Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:05

haffylover schreef:
confession:
Een vriendin van me rijd op me andere verzorg paard. Ze vroeg me of ik vond dat ze het paard goed reed of dat ik der misschien beetje verpest had. Om haar niet te kwetsen want ze is al ene best onzekere ruiter heb niet verteld dat ze eigenlijk nog heel veel te leren heeft en vooral op been rijden want na een lang gevecht om haar goed en correct recht te richten is ze nu weer zo scheef als toen ik haar begon in te rijden. Gelukkig begint me vriendin weer met les dus dan zal de instructrice hopelijk haar hier op wijze

Dit soort berichten kan ik echt niet tegen, stikt van de spelfouten. Ik tel er al 9 zonder interpunctie mee te rekenen. :n

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:08

MarlindeRooz schreef:
haffylover schreef:
confession:
Een vriendin van me rijd op me andere verzorg paard. Ze vroeg me of ik vond dat ze het paard goed reed of dat ik der misschien beetje verpest had. Om haar niet te kwetsen want ze is al ene best onzekere ruiter heb niet verteld dat ze eigenlijk nog heel veel te leren heeft en vooral op been rijden want na een lang gevecht om haar goed en correct recht te richten is ze nu weer zo scheef als toen ik haar begon in te rijden. Gelukkig begint me vriendin weer met les dus dan zal de instructrice hopelijk haar hier op wijze

Dit soort berichten kan ik echt niet tegen, stikt van de spelfouten. Ik tel er al 9 zonder interpunctie mee te rekenen. :n

Sorry sommige mensen hebben dyslectie zoals ik. Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten maar ik ben ook maar een mensen en vind nou niet echt nodig om dat zo van de daken te schreeuwen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:10

Steeph schreef:
Ik wil later een grote hond, in de hoop dat mijn moeder weinig langs durft te komen...

Mist de vind ik leuk knop..

Zo een hele grote bull :') die dan geen vlieg kwaad doet hahah

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:14

haffylover schreef:
haffylover schreef:
confession:

Sorry sommige mensen hebben dyslectie zoals ik. Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten maar ik ben ook maar een mensen en vind nou niet echt nodig om dat zo van de daken te schreeuwen.

Spelfouten vind ik nog niet zo erg, maar het verschil tussen "me" en "mijn" brr... Veel twintigers die geen dyslexie hebben schijven nog "me paard" ipv "mijn paard"...

japielover schreef:
Steeph schreef:
Ik wil later een grote hond, in de hoop dat mijn moeder weinig langs durft te komen...

Mist de vind ik leuk knop..

Zo een hele grote bull :') die dan geen vlieg kwaad doet hahah

Jij snapt mij!

vuurneon

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:16

Mijn broer heeft onze oude kat aangeleerd om oma aan te vallen, zo fout :')
Wij hadden ook echt geen leuke grootouders, was zijn manier van afzetten :=

Als oma kwam, hing de kat in haar steunkousen :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:22

Nou MarlindeRooz, als jij je ergert aan dit soort dingen houd dat dan gewoon voor je. Daar is dit topic niet voor.. :n

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:23

vuurneon schreef:
Mijn broer heeft onze oude kat aangeleerd om oma aan te vallen, zo fout :')
Wij hadden ook echt geen leuke grootouders, was zijn manier van afzetten :=

Als oma kwam, hing de kat in haar steunkousen :')

_O- _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:25

Geweldig vuurneon _O-

Confessions: Ik word echt moe van bokkers die alleen maar wat te zeiken hebben op het beleid van bokt. Dat bokt met 2 maten meet enz......... Er zit een groep vrijwilligers achter die zoveel tijd erin steken en hun best doen. Als het je niet aanstaat ga je toch lekker :evaw:

Confession 2: Ik erger me zo aan een collega, hoe dom ze is dat ik haar het liefst achter het behang wil plakken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:58

Ik word altijd boos als ik zie dat andere Berner Sennen honden wel 10 jaar of ouder worden.

En dat die van mij vorig jaar maar 7.5 heeft mogen worden

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:38

Ik ben aan het bokken ipv. mijn saaie les aan het volgen. Ik maak nu "aantekeningen"

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:45

_Yasmine_ schreef:
Ik ben aan het bokken ipv. mijn saaie les aan het volgen. Ik maak nu "aantekeningen"

Dat doe ik ook haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 12:57

love_western schreef:
Ik word altijd boos als ik zie dat andere Berner Sennen honden wel 10 jaar of ouder worden.

