Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:27

Prachtige billen Frummels! :D zou zo met je ruilen :Y)

Waren er hier trouwens nog mensen met de Adidas Superstar? Ik overweeg een paar te kopen maar ben bang dat m'n voeten er huge in gaan lijken. Outfitfoto's gewenst dus :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 07:06

Ik wil ze wel graag Roos! Ik zie juist op straat veel dat het me opvalt hoe klein je voeten er eigenlijk in lijken, dus ik denk dat het wel meevalt?

Eind mei krijg ik mijn vakantiegeld. Hard in dubio of ik daar niet lekker voor zou gaan winkelen haha.

Leuke broek Frummels!

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 07:51

Bedankt allemaal, heb hem vandaag meteen aan. :)

Ik wil ze ook Roos! Ben ook benieuwd naar outfit foto's als iemand ze hier heeft. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:31

Ik ook roos en frummels (:

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:14

Ik lees hier altijd mee en wilde nu toch even reageren, ik heb namelijk de superstars en draag ze bijna elke dag want ze lopen super lekker. Zelf heb ik niet zulke grote voeten (36 2/3 in deze) dus bij mij zien ze er niet echt groot uit vind ik. Ik zal straks wel een outfitfoto maken en hier plaatsen :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:34

Dankje Caitlin! Ben benieuwd :D

Ik zag dat er Adidas Superstar x Rita Ora zijn uitgekomen en vind die wel heel mooi <3 overweeg ze te bestellen. En anders gewoon de classics wit met zwarte strepen :D

De Stan Smith vind ik ook mooi maar moet nog even kijken of die nog ergens te koop zijn. Heb ze niet op de site van Adidas zelf gezien.

Eerst even verder met werken en vanmiddag rond kijken :Y)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:42

xRoosss schreef:
Dankje Caitlin! Ben benieuwd :D

Ik zag dat er Adidas Superstar x Rita Ora zijn uitgekomen en vind die wel heel mooi <3 overweeg ze te bestellen. En anders gewoon de classics wit met zwarte strepen :D

De Stan Smith vind ik ook mooi maar moet nog even kijken of die nog ergens te koop zijn. Heb ze niet op de site van Adidas zelf gezien.

Eerst even verder met werken en vanmiddag rond kijken :Y)

Stan Smith kun je bij de footlocker krijgen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:58

Of bij Zalando :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:09

Haha vrolijke bestelling Rebecca!

Frummels ik wilde ook iets over je billen zeggen ja. Men ik wil wel ruilen. :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:28

Wat een leuke outfits weer!
En jeetje Frummels, wat een sexy billen :D

Over favoriete winkels, ik ben vorige week voor het eerst in Costes geweest en wat een leuke winkel is dat zeg! Heb er gelijk een short en topje gekocht. Alleen jammer dat mijn man bij thuiskomst vroeg of het een broekje was om in te slapen :+

Verder heb ik ook nog veel nieuwe kleding nodig sinds ik paar kilo zwaarder ben, maar kan zo moeilijk slagen. Ik weet ook echt niet meer wat ik leuk vind. Misschien binnenkort maar eens groot inslaan bij costes. Wilde dat vorige keer niet, omdat eind van de maand wad en ik ook nog naar primark moest :))

En ik dacht al dat het aan mij lag dat al die korte spijkerbroeken zo kort waren :+ heb echt het idee dat overal mijn billen onderuit komen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:31

Afbeelding nieuwe shortje :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:34

Haha, gaat iedereen nu wat over mijn billen zeggen? :)) Ik voel me gevleid, dankjulliewel haha.

Costes vind ik ook helemaal leuk. Super goede prijs-kwaliteit verhouding naar mijn mening.

Die super korte shorts vind ik ook helemaal niks. Kun je net zo goed een bikinibroekje aantrekken. :D
Ik heb het zwarte broekje dat rebeccaa heeft besteld ook besteld, dus ik ben benieuwd hoe die valt.
Davinia: dat gevoel herken ik haha, en waarschijnlijk is dat bij mij ook echt zo :')

Leuk broekje!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:53

Leuk broekje!
Ik twijfel ook of ik de adidas zal bestellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:21

Costes loop ik wel vet vaak naar binnen, maar het is qua stijl echt niks voor mij _O- Vind heel veel dingen een beetje 'tuttig'. Kan me voorstellen dat het bij anderen echt helemaal geweldig staat en vind het vaak ook wel leuke dingen, maar als ik het dan aantrek dan zie ik er echt niet uit als mezelf. Net zoals dat ik echt nooit pastelkleuren draag, ik zie er dan echt uit als een compleet ander persoon...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:27

Ik heb nog nooit van de costes gehoord eigenlijk. Zit dat ook in Amsterdam? Misschien moet ik er eens op letten.

Haha paar weken terug kocht iedereen hier allstars en gaan we nu dan allemaal voor adidas kijken? Misschien kunnen we eens gaan samenwerken met bepaalde merken haha

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:43

Voor diegenen die ervaring hebben met kleding bij Costes; hoe vallen de maten?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:48

Joman schreef:
Voor diegenen die ervaring hebben met kleding bij Costes; hoe vallen de maten?

Normaal! Ik heb M en broeken 28, daar ook besteld!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:56

Mijn ervaring is ook dat de maten normaal vallen. Draag daar ook M en 28 jeans in andere winkels, bij Costes ook :j

Caitlin: super leuk! Nu wil ik ze helemaal.. <3

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:03

Wij kregen net een uitnodiging voor een bruiloft feest met als dresscode festival chique. Wat moet ik me daar bij voorstellen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:09

Ahhh Frummels, geef mij alsjeblieft een stukje van jouw billen. <3 <3 Ik ben gezegend met de typische Nederlandse kont (wat dus betekent dat ik echt geen kont heb haha!) en ik vind billen juist zo mooi! :D

En ahhhhh, ik wil zo graag superstars, maar nergens te krijgen nog in maat 36 2/3. |( |(

En dat plaatje over zwart: helemaal waar. {:}

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:34

Vast weer niet jullie ding :P, maar ik ben mega blij met mn army blouse jurk hahaha nu in combi met een leren broek ( pijpen omgeslagen ) en mijn zwarte met gouden new balance <3
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:59

Ik zou het zelf inderdaad niet dragen, maar ik vind het jou echt ontzettend leuk staan! :j

Rebecca: :D :))

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:06

xRoosss schreef:
Jaa Mango en Costes vind ik ook echt geweldig <3 beide winkels zitten sinds kort ook in Enschede, wat het daar nu nog beter shoppen maakt. Er moet alleen nog een Pull&Bear, Bershka en Forever21 komen en het is echt een top winkel stad *\o/*

Zag laatst bij de Costes deze broek http://www.costesfashion.com/print-skinny-assorti-284912 ze hadden het echt heel leuk op de paspop gecombineerd. Helaas geen tijd gehad om te passen maar binnenkort ga ik even terug.

Vind dit shortje bijvoorbeeld ook echt prachtig en gekleed voor de zomer http://www.costesfashion.com/pocket-short-offwhitewit-288396

Enschede! Woon je in de buurt ja? Ik ook, laatst nog geweest bij Primark. <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:06

BloemBloem, wat mooi! Helemaal mijn ding! :))

Rebecca, wel chique zwart. :~