Bij van haren voor 12,50. Ze zitten enorm lekker en hebben een leren binnenzool. Ze hadden ze ook in de kleur camel met een rode hak en plateau, wat vinden jullie, ook halen?
Hmm ik vind ze niet zo, maar dat is smaak natuurlijk. Ik heb nog nooit schoenen bij van Haren gekocht die lekker lopen, dus als dat bij deze wel het geval is heb je een goede keuze gemaakt
Leuk dat jasje! Ik heb hem eens gepast bij de Sting, alleen de voorkant dat randje ging raar krullen ofzo. Vind hem vooral met dat witte en die ketting erg mooi!
Ik had vandaag een donkerbruine skinny aan, zwart hemdje, grijs-offwhite gestreepte oversized trui, bruine kralenarmbanden en zwarte hakken.
Wat ik me afvroeg, hebben jullie deze voorliefde ook voor kleding die je niet alledaags aanhebt, bijvoorbeeld je fitnesskleding, paardrijkleding, skipak enz? Ik wel!
WinSel
Geplaatst: 20-11-12 19:11
Ik heb vanmiddag deze jurk besteld voor de kerst Morgen komt ie, ben benieuwd hoe die zal staan
@WinSel Horloge is van de Lucardi! Van 49.99 voor 19.99 heel veel kleurtjes en dingetjes! Armband en oorbellen zijn van de Six!
__Rianne
Geplaatst: 20-11-12 19:41
Oeh dan ga ik ook nog even bij de lucardi kijken, heb ook nog een waardebon
Matsje
Geplaatst: 20-11-12 19:42
Ik vond de pumps eerst ook een beetje dat ik dacht: vind ik dit leuk? Maar ze stonden echt heel leuk!
Had er nog nooit eerder schoenen gekocht maar deze zaten heel fijn. Heb de camelkleurige ook nog gehaald net.
Ze hadden ook leuke laarsjes met plateau en hoge hak in zwart maar daar wacht ik even af of ze nog in de sale gaan. Niet dat ze duur waren, maar de mevrouw zijn dat ze binnenkort gingen beginnen...