Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:25

maar is een foto maken zo moeilijk dan?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:31

Niet moeilijk, maar ik heb bijvoorbeeld geen mobiel waarmee dat kan en ook niet altijd de beschikking over een camera waarvan ik de beelden kan overzetten op de laptop, niet iedereen heeft zoveel luxe spulletjes :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:32

dan leen je het toch? :)) Ik wil toch altijd wel eigen foto's zien van een product :P

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:36

Niet meer op MP, maar ik zou voor iemand stripers van de action halen en naar haar toe verzenden omdat die bij haar niet te koop zijn. Dus ik naar de bruna en gevraagd wat nou de goedkoopste manier was om het te verzenden. Hij gaf mij een brievenbusdoos. Mijn ouders zouden het pakketje afleveren en dan 3 euro betalen voor de verzendkosten die ze later terug zouden krijgen. Hebben ze het daar blijkbaar als pakket aangenomen in plaats van brievenbuspost (terwijl dat ding gewoon door de brievenbus past!) en uiteindelijk kostte het dus 6,75. Die man had juist alles nog zo uitgemeten dat het door de brievenbus zou passen voor mij en dan gaat één of ander grietje er een pakket van maken. *is boos*

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:51

lifaya schreef:
dan leen je het toch? :)) Ik wil toch altijd wel eigen foto's zien van een product :P

Klopt, lifaya, doe ik ook regelmatig, maar stel ... ik verkoop een oranje dekje, doe uiteraard keurig een paar foto's bij de advertentie, maar iemand vraagt dan onverwachts "maak eens een foto naast een sinaasappel, om een goed beeld van de kleur te krijgen" dan moet ik dus teleurstellen en kan ik alleen proberen te omschrijven of het donkerder of lichter is ... ik noem maar wat, he ? :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:46

Shirley schreef:
lifaya schreef:

Klopt, lifaya, doe ik ook regelmatig, maar stel ... ik verkoop een oranje dekje, doe uiteraard keurig een paar foto's bij de advertentie, maar iemand vraagt dan onverwachts "maak eens een foto naast een sinaasappel, om een goed beeld van de kleur te krijgen" dan moet ik dus teleurstellen en kan ik alleen proberen te omschrijven of het donkerder of lichter is ... ik noem maar wat, he ? :))

dat vind ik een ander verhaal haha :))

Ik ben nu aan het mailen met een meid voor galaxy. In de advertentie stond "bijna zo goed als nieuw" en zei ze dat ze de telefoon 3 weken heeft :') meer niet :') Dus ik stuur een bericht met de vraag of ze de bon nog heeft. Nee die heeft ze niet antwoord ze. Dus ik vraag of ze hem zelf nieuw heeft gekocht of tweedehands... zegt ze via MP. Zeg dat dan ook in de advertentie. Nu lijkt het alsof we het over een telefoon hebben die 3 weken oud is :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:50

maar dan klopt er iets niet tweedehands gekocht en nu al na 3 weken weer om te verkopen.. is ie kapot

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:50

Hihi. Ken dat ooit mijn galaxy s2 verkocht 4 maanden oud en daarna kon ik mijn abbo verlengen met de s3.. bon kon ik echt nergens meer vinden had hem wel in de winkel gekocht...of ik dan mijn bankafschrift wilde uitprinten...ja daag

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:51

Je kan toch 1 bepaalde afschrijving uitprinten? Dan zien ze verder geen saldo's ofzo..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:52

Ik vraag dus hoe oud de telefoon is en of de batterij aan het einde van de dag leeg is met normaal gebruik (dus enkel bellen en smsn, niet internetten). Is het enige antwoord wat ik krijg "ja" :') Ik zal eens aan mijn pa vragen hoelang zijn Galaxy mee gaat, is ook 3 jaar ofzo.

komop zeg, geef even normaal antwoord :') ik ga geen 130 euro betalen voor een telefoon die niet eens normaal werkt en 3 jaar oud is

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:57

SuSem schreef:
Je kan toch 1 bepaalde afschrijving uitprinten? Dan zien ze verder geen saldo's ofzo..

