Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:29

Aan ponylief die mij tijdens het scheuren tegen de draad duwde.Auw.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 19:34

Helemaal kapot na een kleine verbouwing bij mijn schoonouders heeft m'n man bedacht nog "ff" mee de nieuwe voortent van m'n zusje mee opzetten. Drie uur later is er echt niks meer van me over -O-

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 19:40

Aan zo ongeveer alles en iedereen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:29

Ik stond op het perron voor de trein te nemen, waren er kinders van 8/9 jaar helemaal gek te doen en luid te roepen en enthousiast te wezen over treinen :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:31

Aan dat je blijkbaar geen afwijkende mening mag hebben. Want oh jee, dat past even niet in het plaatje.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:11

marley93 schreef:
Aan dat je blijkbaar geen afwijkende mening mag hebben. Want oh jee, dat past even niet in het plaatje.

Kan ik ook echt niet tegen.. op school hebben we eens stellingen gelezen, was je er mee eens moest je aan de rechterkant gaan staan van de klas, niet mee eens naar links. En oh... hoeveel mensen zich laten meesleuren met de grote groep en heilige kindjes spelen en zogezegd allemaal het 'goede antwoord' volgen. Kan ik echt kwaad om worden..

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 23:48

xTitanic schreef:
marley93 schreef:

Kan ik ook echt niet tegen.. op school hebben we eens stellingen gelezen, was je er mee eens moest je aan de rechterkant gaan staan van de klas, niet mee eens naar links. En oh... hoeveel mensen zich laten meesleuren met de grote groep en heilige kindjes spelen en zogezegd allemaal het 'goede antwoord' volgen. Kan ik echt kwaad om worden..

Ja, dat zie ik als docent (in opleiding) ook vaak genoeg gebeuren. Het is dan de truc om voor een veilige sfeer in de klas te zorgen, zodat men wel de eigen mening durft te uiten. Maar dat is heel erg lastig.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 23:56

marley93 schreef:

_/-\o_ bijvoorbeeld maar altijd politiek correct moeten zijn... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:03

Zenuwpijn :r

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:15

nieuwe collega die me de hele dag heeft genegeert en zich nog niet eens aan mij heeft voorgesteld :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:35

Verhalen over mijn neefje en jeugdzorg, zo krom zo frustrerend zo schrijnend. Irriteer me aan jeugdzorg pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 06:09

Mijn wekker... -O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 07:29

De mug die me al twee nachten lek prikt :') (de teller staat op 14 muggenbulten)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:44

Aan mijn man die te lam is een beetje moeite te doen om afval te scheiden, maar wel heel veel moeite doet om de resten van de prei in de glazen potjes van de kippen bouillon te proppen om het geheel vervolgens in de grijze kliko te gooien. -:(-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:37

Aan m'n broertje die al anderhalf uur lang 'I'm Yours' op zijn gitaar speelt. Tussendoor neemt ie pauze van 5 minuten waarin hij spongebob kijkt, en hij is 15. -:(- Kan niet wachten op de dag waarop hij geen spongebob meer kijkt.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:50

Mensen die dingen typen als s'nachts, s'ochtends etc. Ik zie het zo vaak dat ik zelfs begon te twijfelen of er geen regel was veranderd :+

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:53

dat alles op m'n spel weg is

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:59

Dat iemand die net nieuw op stal is om er een paard te verzorgen (van de zelfde eigenaar als mijn bijrijdpaard) die denk dat die het allemaal wel beter weet over de verzorging van mn paard en niks anders doet dan dingen tegen me zeggen hoe ik het anders zou moeten doen. En ook al zegt 'ja maar dat doen wij (zij en haar dochter) altijd. Hou op zeg..

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:12

dat mijn ouder het nog steeds niet snappen dat mijn zus en ik super graag een hond willen en alles willen doen qua tijd, uitlaten en veel meer dingen die er bij horen. En terwijl ze weten dat wij het kunnen aangezien we al 6 jaar een paar keer per jaar een logeerhond hebben. Willen ze het nog steeds niet :roll:
De hele familie vind dat wij ook gewoon een hondje moeten! grootte, ras kleur boeit me allemaal niet, zolang ie maar 'ie maar lief is, haha

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:20

O en nog een ergernis dat mn zusje doet alsof mbo echt helemaal niks is en dat vmbo'ers niks kunnen. ze is zelf vwo. ik heb op het vmbo gezeten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:21

HorseTimeXL schreef:
O en nog een ergernis dat mn zusje doet alsof mbo echt helemaal niks is en dat vmbo'ers niks kunnen. ze is zelf vwo. ik heb op het vmbo gezeten.

Dan is jouw zusje net als mijn ouders... ik doe nu MBO :/

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:46

Steeph schreef:
HorseTimeXL schreef:

Dan is jouw zusje net als mijn ouders... ik doe nu MBO :/

verschrikkelijk he. ik kan er niet meer tegen. dit is niet de eerste keer. VWO is heilig maar mbo en VMBO ja die kunnen niks. Rot op zeg..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:35

Dat de rotzooi van een ander van tien jaar geleden nog zo het heden in de weg kan zitten. :n

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:11

... Ik heb me vreselijk lopen ergeren aan iedereen die in de weg liep, de wind die niet gunstig stond, m'n klasgenoten die rotopmerkingen gingen maken omdat ik te laat was, kortom ik hoop dat deze schooldag snel voorbij gaat.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:30

Aan het feit dat ik om acht uur vanochtend een afspraak had bij de ortho en ik dan ook verwacht dat ik om acht uur aan de beurt ben, terwijl ik pas 20 minuten later werd geroepen. Er was niemand voor me.