Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Bij dochorse:
Alleen vandaag ontvang je 25% korting op je hele bestelling* (m.u.v. reeds afgeprijsde producten en Dy’on, Trust en Kentucky Horsewear). Als je de code: IMBACK25 invult in je winkelwagen ontvang je 25% korting op alles. De code is geldig tot vanavond 00:00.
Glenda schreef:Weet iemand toevallig nog wat de 10% kortingscode voor horse event is van Danielle van Mierlo bijvoorbeeld?
Zag de code laatst voorbij komen maar ik kan het niet meer vinden
Ania schreef:Tigra_ schreef:Moet het van Danielle zijn? Volgens mij zijn er veel mensen die een kortingscode hebben.
Even gecheck lavitana heeft een 20% kortingscode
lavitana_officialhe2022
Code lijkt niet te werken?
Heeft iemand misschien nog een kortingscode? of anders een lidnummer die ze niet gebruiken?
SUSANNEx schreef:Ania schreef:Code lijkt niet te werken?
Heeft iemand misschien nog een kortingscode? of anders een lidnummer die ze niet gebruiken?
Je hebt ook nog felinehoihe2022
Maar ik dacht gelezen te hebben dat al die influencer codes alleen werken voor het eerste (youth) weekend? Weet het niet zeker.
madeliefw schreef:Heeft iemand toevallig een kortingcodes voor centerparcs die niet gebruikt wordt? Ik keek een week geleden, eerst alles vrij regelen voordat je kan boeken en moet nu opeens 200 euro meer betalen. Misschien dat iemand nog ergens een kortingsbon heeft?