Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:31

Mijn date van nu hebben we facebook uitgedeeld voor we elkaar zagen haha.. Vonden beide wel fijn om een beetje te weten hoe of wat.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:32

Jullie gaan hard, even sporten en gelijk een paar pagina's erbij :P

Heb alleen nog niet zoveel gedate dat ik heb onthouden hoe ik altijd mensen begroet haha.. Leuk om te lezen :P

Zitten er hier meer mensen op badoo trouwens? Tinder werkt gewoon niet voor mij ofzo.. Tref ik nooit leuke mensen.. Op badoo ook niet date-materiaal, maar iig wel interessante mensen om mee te chatten haha :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:36

Ik heb m'n laatste date gewoon 3 zoenen gegeven ter begroeting, ik wist het ook niet dus dacht doe mat maar gewoon. :))

Ben nu een dag met iemand aan het appen en de eerste waar ik direct heel nieuwsgierig naar ben. Lekker direct, leuke humor, gewoon gezellig. Hij stuurde vanmorgen een foto van z'n lichaam, sjonge jonge... Daar werd ik wel warm van. :D

Op naar date 1! :')

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:38

Bedankt voor jullie reacties :) ik ga dan maar voor de 3 zoenen (op de wang ja, niet gelijk te enthousiast worden hahah) , alleen een hand vind ik zo formeel

Nou ik maak me daar dus juist "zorgen" om, omdat ik geen ongemakkelijke begroeting wil, een goed begin is het halve werk ;) de rest zie ik wel, dat zijn toch dingen waar je geen invloed op hebt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:40

ik grap altijd een beetje over op de app de eerste begroeting, en vaak komt er gewoon sociaal 3 kussen uit :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:44

Ik gaf date hand en drie zoenen, ging eigenlijk automatisch, geen moment over na gedacht.

Over woonplaats vertellen, doe ik ook niet snel. Er bestaan niet veel Colien's en dan woon ik ook nog in een klein dorp. Een oude date (4 jaar terug) heeft me al eens gestalkt, een no thanks vanuit mij.

Bon_ita schreef:
@ colien, ik vind dat wanneer er iets op je pad komt je het niet uit de weg moet gaan! Mensen zeggen altijd zo wijs dat je niet in het verleden moet blijven hangen en als je ex toch al helemaal uit the picture is waarom dan niet :Y)

Klopt helemaal. Daarom geniet ik er nu ook van en ga ik het niet uit de weg. Maar wil niet te snel gaan dat het straks door dat het te snel ging toch mis zou lopen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:02

Jeetje jongens, ik heb er een dagtaak aan om jullie te volgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:04

Ik was te laat op de eerste date. Meneer zat al in de kroeg op een barkruk. Dus het was gewoon: hey sorry hoe is het? En ben op de andere barkruk neergeplofd :')

Op de uni elkaar dus wel gespot. Maar ook nooit wat gezegd. Drie zoenen leek op dat moment gewoon super awkward.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:35

Ik heb tot nu toe altijd gewoon een smile en hoi, 1 keer dat de jongen me een hand gaf, beetje awkward haha. Misschien ga ik voor de komende date wel voor 3 zoenen op de wang :Y)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 04:10

Berdien schreef:
Ik word niet snel verliefd (lees: zeer lastig) dus als ik daar op moet wachten dan kan ik nog wel even blijven wachten := Ik hoef niet perse een relatie met iemand te hebben of gevoelens voor iemand te hebben om er seks mee te kunnen hebben. Moet het er wel warm van krijgen natuurlijk :P en er moet ook zeker een klik zijn. Maar verder...

Nog even inhakend op deze discussie (bijleesmodus), ik ga hierin mee, het is allemaal leuk en aardig, en als je indd met enige regelmaat flieft bent is het nog te doen. But sometimes momma wants a lay :'). En dan hoeft het nog niet de eerste de beste te zijn, maar sommige behoeftes moeten gewoon vervuld worden (of, in dit geval is gevuld meer op zn plaats :') ). Maarja, dat is ook weer heel persoonlijk, als je een hoog libido hebt dan loop je herl anders rond dan iemand die dat niet heeft.

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 07:51

xXutopiaXx schreef:
Zitten er hier meer mensen op badoo trouwens? Tinder werkt gewoon niet voor mij ofzo.. Tref ik nooit leuke mensen.. Op badoo ook niet date-materiaal, maar iig wel interessante mensen om mee te chatten haha :D

Ik heb mijn vriend leren kennen via Badoo. Zijn bijna 6 maanden samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:30

Natas, jij ook hier!

Ik heb nog 1 iemand op m'n date lijstje staan en dan ben ik voorlopig te druk met klussen en verhuizen want ik heb eindelijk weer m'n eigen woning!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:34

Wat gaat dit topic hard zeg!

Bij begroeting doe ik ook altijd 3 zoenen.

