Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:dan leen je het toch?Ik wil toch altijd wel eigen foto's zien van een product
Shirley schreef:lifaya schreef:dan leen je het toch?Ik wil toch altijd wel eigen foto's zien van een product
Klopt, lifaya, doe ik ook regelmatig, maar stel ... ik verkoop een oranje dekje, doe uiteraard keurig een paar foto's bij de advertentie, maar iemand vraagt dan onverwachts "maak eens een foto naast een sinaasappel, om een goed beeld van de kleur te krijgen" dan moet ik dus teleurstellen en kan ik alleen proberen te omschrijven of het donkerder of lichter is ... ik noem maar wat, he ?
SuSem schreef:Je kan toch 1 bepaalde afschrijving uitprinten? Dan zien ze verder geen saldo's ofzo..
lifaya schreef:Ik zou ook geen bon hoeven hoorvroeg het puur omdat ik het vreemd vind dat iemand een mobiel na 3 weken weer verkoopt dus dacht al van hé die is tweedehands, wil alleen wel weten hoe oud die is en dat antwoord krijg ik niet
Overigens nagevraagd aan mijn pa, zijn Galaxy (zelfde model) moet om de 2 dagen worden opgeladen met normaal gebruik. En die is 3 jaar ofzo... Dus elke dag opladen omdat telefoon leeg is... nee sorry, dat is geen goed mobiel meer