde mensen en dat het laag opgeleid zijn vaker negatief in beeld komt.
:l
Nayomie schreef:Wanneer ik een keer mag uitslapen, dat ik dat ook mocht vergeten. Eerst half uur lang sirenes van ambulances polities en brandweerwagens. Half uur later arriveert de bouw tegenover het huis ok steigers te bouwen en materiaal te slijpen.
oomens schreef:xDenies schreef:Aan dat het nieuws onderscheid blijft maken tussen hoog en laag opgeleidde mensen en dat het laag opgeleid zijn vaker negatief in beeld komt.
:l
En de oplossing is? 'Theoretisch opgeleid' en 'praktisch opgeleid' gaan gebruiken? En dan constateren dat praktisch opgeleiden vaker negatief in het nieuws komen?
Zoals ookbarbaren/vreemdelingen/buitenlanders/allochtonen/mensen met een migratieachtergrond enorm veel baat hebben gehad bij iedere naamswijziging?