En dat die van mij vorig jaar maar 7.5 heeft mogen worden

Mijne ging dood op achtjarige leeftijd en volgens DA was dat al gevorderd :(:)

Confession: Tweede week colleges en ik vind het nu al slaapverwekkend.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 13:24

Wij hebben een Berner Sennen in de praktijk (ben d.a. assistente) die nu op 1 jarige leeftijd al geopereerd is aan kwaadaardige tumoren in zijn blaas. Die heeft niet lang meer te leven. Wees dankbaar voor alle jaren die je hebt gehad.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 13:50

Confession: ik vind het jammer dat je bij fototopics eigenlijk alleen maar reacties krijgt als je een duur sportpaard hebt, met luxe setjes die op weetik wat voor niveau rijden. Terwijl ik ook trots ben op mijn boerenpaardje en wat voor band wij hebben, maar nee zij is niet luxe, mooi en we lopen niet rond in dure spullen. Dus als ik een topic zou openen, krijg ik toch of geen reacties, of reacties dat ze te dik is of whatever.
Mensen durven geen topics meer te openen, en als ze dat wel doen staat het in de OP al vol excuses.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:00

Yvankaxx schreef:
Confession: ik vind het jammer dat je bij fototopics eigenlijk alleen maar reacties krijgt als je een duur sportpaard hebt, met luxe setjes die op weetik wat voor niveau rijden. Terwijl ik ook trots ben op mijn boerenpaardje en wat voor band wij hebben, maar nee zij is niet luxe, mooi en we lopen niet rond in dure spullen. Dus als ik een topic zou openen, krijg ik toch of geen reacties, of reacties dat ze te dik is of whatever.
Mensen durven geen topics meer te openen, en als ze dat wel doen staat het in de OP al vol excuses.

Niet eens, mijn spikkel levert ook veel kijkers op en da's maar een pony, mijn dochter trouwens ook, beginner op Tinker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:01

Wel mee eens, tegenwoordig krijg je vrijwel geen reacties meer.. Heel jammer. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:04

#goedvoornemen : meer reageren op RIJ-ITP ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:20

en ITP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:22

Confession : soms heb ik echt geen zin om te stoppen :+ , vandaag handen vol cargo bij de super weg fietsen. Kermis word opgebouwd en 3 mannen stonden er wat bij de oliebollenboer en opeens valt er wat uit mijn doosje achterop ><. Ik doorfietsen en die man maar roepen , ik fluiten en toch gedraaid ik had het schaamrood op de kaken _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:23

Captain schreef:
en ITP

Confession: Vind ik saai :o

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:37

Vlak na mijn bevalling wordt mijn enkel stukgezaagd (en daarna ook weer vastgezet met schroeven) om bij een los botfragment te komen (dat fragment moet eruit) en ik kijk nu al uit naar het moment dat ik anderen het huishouden kan laten opknappen. O:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:31

Confession; Eigenlijk vind ik het eten van mijn moeder niet te eten.. Dood gekookte groente, door gebakken, droog vlees..
Gister was de bloemkool gewoon grijs :r

Maar helaas vinden de anderen het heerlijk en ben ik maar een zeikerd. Kan niet wachten tot ik hier weg ben en m'n eigen eten kan koken.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:39

Froukje schreef:
Confession; Eigenlijk vind ik het eten van mijn moeder niet te eten.. Dood gekookte groente, door gebakken, droog vlees..

Maar helaas vinden de anderen het heerlijk en ben ik maar een zeikerd. Kan niet wachten tot ik hier weg ben en m'n eigen eten kan koken.

Klinkt bekend, ook altijd dezelfde gerechten?
Hier zijn we nu over op wereld gerechten omdat daar makkelijk een recept op staat en vaak spullen die in de oven gaan. :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:46

_Yasmine_ schreef:
Froukje schreef:

Klinkt bekend, ook altijd dezelfde gerechten?
Hier zijn we nu over op wereld gerechten omdat daar makkelijk een recept op staat en vaak spullen die in de oven gaan. :j

Jup -O- Want de kerels zijn van het principe 'wat de boer niet kent eet ie niet'. Dus veel verder dan AVG, bami of spaghetti en met hoge uitzondering een ovenschotel van prei of bloemkool komen we niet..

Echt, ben zo blij als ik eens een dag alleen thuis ben en gewoon lekker kan koken..

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:55

Froukje schreef:

Herkenbaar !
Mijn vader denkt ook een topchef te zijn. Maar wat ben ik blij dat ik nu zelf bepaal wat we eten.
Gebakken aardappels die zwemde in het vet, bij alle soorten vlees een flinke plens water erbij. En altijd hetzelfde. Agv of frieten, soms spaghetti. Want wat de boer niet kent ..
Nu wil mijn moeder wel eens pasta eten, maar heeft geen zin om voor haar alleen saus te maken. Dus als ik wat over heb vries ik het in voor haar. (Vader eet spaghetti zonder saus.) ik had laatst saus gemaakt met mascarpone erin. Mijn moeder vond hem lekker en blijkbaar mijn vader ook. Maar mijn vader lust geen kaas. :') weigert het te eten. En reageert altijd zo belachelijk als we het over eten met kaas erin hebben. Het is vies, hoe kun je het eten enz. ik wil het hem zo graag zeggen dat er mascarpone in zat, maar dat mag niet van mn moeder. :')