Bienotje schreef:Ik hoop trouwens dat ik iemand tref die niet echt specifiek lijstje heeft gepost hier en blij is met heel veel. Ik vind secret santa wel echt wat anders dan specifiek lootje trekken. En zie zoveel ' dit niet, dat niet en zus niet' dat ik bij sommige afvraag wat er nog over blijft waar ze nog wel blij mee zijn O-)
Ik heb uiteindelijk wel een kort lijstje meegestuurd. We zijn dit jaar met zoveel, en dan ben ik ook nog iemand die meestal meeleest en weinig op Bokt heeft gepost. Vind het wel fijn als er niet iets inzit waar ik echt écht niet blij mee ben, terwijl ik dat door een simpele opmerking zo had kunnen voorkomen. Dat is dan voor de Secret Santa ook niet leuk, als je achteraf moet bekennen dat de doos tegenviel ofzo. Dat wil je allebei niet! Iets wat ik echt zeker weten niet lust bijv. of wat ik nooit gebruik. Maar behalve de paar hints waar ik echt niet blij van wordt, laat ik juist alles open voor mijn Secret Santa. Wat ik niet heb genoemd, mag je me echt allemaal mee verrassen! Het gaat om het leuke idee en dat iemand moeite voor je heeft gedaan. Ik hoop ergens juist dat er iets inzit waar ik misschien zelf nooit op zou komen, of wat mijn omgeving mij niet snel cadeau doet. Maar wat door alle hints op Bokt of elders wel bij mij blijkt te passen. Je weet maar nooit! Dat is juist het leuke hieraan, vind ik. Net zoals ik hoop dat degene waar ik moeite voor ga doen, blij wordt van wat ik voor hem/haar heb gevonden
.