Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Op lootjetrekken.nl schijnt het wel te kunnen, dat controleren... Via een rattenforum doe ik ook mee met SScen dat wordt allemaal via deze site geregeld...
Ik kan de organiserende dame wel om info vragen als je wil?
Koekeroekus schreef:Via lootjes trekken moet je alle mensen toevoegen via hun email. Dan husselt die alles door elkaar en daar kun je ook je lijstje invullen. Pakketjes moet je alsnog zelf verzenden. Dat kan niet via daar.
Beetje jammer dat het nu opeens wel kanik had dit namelijk al geopperd drie weken terug en toen was het niks en reageerde niemand...
ynskek schreef:Koekeroekus schreef:Via lootjes trekken moet je alle mensen toevoegen via hun email. Dan husselt die alles door elkaar en daar kun je ook je lijstje invullen. Pakketjes moet je alsnog zelf verzenden. Dat kan niet via daar.
Beetje jammer dat het nu opeens wel kanik had dit namelijk al geopperd drie weken terug en toen was het niks en reageerde niemand...
Op dit moment ligt het nog gewoon bij ons. Dit gaat alleen om info over hoe en wat achter de schermen met enige controle houden.
Koekeroekus schreef:Via lootjes trekken moet je alle mensen toevoegen via hun email. Dan husselt die alles door elkaar en daar kun je ook je lijstje invullen. Pakketjes moet je alsnog zelf verzenden. Dat kan niet via daar.
Thats_Me schreef:Zo moeilijk is het toch niet. Je husselt alle namen door elkaar. Schrijft deze op en legt het zelfde lijstje er langs maar dan 1 naam naar beneden en de onderste naam gaat langs de eerste naam. Dan heeft niemand elkaar dubbel en zou je eventueel nog wat kunnen wisselen indien gewenst.
Dott schreef:Thats_Me schreef:Zo moeilijk is het toch niet. Je husselt alle namen door elkaar. Schrijft deze op en legt het zelfde lijstje er langs maar dan 1 naam naar beneden en de onderste naam gaat langs de eerste naam. Dan heeft niemand elkaar dubbel en zou je eventueel nog wat kunnen wisselen indien gewenst.
En hoe lang duurt het voor je na 3 mensen door hebt dat het zo werkt, en dus niemand meer echt hoeft te raden aan de hand van de hint? Niet zo lang gok ik