[quote="NatasjavE":poedersuiker] zal zo eens kijken wat mijn auto zegt....hebben geen andere buiten termometer [/quote:poedersuiker] volgens mij zegt die niets meer dan alleen broem
Agossie
Geplaatst: 04-02-12 22:55
quartel schreef:
NatasjavE schreef:
zal zo eens kijken wat mijn auto zegt....hebben geen andere buiten termometer
Het zonnetje schijnt heerlijk,dat maakt het gelijk minder koud. Verder blauwe lucht met hier en daar wat wolkjes.
it_is_me
Geplaatst: 05-02-12 12:28
Mijn schoonouders zitten op het moment in Maleisië, waar het iets meer dan 30 graden is... Ze zullen vast direct een enkeltje terug boeken als ze komende dinsdag weer in Nederland aankomen.
Zonnetje en wolken. Prima dag en had het dus ook bloedheet. Iets te veel kleding aan geloof ik. Hier ook geen sneeuw gehad vandaag, maar er ligt nog zó onwijs veel.
Moet ik nog doen! Maarrrrr.... Ik heb lekker een weekje vrij. Ik denk dat ik morgen maar eens ga oppakken met schaatsen. Ik heb de grote fout gemaakt binnen te gaan zitten met mijn jas aan, en vervolgens in de kou gaan zitten met dezelfde jas aan. Ik heb het nu koud!
Geen zon vandaag. Wel wat regen een harde koude wind en zwaar bewokt. 7,5 graad maar het voelt kouder aan
Melia
Geplaatst: 05-02-12 20:00
Sneeuw? Hier gelukkig niet.. althans.. de laatste restjes liggen er nog. Ben er blij van! Maar zal niet te hard schreeuwen want ze voorspellen nog wel meer . 't Was heerlijk weer vandaag met 't zonnetje erbij!