Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 20:56

Bienotje schreef:
Is het in twee groepen gedeeld dan? Het tijdstip wanneer je je pb krijgt zegt voor de leek toch nog niks over wie jouw secret santa is toch? Of denk ik nu te makkelijk ;-)

Nou dee groep is in 2en gesplitst. Als ik op zaterdag verzend en ynskek op zondag, en iedereen vermeld wanneer ze hun pb hebben dan valt er al een helft af.

Joltsje

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:59

Ja dat was humor vorig jaar.

Aan de andere kant is de groep deze keer nog steeds groot dan. Dus gaat vast goedkomen

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 21:02

Ik verheug me nu al op over een paar weken in mn nieuwe huisje zitten, achter de pc, kijken wat er in jullie pakketjes zit :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:44

De enige eis is dat ik niks qua paarden wil omdat ik daar niks meer mee doe en dat dus zonde zou zijn.

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:51

Ik vind het juist zo leuk, als iemand creatief denkt!
Juist de dingen die je zelf niet zou kopen, kunnen ontzettend leuk zijn.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:04

Jaa jullie hebben we gelijk.. verrassing is wel echt het leukste aan dit topic ook. Maakt mij eigenlijk ook geen hol uit wat ik krijg het is sowieso leuk en spannend :D

Alleen als je echt een allergie hebt is het wel handig om te weten.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:05

Ik ben allergies voor citrus vruchten. En daar baal ik zo van want manderijnen is mijn favoriete fruit. Iets met karma :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 06:48

Ik ben allergisch voor ei :)) (niet dat ik verwacht dat er een doosje scharreleieren in zitten :+)

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 07:22

xZiva_ schreef:
Ik ben allergisch voor ei :)) (niet dat ik verwacht dat er een doosje scharreleieren in zitten :+)

Je brengt me op ideeën :')

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 08:22

Whahaha...ik heb wel wat hints achter gelaten maar ik ben ook overal blij mee vind ook vooral het idee erachter leuk!!

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 08:45

Ik kan echt bijna niet meer wachten tot ik weet wie mijn ss is! Ik zag een aantal pagina's terug iets over lekker warme sokken staan, die zijn hier ook welkom, mijne zijn nu echt kapot en ik heb altijd koude voeten. Ik heb trouwens maat 39 :D

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:18

Bienotje schreef:
Ik hoop trouwens dat ik iemand tref die niet echt specifiek lijstje heeft gepost hier en blij is met heel veel. Ik vind secret santa wel echt wat anders dan specifiek lootje trekken. En zie zoveel ' dit niet, dat niet en zus niet' dat ik bij sommige afvraag wat er nog over blijft waar ze nog wel blij mee zijn O-)

Ik heb uiteindelijk wel een kort lijstje meegestuurd. We zijn dit jaar met zoveel, en dan ben ik ook nog iemand die meestal meeleest en weinig op Bokt heeft gepost. Vind het wel fijn als er niet iets inzit waar ik echt écht niet blij mee ben, terwijl ik dat door een simpele opmerking zo had kunnen voorkomen. Dat is dan voor de Secret Santa ook niet leuk, als je achteraf moet bekennen dat de doos tegenviel ofzo. Dat wil je allebei niet! Iets wat ik echt zeker weten niet lust bijv. of wat ik nooit gebruik. Maar behalve de paar hints waar ik echt niet blij van wordt, laat ik juist alles open voor mijn Secret Santa. Wat ik niet heb genoemd, mag je me echt allemaal mee verrassen! Het gaat om het leuke idee en dat iemand moeite voor je heeft gedaan. Ik hoop ergens juist dat er iets inzit waar ik misschien zelf nooit op zou komen, of wat mijn omgeving mij niet snel cadeau doet. Maar wat door alle hints op Bokt of elders wel bij mij blijkt te passen. Je weet maar nooit! Dat is juist het leuke hieraan, vind ik. Net zoals ik hoop dat degene waar ik moeite voor ga doen, blij wordt van wat ik voor hem/haar heb gevonden :) .

