Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bon_ita schreef:@ colien, ik vind dat wanneer er iets op je pad komt je het niet uit de weg moet gaan! Mensen zeggen altijd zo wijs dat je niet in het verleden moet blijven hangen en als je ex toch al helemaal uit the picture is waarom dan niet
Berdien schreef:Ik word niet snel verliefd (lees: zeer lastig) dus als ik daar op moet wachten dan kan ik nog wel even blijven wachtenIk hoef niet perse een relatie met iemand te hebben of gevoelens voor iemand te hebben om er seks mee te kunnen hebben. Moet het er wel warm van krijgen natuurlijk
en er moet ook zeker een klik zijn. Maar verder...
Sure_lee schreef:Wat gaat dit topic hard zeg!
Bij begroeting doe ik ook altijd 3 zoenen.
Heb vanmorgen Tinder van mij telefoon gehaald. Ben echt in de wolken haha
Vanmorgen had hij voor de 2e keer zijn wekker heel vroeg gezet zodat we nog even konden kletsen terwijl ik in de auto zat op weg naar het werk.
Heel fijn begin van de dag!
Robijntjah schreef:Precies dit is echt van mij en wil dus ook echt zelf alle keuzes gaan maken. Dat wordt nog wel een uitdaging haha.
musiqolog schreef:O, ik heb weer iets doms getypt zeker? Nou ja, weet ik dat ook weer. Ik zie niet in wat er laf is aan een neutrale begroeting. Die glimlach zet ik er heus wel bij op, maar als het goed is gaat dat spontaan. Die drie kussen misschien ook wel, dat zie ik ter plekke wel.
Oké, laat ik het zo zeggen: ik vind de begroeting niet zo belangrijk. De rest van het gesprek des te meer.