[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 16:53

Davinia_ schreef:
Leuke outfit Corien!

Ik ben vandaag niet fit, dus draag lekker een basic zwart jurkje, m'n lange ketting, een legging en laarzen. Hoef toch niet echt de deur uit.

We hadden het gisteren over shorts met een blazer. Ik ging het net eens proberen, maar bij mij is het helemaal niet zo leuk... Maar mijn blazer komt al tot halverwege m'n billen, dus van m'n shortje zie je niet zo heel veel, denk dat dat het is.

*Edit: Ik denk dat het bij mij aanstelleritus is, want bij haar komt ie net zo ver en vind ik het wel leuk:
[ Afbeelding ]

Ik zie de foto niet!

Birgit__

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:51

Kan iemand mij misschien helpen?

Ik ben opzoek naar een gebreide wijd vallende lange trui die je bijvoorbeeld over een legging kan dragen. Het liefst in het wit/crème of grijs.. Iemand enig idee waar ik die kan vinden? En het liefst niet al te duur.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 08:55

H&M heeft allerlei van dat soort truien en nu ook in de sale :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:11

Ik kom ook nog even wat vragen!
Ik ben nog steeds op zoek naar van die veter/leger laarsjes. Liefst wat hoger, en in het zwart. Zodat de bovenkant ook nog een beetje kan 'omvallen'.

Maar heb nog nergens de juiste/leuke kunnen vinden. Ook het hele internet heb ik afgestruind. Jullie nog tips, of een leuke webwinkel?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:03

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:07

Corien, nieuw plaatje met wat ik bedoelde met blazer en shortje:
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:11

Een korte broek met een truitje erop vind ik ook wel leuk! Toch maar eens gaan aanschaffen voor de zomer en schijt hebben aan wat men eventueel kan denken :D
Groot voordeel is dan dat mijn benen misschien eindelijk een keertje bruin gaan worden, aangezien ik de hond regelmatig uit moet laten.
Afbeelding

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:05

Staat echt heel sjiek vind ik!
Maar dan moeten mijn melkflesjes wel eeeeecht eerst onder de zonnebank..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 14:07

Ik word sowieso niet bruin, ben rossig/blond van mezelf.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:09

Ik word ook niet bruin. Of nouja, voor mijn doen word ik erg bruin en zie je duidelijk verschil met waar m'n bikini zat. Maar ik lijk dan nog wel super wit :')

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:13

Ik kan uren in de zon lopen/liggen en mijn benen blijven verschrikkelijk wit. Terwijl mijn bovenlijf wel redelijk bruin wordt, ziet er op foto's dus erg raar uit.

Bedankt trouwens voor de tips over de truien!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:17

Haha ik word ook maar heeeel slecht bruin. Meestal is het wit --> rood --> wit :')

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:30

Door de serie 'The Hills' heb ik echt een bloedhekel aan die Kirsten, terwijl het geloof ik allemaal gespeeld was/is? :Y)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:12

Ik heb vandaag trouwens een wollig groen jurkje aan van de Sting, met m'n roodbruine Shabbies en gouden sieraden :)

Afbeelding

De gouden dubbele ring en cuff (armband) zijn trouwens van hipsterz.nl, moet even mijn vriend zijn webwinkel helpen te promoten ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:57

Dames, help!
Vandaag bij de ONLY de perfecte blazer voor mij gevonden. Probleem: hij was 1 maat te groot. Nou zei de winkeldame dat ze die ook verkochten in de online store. Maar ik kan 'm niet vinden |( Willen jullie helpen zoeken? Mijn eeuwige dank als iemand 'm vindt!
Omschrijving: zwarte blazer die over een low waist-jeans valt, maar niet überlang is. Het omslagstukje bij de borst heeft een soort donkerzilverkleurige stof wat iets glanst. De rest is mat zwart, zonder opdrukken of motiefjes. Mouwen normale lengte. Volgensmij maar 1 knoopje. Het label was iets roze en had de tekst: forever and a day. Andere naam weet ik dus niet meer }:0 Prijs lag tussen de €20 en €39,95. Hij hing in het rek met kortingen.
Wie maakt mij gelukkig? :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:08

