Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik lees altijd mee, maar kom even binnenvallen... Ik ben weer in bezit van camera en ben nu opzoek naar modellen... Zijn er hier meiden die interesse hebben in een shoot? voorkeur omgeving amsterdam en almere..
NatassJa schreef:Thirsa, ik zie altijd bij jouw foto's, als ik er met mijn pijltje overheen ga, "Copyright: Richard de Zoete Fotografie". Ik heb zo'n "app" die aangeeft wat de instellingen etc. zijn via Google Chrome.
Is dat niet iets wat je kunt veranderen? Kan me voorstellen dat als andere mensen dat zien en ze vinden je foto's tof, dat ze dan op die naam gaan Googelen.
En dat is niet echt de bedoeling denk ik
xLoki schreef:Ik heb op instagram een berichtje gekregen van een meid die zegt modellenscout te zijn voor Elite/De Boekers/Viva mm.. Maar als ik haar natrek op internet krijg ik bijna geen zoekresultaten (alleen dat ze meid van 19 is en amateurfotografe). Ze heeft me uitgenodigd voor een castingdag bij haar thuis, maar ik zit te twijfelen, het is namelijk 2.5 uur weg.. Vraag me af of ze daadwerkelijk wel voor die bureaus scout. Hoe kan ik dit natrekken?
Courses schreef:NatassJa schreef:Thirsa, ik zie altijd bij jouw foto's, als ik er met mijn pijltje overheen ga, "Copyright: Richard de Zoete Fotografie". Ik heb zo'n "app" die aangeeft wat de instellingen etc. zijn via Google Chrome.
Is dat niet iets wat je kunt veranderen? Kan me voorstellen dat als andere mensen dat zien en ze vinden je foto's tof, dat ze dan op die naam gaan Googelen.
En dat is niet echt de bedoeling denk ik
Dit klopt inderdaad. Lang verhaal kort; 2de hands camera, USB poort die niet correct werkt en oude instellingen die ik dus slecht eruit kan halen