Wat een gave nikes MerleSimone!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:_Friemel schreef:Ja en ik heb mn jonge leeftijd al niet mee en daarnaast ben ik de enige vrouw op een afdeling van 35 man waar grotendeels verkoper ismaar ik ben hier nu net 2 weken en wordt continu overal bij betrokken. Mensen kijken écht anders naar je.. daarnaast voel ik me gewoon veel vrouwelijker en lekkerder zo.
Ik ben overigens wel echt een plussize maar ik ben van mening dat als je je passend kleed en je manier vindt dat je dan al de helft slanker lijkt. In een spijkerbroek ben ik echt een stuk forser, ik leg de nadruk dan op mn bovenbenen, met een jurk "verberg" ik dat punt
Met een jeans kan je ook gewoon slank lijken hoor. Je moet hem dan alleen goed combineren.
[ [url=m/OrJjOS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vqch9f.jpg]Afbeelding[/url] ]
MerleSimone schreef:Outfit van gisteren, shirtje van Vero Moda en schoenen van Nike.
[ [url=m/ruQncB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even nodig hoor, kijk deze schoenen
[ [url=m/M7yDvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net verkondigd de airmax niet zo super meer te vinden en dan tegen deze aanlopen, love at first sight
Vanavond naar Mallorca, kom maar door met die zon
_Friemel schreef:MerleSimone schreef:Outfit van gisteren, shirtje van Vero Moda en schoenen van Nike.
[ [url=m/ruQncB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even nodig hoor, kijk deze schoenen
[ [url=m/M7yDvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net verkondigd de airmax niet zo super meer te vinden en dan tegen deze aanlopen, love at first sight
Vanavond naar Mallorca, kom maar door met die zon
Dat shirtje moet ikrecent gekocht?
Dniekje schreef:Ook alweer tijdje geleden, dus maar even weer een outfitpost!
M'n hoofd er maar even afgeknipt, die was niet toonbaar. Rokje had ik net binnengekregen, kaartje hing er nog aan
[ Afbeelding ]
Rokje: besteld bij Esuals, geen idee welk merk
Shirt: Nikkie
Schoenen: Puma