Ik heb m'n best gedaan, maar kon hem helaas niet vinden. Misschien zelf nog wat zoeken op sites als Wehkamp, Vimodos en Zalando? Heb daar ook al gekeken, maar kon hem niet vinden, maar misschien zocht ik hem verkeerd.
Soms verkopen ze het ook bij Vero Moda, misschien een tip :) Vriendin had een jas gekocht bij de Only en ik had dezelfde gekocht bij de Vero Moda :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:10

Rebel_Jits schreef:
Dames, help!
Vandaag bij de ONLY de perfecte blazer voor mij gevonden. Probleem: hij was 1 maat te groot. Nou zei de winkeldame dat ze die ook verkochten in de online store. Maar ik kan 'm niet vinden |( Willen jullie helpen zoeken? Mijn eeuwige dank als iemand 'm vindt!
Omschrijving: zwarte blazer die over een low waist-jeans valt, maar niet überlang is. Het omslagstukje bij de borst heeft een soort donkerzilverkleurige stof wat iets glanst. De rest is mat zwart, zonder opdrukken of motiefjes. Mouwen normale lengte. Volgensmij maar 1 knoopje. Het label was iets roze en had de tekst: forever and a day. Andere naam weet ik dus niet meer }:0 Prijs lag tussen de €20 en €39,95. Hij hing in het rek met kortingen.

Ik kan nu op 't werk niet zoeken maar weet wel dat sans-online.nl heel veel kleding van Only heeft!

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:27

Hebben jullie enig idee hoevaak de V&D dingen afprijsd voordat ze de winkel uitgaan?
Ik wil graag een trui hebben van Desigual, maar die zijn zo vreselijk duur. Nu is er laatst al 20 euro afgegaan, maar nogsteeds te duur naar mijn zin. Aan de andere kant denk ik wel dat ik baal als ie straks ineens verdwenen is.
Iemand enig idee waar ik rekening mee kan houden, of dat het misschien op de site komt te staan ofzo als iets uit het assortiment gaat?
Ik neem aan dat het sowieso niet al te lang meer zal gaan duren voordat truien enzo hun plaats gaan verruilen voor het zomerassortiment?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:48

Wat een ontzettend gaaf jurkje Talisa! Hebben ze die nog? :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:21

Vast wel, heb 'm begin deze winter gekocht. M'n moeder en ik delen ze, we hebben een grijze, groene, rode en taupe kleurige hahaha :o Ze zitten zo lekker!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:35

PureSylk schreef:
Hebben jullie enig idee hoevaak de V&D dingen afprijsd voordat ze de winkel uitgaan?
Ik wil graag een trui hebben van Desigual, maar die zijn zo vreselijk duur. Nu is er laatst al 20 euro afgegaan, maar nogsteeds te duur naar mijn zin. Aan de andere kant denk ik wel dat ik baal als ie straks ineens verdwenen is.
Iemand enig idee waar ik rekening mee kan houden, of dat het misschien op de site komt te staan ofzo als iets uit het assortiment gaat?
Ik neem aan dat het sowieso niet al te lang meer zal gaan duren voordat truien enzo hun plaats gaan verruilen voor het zomerassortiment?

De meeste winkels hebben geloof ik wel 2 rondes afprijzingen :) Nu begint zo ongeveer overal de tweede ronde denk ik, dus denk dat er nog wel wat af zal gaan. Of het op de site komt, weet ik niet

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 19:03

Rebel_Jits schreef:
Dames, help!

Die is van de LOVE collectie denk ik.

http://nl.only.com/only/tailoring/EVITA ... orceScope=

Deze denk ik? Ik heb ze ook in verschillende kleuren en vind ze ideaal!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:05

Talisa schreef:
Haha ik word ook maar heeeel slecht bruin. Meestal is het wit --> rood --> wit :')

Moet ik maar niet zeggen dat ik nog steeds bruine benen heb van de zomer :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:06

Davinia_ schreef:
Een korte broek met een truitje erop vind ik ook wel leuk! Toch maar eens gaan aanschaffen voor de zomer en schijt hebben aan wat men eventueel kan denken :D
Groot voordeel is dan dat mijn benen misschien eindelijk een keertje bruin gaan worden, aangezien ik de hond regelmatig uit moet laten.
[ Afbeelding ]

Mooooi <3 <3 <3 helemaal mijn stijl

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 21:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi jasje, vind het alleen zo zonde dat Blake zoveel is afgevallen.

Afbeelding

Afbeelding