Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
girlyggirl schreef:vanaf het begin lees ik af en toe bij, net zoals nu. en als ik dan zie wat jullie allemaal te voorduren krijgen... ik heb zelf ook een heel zwaar jaar achter de rug maar door jullie zie ik dat het altijd nog veel erger kanik wil iig alvast de beste wensen voor jullie uitspreken in 2010!
XLeandrosX schreef:Volgens mij bedoelt Tokedri het opbeurend. Het is toch positief hoe hij er in staat? In de tijd dat mijn moeder depressief was en ook zo ernstig dat ze heeft geprobeerd om er een eind aan te maken, interresseerde de hele wereld haar niet. Al zou t huis in brand staan, t zou haar niets kunnen schelen.
Dat de man van ts denkt aan een doorstart vind ik ook echt fijn positief. Ik hoop dan ook dat die energie boost er echt gaat komen. Jullie verdienen betere tijden!
Lasorda schreef:Toevallig had ik het er woensdag nog over met mijn eigen psycholoog.
Dat ik het zo moeilijk vond te rijmen dat hij het ene moment zich echt richt op de toekomst
en het volgende moment vertelt dat hij er het liefst per direct uit stapt.
Bijna schizofreen.
De psycholoog legde uit dat zoiets altijd twee kanten heeft; bijvoorbeeld 60% naar de toekomst toe
en 40% er uit willen stappen, en die verhoudingen fluctueren per dag.
Dat die verhoudingen zich stabiel houden is te danken aan de medicijnen.
Ik hoop dat de nieuwe ontwikkelingen een keerpunt voor hem worden en vooral dat hij het aan kan...
Hij zit natuurlijk niet voor niets in een afkeuringsprocedure.
Hij ziet het zelf wel zitten, het verbaast mij ook. Maar nu komt het vechtertje weer naar boven.![]()
Ik zie het zelf als een goed teken.
ivy_power89 schreef:tokedri schreef:Als je man dat ziet zitten dan is hij echt niet zo depressief .
Ja hoor daar hebben we weer een boktterror..........
Ga jij eens lekker wieberen uit dit topic.
Tenzij jij gestudeert heb voor psycholoog, heb je geen enkel recht om te zeggen of TS jaar man wel of niet depressief is.