Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trudy13 schreef:@lieveranders
mijn vriend moet morgen om 10 uur in antwerpen bij de arts zijn :-( ik mag hier niet bij zijn,heb van die geweldige schoonouders die ons na 3 jaar ineens uit elkaar lijken te drijven..er wordt niet over gesproken,mams regeld alles en ik hoor alles als laatste als zijn ouders er even niet bij zijn snik
hij woont nog bij zijn ouders dus dat maakt het niet makkelijk!!
11 juni vorig jaar constateerde ze teelbalkanker met uitzaaingen naar de lymphklieren,na 3 maanden en 3 chemokuren (heb er nog nachtmerries van) leek hij schoon!
na de laatste controlle besloten ze zijn portocat (kastje onder de huid voor toediening van de chemo)deze zat rechts,te verwijderen omdat deze nogal veel irritatie veroorzaakte!en sinds die eruit is heeft hij ter hoogte van zijn linker borst een verdikte pijnlijke klier en omdat ze dat dus niet vertrouwen moet ie morgen naar de arts voor controlle/onderzoek!!
ik had zo gehoopt dat 2011 anders zou worden voor ons,weet bijna niet meer om te gaan het verdriet en de onzekerheid....
sorry lieve mensen dat dit er zo in dit topic uitkomt..ik werd hier vandaag dus niet blij van!!!