Als je een paar dagen niets hoort kan dat meerdere redenen hebben. Lockdown, vertraging in de postkamer of the hole. Zou mij niet al te snel opwinden. Overigens, zo lang je geen familie of vrouw bent van iemand krijg je geen informatie los.
Jolliegirl
Geplaatst: 29-10-13 15:56
Tallie1979 schreef:
Ik ben gevraagd hier te reageren. Wil ik best doen, ervaringen uitwisselen, maar zeg er van tevoren bij dat ik niet uit ga weiden over mijn relatie.
Jeeej! oude bekende!
Tallie1979
Geplaatst: 29-10-13 15:57
Jolliegirl schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik ben gevraagd hier te reageren. Wil ik best doen, ervaringen uitwisselen, maar zeg er van tevoren bij dat ik niet uit ga weiden over mijn relatie.
In de gevangenis waar mijn gevangene zit(Polunsky) werken ze met bepaalde levels.
Level 1 is eigenlijk het normale level: je mag bezoek ontvangen, je mag naar de winkel, en je kunt brieven/kado's per post ontvangen. Level 2 is dat je nog wat enkele persoonlijke dingen hebt, naast brieven mag je geen andere dingen ontvangen. Level 3 Je mag niets ontvangen, en zit opgesloten.
Zo is het het een beetje in het kort wat ik ervan begreep
Hebben jullie de mail ook gehad? Ze zoeken liefdesverhalen tussen prisoners en hun pen-pal! Kreeg de mail laatst via writeaprisoner.com. Ze willen een show maken hierover. Hopen dat nederland dit ook kan ontvangen / een site dit uitzend.
Wat een woorden komen hier langs! Interessant hoor!
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Allen. Ik wou een wijze en oudere man om wat wijze lessen van te leren, dus vandaar.
Mavelle
Geplaatst: 29-10-13 16:47
Trouwens, als jullie foto's meesturen... Doen jullie dat op een a-4tje of echt op foto papier?
shilady
Geplaatst: 29-10-13 16:48
Hey wat leuk Pimaude
Wat vind je van zn mail speekt het je aan? dus nu heb je er al 3 om mee te schrijven
Ik schrijf er 4 en ik heb nu wel echt zoiets van ja 4 is mooi genoeg.... heb op internet gelezen dat er vrouwen zijn die wel 30 pen-pals hebben ze zeiden als er toevallig dan 10 enveloppen op een dag in de bus vallen is het wel even flink pennen maar opzich is het goed te doen als ze verspeid in de maand iets in de bus krijgen