Dan had ik helemaal naar me moeder moeten rijden 40 km verderop. Ik heb geen printer.
Ze hebben hier de telefoon bekeken en uitgetest. Hij was echt nog zo goed als nieuw geen krasje niets. Nog gevraagd of hij online wilde zien dat ik hem heb gekocht. Maar dat hoefde niet meer. Zijn dochter was er blij mee.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:10

Ik zou ook geen bon hoeven hoor :) vroeg het puur omdat ik het vreemd vind dat iemand een mobiel na 3 weken weer verkoopt dus dacht al van hé die is tweedehands, wil alleen wel weten hoe oud die is en dat antwoord krijg ik niet :+

Overigens nagevraagd aan mijn pa, zijn Galaxy (zelfde model) moet om de 2 dagen worden opgeladen met normaal gebruik. En die is 3 jaar ofzo... Dus elke dag opladen omdat telefoon leeg is... nee sorry, dat is geen goed mobiel meer :+

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:13

Hihi mijn telefoon moet ik na een halve dag opladen... maar ik zit wel heel veel op internet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:13

dat klinkt heel slecht :=

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:17

lifaya schreef:
Ik zou ook geen bon hoeven hoor :) vroeg het puur omdat ik het vreemd vind dat iemand een mobiel na 3 weken weer verkoopt dus dacht al van hé die is tweedehands, wil alleen wel weten hoe oud die is en dat antwoord krijg ik niet :+

Overigens nagevraagd aan mijn pa, zijn Galaxy (zelfde model) moet om de 2 dagen worden opgeladen met normaal gebruik. En die is 3 jaar ofzo... Dus elke dag opladen omdat telefoon leeg is... nee sorry, dat is geen goed mobiel meer :+

Die van mij moest ik 2keer per dag opladen. Had regelmatig vastlopers na de laatste update,heb hem weggeven aan vriend. Die heeft gouden handjes en bij hem loopt hij inmiddels prima.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:25

lifaya schreef:
dat klinkt heel slecht :=

Erg he..zit vaak op bokt via mobiel marktplaats speel spelletjes..
Maar komt ook dat ik nu thuis zit. Als ik straks weer aan het werk ben dan doe ik meestal anderhalf tot 2 dagen met de batterij

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:37

Maar is het dan normaal dat je een mobiel élke avond moet opladen bij normaal gebruik (bellen en smsn) ?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:44

Met de smartphones van tegenwoordig wel ja :) zeker na 1,5 dag wel

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:44

Als je ervoor zorgt dat je telefoon niet standaard online is dan moet je er langer mee kunnen doen.
En dan bedoel ik niet dat je constant op internet zit, maar dat het netwerk op de achtergrond loopt en dus snel beschikbaar is.
Ik gebruik mijn mobiel voor van alles en hij is constant online omdat ik veel via whatsapp doe.
Als ik een dag niet op internet ga en alleen mijn whapps lees dan kan hij iets langer dan 24uur doen op een batterij.
Zet ik internet echt uit. Dan gaat hij langer mee zo'n 36 tot 48 uur.
Ik heb trouwens een Sony Ericsson Xperia mini (dacht dat hij zo heette :=)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:47

De telefoon is 1 jaar oud zegt ze. Geen idee of ik dit moet geloven :') Ik heb een Samsung Star Wifi, internet er gewoon op, maar gaat toch minstens 2 dagen mee

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:58

upendo schreef:
Verkoopster heeft net al toegegeven dat er wél een kras in het hoofdstel zat..

Dus ik heb alles al zwart op wit..

misshien eens proberen op te poetsen met goede bruine schoenpoets van de schoenmaker !

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:58

Ik heb de Samsung Galaxy S Plus, de opvolger van de S1. Afhankelijk van hoe veel ik hem gebruik gaat hij 1,5 tot 2 dagen mee. Als ik hem heel veel gebruik (internetten, spelletjes) gaat hij 1 dag mee.
Dat is best heel normaal, altijd zo geweest. Heb hem nu iets minder dan een jaar.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:59

Joh als je gevoel niet goed erbij is gewoon even verder kijken.
Maar idd de smartphones zijn zo leeg. Komt ook door het heldere scherm.. BlackBerry kon ik 5 dagen mee doen en de koelkast Nokia van vroeger zelfs 2 weken :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:18

lifeaya, ik zou dus écht niet meer verder gaan met die telefoon!! Begint al met misleidende advertentie en ik zou er echt een raar gevoel bij hebben dat die binnen 3 weken alweer te koop wordt aangeboden!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:37

Even een kort vraagje: Krijg je altijd een kopie van een mail die jij verstuurd aan een verkoper (via de knop email de adverteerder) in je mailbox?
Ik heb namelijk een mailtje gestuurd woensdag naar iemand maar ik heb nog geen reactie (is misschien ook wel een beetje snel), maar dacht dat ik de vorige keren altijd een kopie van die mail in mijn mailbox ontving, maar dat heb ik nu dus niet gehad.