Wat een klötehitte weer vannacht... Geef mij maar winter! We hebben wel wat regen gehad vannacht en in de verte was er wat onweer, maar niet dat ik er wakker van zou worden. Ik was al wakker, want door dit kütweer kan ik niet slapen...
Sabini
Geplaatst: 06-07-12 11:26
Geen regen. Geen onweer. Wel stikheet. Wel benauwd.
Limanade
Geplaatst: 06-07-12 11:39
Mijn tuintje!! Mijn net mooi gemaakte terras vol nieuwe mooie planten.. Mijn mooie hortensia's ALLES VERWOEST!! Jemig wat ging het er hier (den haag) vannacht heftig aan toe zeg
miloetje
Geplaatst: 06-07-12 11:41
vind het hier in Groningen best lekker. Gisteravond een beetje regen gehad maar geen onweer of zo, verder was het de hele dag lekker warm. Ben blij ermee als ik lees wat voor noodweer het in de rest van Nederland was
kyrkelover
Geplaatst: 06-07-12 11:42
Limanade schreef:
Mijn tuintje!! Mijn net mooi gemaakte terras vol nieuwe mooie planten.. Mijn mooie hortensia's ALLES VERWOEST!! Jemig wat ging het er hier (den haag) vannacht heftig aan toe zeg
hahahah sorry lig in een deuk door je post.
Limanade
Geplaatst: 06-07-12 11:47
En volgens mij heb ik er zelf om gevraagd.. Gisteraaf nog op facebook gezet waarom het altijd overal onweert, behalve hier
me moeder zij dat heel de straat vanochtend blank stond dat je het verschil tussen de stoep en de straat niet kon zien. ik ben om 3 uur in slaap gevallen toen was het ergste ook voorbij,
Wij zijn onderweg naar zeeland, hoop inderdaad ook op mooi weer... Afwachten maar. Het ziet er nu erg grauw uit
djuulsie
Geplaatst: 06-07-12 13:21
Christyj138 schreef:
Wij zijn onderweg naar zeeland, hoop inderdaad ook op mooi weer... Afwachten maar. Het ziet er nu erg grauw uit
Heel veel plezier Christy!!!
Hier breekt t een beetje open!
gohya
Geplaatst: 06-07-12 13:21
Hier zit de lucht alweer dicht,weg blauw,weg zon. Heb de korte broek weer verruilt voor lange broek,tis frisjes,maar wel lekker zo.Zoveel beter dan die hitte.
Ik heb geen idee hoe het hier was vannacht, heb lekker geslapen Het enige waar ik wakker van werd is van die rotmuggen die me lek gestoken hebben!!
gohya
Geplaatst: 06-07-12 13:33
Nou je het over muggen hebt,ik word ook elk jaar helemaal lek gestoken.Ik heb me armen vól littekens staan van kapot gekrabte muggenbultjes.Maar tot nu toe ben ik nog niet 1 keer gestoken! Afkloppen. Of ze houden niet meer van me.
Wij hebben een heerlijk buitje gehad vandaag, echt zo'n recht naar beneden bak weer lekker maken buitje! Nu schijnt het zonnetje weer met wat wolken, maar het is allemaal net even opgefrist! Goed voor de gras groei en het hooi is in elk geval hier in de regio net op tijd binnen!
Naja heerlijk, als die buitje nog even 15 minuten had gewacht dan vond ik die niet zo erg.
"Die stomme Buienradar ook!. Die gaf niks aan!"
En nu is het weer zonnetje:(, mag van mij nu wel hele avond regenen.
mieske
Geplaatst: 06-07-12 16:20
Vanmorgen was het echt fris, met wind en veel bewolking.. Vanmiddag werd het wat sluierbewolking waar de zon goed doorheen kwam en werd het ineens best heet Geen regen gezien nog