haffylover schreef:confession:
Een vriendin van me rijd op me andere verzorg paard. Ze vroeg me of ik vond dat ze het paard goed reed of dat ik der misschien beetje verpest had. Om haar niet te kwetsen want ze is al ene best onzekere ruiter heb niet verteld dat ze eigenlijk nog heel veel te leren heeft en vooral op been rijden want na een lang gevecht om haar goed en correct recht te richten is ze nu weer zo scheef als toen ik haar begon in te rijden. Gelukkig begint me vriendin weer met les dus dan zal de instructrice hopelijk haar hier op wijze
Dit soort berichten kan ik echt niet tegen, stikt van de spelfouten. Ik tel er al 9 zonder interpunctie mee te rekenen.
die dan geen vlieg kwaad doet hahah
, vandaag handen vol cargo bij de super weg fietsen. Kermis word opgebouwd en 3 mannen stonden er wat bij de oliebollenboer en opeens valt er wat uit mijn doosje achterop ><. Ik doorfietsen en die man maar roepen , ik fluiten en toch gedraaid ik had het schaamrood op de kaken

Want de kerels zijn van het principe 'wat de boer niet kent eet ie niet'. Dus veel verder dan AVG, bami of spaghetti en met hoge uitzondering een ovenschotel van prei of bloemkool komen we niet..