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:37

cnterpstra schreef:
Bienotje schreef:
Ik hoop trouwens dat ik iemand tref die niet echt specifiek lijstje heeft gepost hier en blij is met heel veel. Ik vind secret santa wel echt wat anders dan specifiek lootje trekken. En zie zoveel ' dit niet, dat niet en zus niet' dat ik bij sommige afvraag wat er nog over blijft waar ze nog wel blij mee zijn O-)

Ik heb uiteindelijk wel een kort lijstje meegestuurd. We zijn dit jaar met zoveel, en dan ben ik ook nog iemand die meestal meeleest en weinig op Bokt heeft gepost. Vind het wel fijn als er niet iets inzit waar ik echt écht niet blij mee ben, terwijl ik dat door een simpele opmerking zo had kunnen voorkomen. Dat is dan voor de Secret Santa ook niet leuk, als je achteraf moet bekennen dat de doos tegenviel ofzo. Dat wil je allebei niet! Iets wat ik echt zeker weten niet lust bijv. of wat ik nooit gebruik. Maar behalve de paar hints waar ik echt niet blij van wordt, laat ik juist alles open voor mijn Secret Santa. Wat ik niet heb genoemd, mag je me echt allemaal mee verrassen! Het gaat om het leuke idee en dat iemand moeite voor je heeft gedaan. Ik hoop ergens juist dat er iets inzit waar ik misschien zelf nooit op zou komen, of wat mijn omgeving mij niet snel cadeau doet. Maar wat door alle hints op Bokt of elders wel bij mij blijkt te passen. Je weet maar nooit! Dat is juist het leuke hieraan, vind ik. Net zoals ik hoop dat degene waar ik moeite voor ga doen, blij wordt van wat ik voor hem/haar heb gevonden :) .

Jeetje als ik dit soort berichten lees dan legt dat de druk wel hoog. Ik dacht juist dat secret santa was om een leuk pakketje voor een ander te maken, ik wist niet dat het nog aan eisen moet voldoen.

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:40

Oh, leg ik de druk hoog? Joh, ik bedoel het juist totaal andersom :+ .
Zo zie je maar weer hoe anders mensen het kunnen opvatten dan ik het bedoel :') ...

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:46

Ik zie die druk ook niet. De enige druk die ik zie, maar volgens mij is dat juist de reden dat we ons allemaal aangemeld hebben, is dat zowel ontvanger als gever hun best doen een leuk pakketje te maken. En als je daarvoor wat hints van de ontvanger krijgt over iets waar je haar echt helemaal geen plezier mee doet, is dat toch juist fijn? Buiten die dingen ben je volledig vrij in wat je doet. Er is toch niemand die harde eisen plaatst? Kies gerust iets anders, als je iets leuks tegen komt maar wat niet genoemd is.
Als je niks wilt doen met de dingen die mensen hier genoemd hebben waar ze blij van worden, maar juist terug wilt speuren in hun berichten, dan kan dat toch gewoon?

Ikzelf heb wel wat flops meegestuurd, omdat ik vooral niet blij word van dingen die heel standaard juist wel gegeven en gewaardeerd worden. Hoewel ik dol ben op kerstpakketten, ging het grootste gedeelte van de inhoud meestal naar andere mensen. Dat is toch jammer?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:56

Caira, volgens mij vat je het dan volledig verkeerd op :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:23

Enige druk die ik voel zijn de hints naar de sss, ik heb nl geen flauw idee hoe ik dat moet doen, maar ach verzin wel wat. Zal waarschijnlijk heel simpel zijn om er achter te komen dat ik de sss ben, maar dat zien we dan wel weer :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:00

Ik heb ook eens meegedaan met zoiets als dit en toen viel de inhoud heel erg tegen. Veel pure chocolade wat niemand hier in huis lust en dat soort dingen. Dus dan geef ik liever aan wat we gewoon niet kunnen of zullen gebruiken. Anders vind ik het zonde van de tijd die de sss erin heeft gestoken.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:53

Ik heb juist een lekker random en vaag gedicht meegestuurd, succes SSS :')
Al stop je er een snoepstring in dan ben ik nog helemaal happy. Dus no pressure. En mijn SSS hoeft ook niet te verwachten dat ik het hele boodschappen lijstje af ga hoor. Dingen die je niet wil hebben houd ik me braaf aan, maar wie vraagt wordt overgeslagen zeggen ze altijd toch O:)

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:07

mn lieve knappe dougar is er niet meer... vrijdag is hij op 31.5 jarige leeftijd ingeslapen Y;(
Ik zit de komende tijd dus niet extreem veel hier op bokt maar ik wou het jullie toch even melden... mn aller beste maatje, mn aller beste vriend.. :(
Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:12

Jeetje das heftig Jovi, heel veel sterkte :(:)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:29

Sterkte Jovi :(:)

Ik heb gewoon een top en flop meegestuurd, gewoon voor het gemak. En omdat sommige dingen natuurlijk wel specifiek zijn, zoals pure chocolade inderdaad. Maar ik vind het ook gewoon super leuk om verrast te worden!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:32

Sterkte.

Ik heb niet zo veel mee gestuurd maat iets voor mn beestjes is altijd leuk. Of chocola.....

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:38

Ik heb bij mijn adres niks meegestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:00

Sterkte :(:)

Ik vermaak mij wel , makkelijke van een lijstje 1 keer met backspace en weg is ie :x