Hier hebben we paar drupjes gehad en verder zonnig en wat bewolkt
Maar uhm waar zitten jullie met jullie hier(en dan doel ik op mensen waarbij niks staat waar ze wonen, we kunnen al veel met het digitale tijdperk maar soms moet je toch wat dingen verduidelijken hoor )
Hier in het westen Haarlem/Schiphol komt er zo nu en dan een stevige bui overzetten incl onweer. Maar gelukkig tussendoor steeds even een pauze met een lekker zonnetje. Zoals het nu gaat vind ik het prima! Beetje water konden we wel gebruiken.
Het valt in de kustprovincies reuze mee, althans bij ons! Af en toe een (flinke) bui, maar ook regelmatig beetje zonnetje. Scheelt denk dat er flink wind staat. In het oosten zijn de buien een stuk heviger volgens mij!
Ik was de hele middag in EDE ]voetballen] het was daar prachtig weer! Geen druppel regen gehad,veel zon en een Goddelijke wind! Hier weer thuis is het minder mooi,hier heb het geregent en ook nu weer dreigende wolken,maar nog droog.
Joto
Geplaatst: 25-08-12 19:21
Waait hier ineens als een gek (zw drenthe) gewoon bij het enge af.. 2 buitjes gehad vandaag, maar land is toch wel wat meer nodig dan dat
dames, ik wil graag op buitenrit vanmiddag naar `een` bij norg in de buurt.. drenthe.. ze voorspellen erg wisselvallig weer.. iemand hier die een update kan geven hoe het weer nu is.
woon zelf in friesland, veel regen gehad vanacht.. nu is het droog met soms een buitje
Wat een weer hè, flinke regen gehad, paar klappen onweer nog. Maar op de radar te zien was het bij ons nog niet eens het ergste.
quartel
Geplaatst: 26-08-12 09:32
ik schrok me kapot vanmorgen rond 7 uur.......werd wakker van het onweer het hoosde echt niet normaal hier, het pad in de poort achter de tuin staat finaal blank