Heb vanmorgen Tinder van mij telefoon gehaald. Ben echt in de wolken haha
Vanmorgen had hij voor de 2e keer zijn wekker heel vroeg gezet zodat we nog even konden kletsen terwijl ik in de auto zat op weg naar het werk.
Heel fijn begin van de dag!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:35

Dat wordt juist een date regelen die voor jou kan klussen..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:36

Sure_lee schreef:
Wat gaat dit topic hard zeg!

Bij begroeting doe ik ook altijd 3 zoenen.

Heb vanmorgen Tinder van mij telefoon gehaald. Ben echt in de wolken haha
Vanmorgen had hij voor de 2e keer zijn wekker heel vroeg gezet zodat we nog even konden kletsen terwijl ik in de auto zat op weg naar het werk.
Heel fijn begin van de dag!

Owwwww vind het zo leuk voor je!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:36

DanielleB schreef:
Dat wordt juist een date regelen die voor jou kan klussen..

Whahahhaa zei ik ook al voor de grap tegen vriendinnen maar is voor mij eigenlijk wel een dingetje dat dit echt mijn huis wordt en ik het dus echt zelf doe met vrienden!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:40

Gelijk heb je hoor!

Ik was ook blij dat toen ik ging verhuizen, hij niet meer in ons huurhuis woonde en op vakantie was, lekker alles met mijn ouders en broer gedaan :) Het is mijn huis en nieuwe start :)

Had hem paar jaar terug een tekening van onze 3 honden gegeven, wel echt heel mooi maar zijn nieuwe vriendin wil het niet in huis hebben omdat het met mij te maken heeft, dus die heb ik nu gekregen dus even een mooi plekje geven.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:44

Ik vind een begroeting ook wel belangrijk eigenlijk. Eerste indruk en die mag er best zijn wat mij betreft <<)
Ik ben dan ook niet op zoek naar een relatie, misschien scheelt dat ook wel haha

Ik woon al even in mijn huis maar er moet nog best wat gebeuren. Ik zei ook al dat ik missxhien maar een stukadoor moet zoeken voor een maandje ofzo hahaha en een timmerman en een tegelzetter enz :') Net zolang tot ik een paleisje heb :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:47

Wat gaan jullie hard
Krijg t niet eens bijgelezen ...
ik denk dat ik vanaf zondag / maandag even niet ga Tinderen .
Heb een job Weer en gaan gelijk op Consours in Arezzo :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:53

Precies dit is echt van mij en wil dus ook echt zelf alle keuzes gaan maken. Dat wordt nog wel een uitdaging haha.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:54

Deze wou ik wek even delen haha

Afbeelding

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:56

Robijntjah schreef:
Precies dit is echt van mij en wil dus ook echt zelf alle keuzes gaan maken. Dat wordt nog wel een uitdaging haha.

Is wel gek hoor!
Altijd bij ouders gewoond, daarna 3,5j samen gewoond, vaak geergerd aan dingen etc en nu ineens is dat er niet meer, heel gek :Y)
Maar wel lekker, deur open... MIJN huis.... kan precies doen wat ik wil, waar ik het aan wil uitgeven etc..

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:04

Leuk al die nieuwkomers en nog leuker alle geslaagde dates *\o/*

Herken het bovenstaande helemaal :j Mijn ex en ik woonde niet meer echt samen, wisselde het huis een beetje af zodat we niet fulltime samen woonde terwijl we uit elkaar waren. Zaterdag verhuizen we beide naar een nieuw plekje dus dan is dat allemaal achter de rug.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:08

Heerlijk is dat he. :) Ik geniet daar ook zo van. Lekker je eigen stekkie en je kunt doen en laten wat je wilt. Je komt thuis zoals je het hebt achter gelaten, je kan weggaan en thuiskomen zonder dat je rekening hoeft te houden met een ander. Dat wordt wel een dingetje om dat ooit weer op te geven..

Begroeting doe ik ook altijd met 3 zoenen en eerste date sluit ik zo ook af eigenlijk.

Ik ben ook niet snel verliefd. Soms best lastig als de ander dat wel heeft en verder wil. Ik kan wel veel om iemand geven of dat iemand belangrijk voor me is. Maar dat zijn vrienden ook en wanneer is het dan 'meer'? Duurt bij mij altijd wel een tijd voor ik dat voor mezelf helder heb.

Ow, surelee, ik vind jouw verhaal zo heerlijk om te horen. Ik krijg er zelf een big smile van op mn gezicht. :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:22

musiqolog schreef:
O, ik heb weer iets doms getypt zeker? Nou ja, weet ik dat ook weer. Ik zie niet in wat er laf is aan een neutrale begroeting. Die glimlach zet ik er heus wel bij op, maar als het goed is gaat dat spontaan. Die drie kussen misschien ook wel, dat zie ik ter plekke wel.

Oké, laat ik het zo zeggen: ik vind de begroeting niet zo belangrijk. De rest van het gesprek des te meer.

Met 'laf' bedoel ik hier niet 'gebrek aan lef', maar meer 'mat, tam, braaf, suf'. Iets in die richting.
Alleen een hoi dus, niets erbij ;)