Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
taartjee schreef:@Neverland, Het is met OV inderdaad voor allebei meer dan 5 uur reizen. Hij woont helemaal onder in zeeland tegen de Belgische grens aan dus het is voor hem ook al snel een reis van 4 uur om normaal in Nederland te komen.
Onbekende stad vind ik juist niet fijn, zeker omdat ik heel erg prikkelgevoelig ben en ik van een onbekende stad niets weet en dan overactief mijn omgeving in de gaten ga houden en de spanningen zullen dan ook echt niet meewerken aan het stukje 'contact met elkaar krijgen'.
@janinevv, Afstand is per auto bijna 250km dus het ligt ook echt absoluut niet naast de deur
Mag helaas de auto niet mee van mijn ouders, maar wel wanneer we dus ergens halverwege afspreken. Vanavond even met date overleggen aangezien hij nu aan het werk is of hij dat eventueel zie zitten en met ouders dan overleggen of zij het een probleem vinden dat, mocht het goed klikken, dat hij dan met mij mee rijdt naar mijn woonplaats. Halverwege afspreken betekend voor hem nog steeds een reistijd van minimaal 4 uur dus beetje lastig gaat het wel worden, maar we gaan het zien.
We zitten ook een beetje te bedenken van wat we dan wilden gaan doen, verder dan ergens uit eten kwamen we nietHebben jullie nog ideeën? Bioscoop gaat, wanneer we bij hem zijn, afvallen, dichtstbijzijnde bios is daar 30 km vandaan, als we besluiten hier heen te gaan zou dat wel makkelijker kunnen.
Neverland schreef:Ik vind het wel een belangrijk punt zeker als beide absoluut niet willen verhuizen.![]()
Net als kinderen. Ik zou zsm willen weten of iemand kinderen wilt ja of nee omdat ik ze absoluut niet wil.