Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:Wat een grappig topic. Misschien zijn een aantal al voorbij gekomen (het topic gaat nogal snel) maar ik kwam er pas heel laat achter dat:
-DHL staat voor De Heer Leeft (vorig jaar)
Eva_D schreef:Wss had je die gedachten omdat de uitkering her meeste voorkomt bij mensen met een geestelijke beperking? Wat trouwens ook niet betekent dat je niet kan werken. Ik heb zelf de uitkering ook maar werk ookIk ben er vandaag achtergekomen dat een wajong uitkering gewoon hetzefde is als een wa uitkering maar dan voor jongeren xD
Ik dacht eerst dat dat speciaal was als je een geestelijke beperking had waardoor je niet meer in de maatschappij kon functioneren en dat wajong een Chinees woord was dat iets als 'geestelijke beperking' in moest houden..
Echt heel erg haha.
BraveSpots schreef:Dat er zoiets als trolleybussen bestaat *nog nooit gezien of van gehoord*.
Ik dacht altijd dat je gewoon bussen, trams en metro bestonden. En in Brussel heb je pré-metro's, soort kruising tussen trams en metro's.
Wat ik ook lang niet geweten heb is dat er dubbel gelede bussen bestaan (en gebruikt worden in Nederland). Op één of andere manier lijkt me dat echt gevaarlijk in het verkeer.