Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabin_e schreef:Maar veel mensen hier zijn niet op dieet toch?Die mensen hebben -net als ik- een nieuwe levensstijl aangenomen om in eerste instantie gewicht te verliezen (maar niet te snel, want dat is ongezond) en op gewicht te blijven. En daarin steunen we elkaar.
Wel goed stuk inderdaad. Dat laat ook zien hoe ontzettend ongezond snel afvallen en weer aankomen (jojo effect) is!
okido schreef:denice schreef:okido, omdat je dan niet gezon bezig bent, en omdat je daarna zo weer aankomt?
Wat een boel domme dingen worden hier gezegd!
Minder dan 1500 kcal is niet gezond afvallen.
Onder de 1000 al helemaal niet.
ben ik het niet helemaal mee eens ik eet gewoon mn groente fruit mn zuivelproducten brood of crackers en mn vleeswaren
als ik meer calorieen eet val ik niet af ben door dit dieet al 24 kg afgevallen en in een paar jaar ook wel weer bijgegeten maar dit was niet heel snel eraan
okido schreef:ik begrijp jullie helemaal
heb net ook een afspraak gemaakt bij de dietiste kan morgenavond terecht
kijken wat zij aanbied na allemaal dieeten en depsressies
ben ik er helemaal klaar mee met mn lichaam
moet nu echt aan mn gezondheid denken en de kilo's moeten er echt vanaf
okido schreef:ik begrijp jullie helemaal
heb net ook een afspraak gemaakt bij de dietiste kan morgenavond terecht
kijken wat zij aanbied na allemaal dieeten en depsressies
ben ik er helemaal klaar mee met mn lichaam
moet nu echt aan mn gezondheid denken en de kilo's moeten er echt vanaf
Rienn schreef:O: 1 bruin broodje met kaas.
T: Een bakje muesli kokos en choco met yoghurt.
M: 4 bruine broodjes. 2 met ossenworst, 1 met eiersalade en 1 met selderijsalade.
T: cup a soup.
A: Pizza.
Toetje neem ik cornflakes met yoghurt.
Oh en net een koekje gegeten.
Verder heb ik even 20 min zonder zadel op mijn paard gezeten/rond gehobbelt en heb ik vandaag een uurtje gefietst bij elkaar.
M_D_H schreef:ik heb ook nog geen tussendoortje gehadheb geen honger
ga zo 4 km skeeleren
Lins_Vetra schreef:Ik heb dezelfde vragenIk bedoel het niet aanvallend, maar als jij vindt dat je moet afvallen, dan heb je dus overgewicht mag ik aannemen![]()
Hoe heb je die overgewicht dan gekregen?? Als je na die kleine porties al zo vol zit??