Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Omdat er best animo was voor mijn zadel maar de eerste geïnteresseerde dus een pas-sessie heeft gevraagd heb ik 'm ff op gereserveerd gezet, maar wel met de datum erbij tot wanneer. Meisje biedt ook de VP, dus ga ik écht niet moeilijk over doen om dat ding 2 weekjes vast te houden. Ken haar ook, ze heeft nog al bij me gekocht en da's altijd prima gegaan, erg netjes en vlot. Voor een "vaste" klant lever je wat service vind ik. (al probeer ik dat voor elke koper te doen).
Nou krijg ik vanmiddag telefoon, net voor mijn les op school weer begint. Iemand voor m'n zadel...
"Hallo madam, ik bel voor da zadel van u"
"Goeiemiddag, wat wil u nog weten?"
"uw adres, ik kom het zadel + toebehoren nu ophalen voor €100".
Zadel staat te koop voor €400, zonder toebehoren en gereserveerd![]()
"Mag ik u er op wijzen dat het zadel momenteel gereserveerd is voor iemand die wil passen, en dat de vraagprijs €400 is, zonder toebehoren? Ik kan dus helaas niet met uw bod akkoord gaan".
"Madammake, zegt uw adres en ik kom het binnen 15min ophalen voor €120".
"Het zadel is NIET te koop voor €120, de vraagprijs is €400 en ik ben momenteel niet thuis"
"Aje nie wil verkopen houdt dan uwe brol van internet af" en toen heeft ie ingehaakt![]()
Op zich opmerkelijk dat zo ten eerste al zo grofweg 1/4 van de VP bied en dan nog helemaal op zo'n manier... Maar kan er wel om lachen.
Tot nu toe van alle geïnteresseerden wel bericht gehad dat ze blij zijn hoe ik werk (dus met wachtlijst in volgorde van aanmelden), dat maakt het wel goed
XxJustinexX schreef:Pff, ik ben weer lekker genaaid via mp.
Ik wilde een dagkaart voor de ns kopen, maar moest er eentje hebben die tot 15 juni geldig is. Nou had ik het nog helemaal extra nagevraagd, ik heb zelf nog extra om een foto gevraagd en gehad, en inderdaad op het kaartje stond geldig tot 15 juni.
Komt hij vandaag in de post en is hij tot 23 maart..![]()
Dus ik had terug gemaild of het misschien een foutje was, en dat ik er niet heel blij mee was, en best teleurgesteld. Kreeg ik me toch de wind van voren terug. Hoe ik het in godsnaam in m;n botte kop haal om hem voor oplichter uit te maken (heb dat woord nooit in mijn mond gehad, heb alleen gevraagd of het misschien per ongeluk fout ging), en hij was niet verkeerd en ik kon het uitzoeken. Ik had echt zoiets van oke...Ik vroeg het gewoon netjes want het kon natuurlijk per ongeluk gegaan zijn..
Ik heb hem pas na 23 maart nodig dus heb er geen hol aan nu, en het was wel geld wat ik achtergehouden heb om nog een aantal dingetjes te kopen ivm geen baantje meer zit ik even krap (student). Treintkaartje had ik gewoon hard nodig om een leuk dagje weg te gaan , en zo was het nog leuk te doen. Maar nu kan ik er naar fluiten.
Heel erg jammer dat mensen op deze manier hun geld van mensen proberen te verdienen
Giolli schreef:Ben ik dan echt zo naïef?Ik laat mensen zelfs nog een kop koffie drinken als ik tijd heb. Dan vraag ik dat gewoon.