Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannah schreef:Leffroi schreef:Wat is de villa volta?
een attractie in de efteling waarin de illusie gewekt wordt dat je over de kop gaat in een huiskamer.
bedankt iedereen maar hoe zit het dan met de deuren bij de uit/ingang want als de kamer ook draait dan zouden de deuren toch van de gang loskomen of zoiets?
Leffroi schreef:Free2 schreef:Waarom zijn altijd de gele en bruine zakken van de m&m's (choco en pinda) in de aanbieding en nooit de blauwe (crispy)?![]()
Huh? Die zie ik ook altijd in de aanbieding als die anderen ook in de aanbieding zijn, of verbeeld ike dat dan?
Steeph schreef:LisannePruts schreef:Kan een mug een max aantal keren steken? Of gewoon zo vaak ie wilt?
Volgensmij kan zij zo vaak steken als ZIJ WIL (muggen die prikken zijn vrouwelijk en wilT is geen woord).
Liselot schreef:Steeph schreef:Volgensmij kan zij zo vaak steken als ZIJ WIL (muggen die prikken zijn vrouwelijk en wilT is geen woord).
Wilt is gewoon toegestaan volgens de Nederlandse taal. Ik vind het zelf ook niet staan, maar zowel "hij wil" als "hij wilt" is taalkundig correct
Selina schreef:Bambi1995 schreef:Ik heb vroeger wel eens gevoelt of mijn haar ook omhoog stond in de villa volta, dit was niet het geval haha
Hij kan niet eens over de kop gaan want je hebt alleen een beugel om je benen, niet om je bovenlichaam.