Wat ga jij stemmen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij stemmen?

CDA
28 (2%)
PvdA
92 (8%)
SP
121 (10%)
VVD
227 (20%)
PVV
355 (31%)
GroenLinks
97 (8%)
ChristenUnie
14 (1%)
D66
86 (7%)
Partij voor de Dieren
64 (5%)
SGP
4 (0%)
Nieuw Nederland
Geen stemmen
TON
7 (0%)
Mens en Spirit
3 (0%)
Parij één
Geen stemmen
Lijst 17
8 (0%)
Piratenpartij
8 (0%)
Lijst 19
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1114

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:17

Cyntje schreef:
Gossie ... Balkie :(:)

Ik kan niet anders zeggen dan: Nana nana nana! :7

*humt mee met Cyn*

Nananananaaa.. O:)

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:18

Tallie1979 schreef:
Cyntje schreef:
Gossie ... Balkie :(:)

Ik kan niet anders zeggen dan: Nana nana nana! :7

*humt mee met Cyn*

Nananananaaa.. O:)

En dat stemt :o

Heb overigens wel vertrouwen in Cohen als premier!

Tallie1979

Re: Wat ga jij stemmen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:20

Ja, dat stemt inderdaad.. Al ruim 12 jaar :))

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:20

Vind dit écht een geval van eigen schuld, dikke bult!
Zo triest om juist nu je jas in de wilgen te hangen, komt op mij over als een zwakte en duidelijk iemand die dit land niet kán regeren... :)

@Tayga: Wat bedoel je met 'en dat stemt'?

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:21

Cyntje schreef:
Vind dit écht een geval van eigen schuld, dikke bult!
Zo triest om juist nu je jas in de wilgen te hangen, komt op mij over als een zwakte en duidelijk iemand die dit land niet kán regeren... :)

@Tayga: Wat bedoel je met 'en dat stemt'?

Maar zoals ik eerder al vroeg, wat is er zo negatief aan Balkenende? Heeft hij alleen maar slechte dingen gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:22

Ik persoonlijk vind dat Balkenende geen sterke premier is geweest. Ik denk juist dat het feit dat hij -in mijn ogen- niet zoveel heeft gedaan het probleem is.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:22

Neuh... niet alleen slechte dingen... ennuh meng nu pas net weer in de discussie...
Maar goed gedaan heeft ie het ook niet, wel? Hoe vaak is het wel niet gevallen? En hoe duidelijk is het nu dat NL er klaar mee is? EIN-DE-LIJK! :)

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:23

Ik denk dat Balkenende het nooit goed doet op dit moment. Er is een deel dat vindt dat hij zijn biezen moet pakken en een deel dat dit een zwaktebod vindt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:23

Rock schreef:
Ik persoonlijk vind dat Balkenende geen sterke premier is geweest. Ik denk juist dat het feit dat hij -in mijn ogen- niet zoveel heeft gedaan het probleem is.

Dat ben ik met je eens, het is een fijne vent, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb nou niet de indruk dat het land er beter op is geworden in de afgelopen jaren :)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:24

Cyntje schreef:

Toch heeft hij dit wel heel wat jaartjes gedaan.. hoe verklaar je dat dan? ;)

Cyntje

Rock schreef:

Inderdaad :j
Als ik een half uur naar Balkenende luister blijft er niks hangen en bij iedere andere premier wel... ik vond hem een draaikont en nu helemaal :=
Het zou hem sieren nu niet op te geven maar helaas...

Jildau

Nymphadora schreef:
Jildau schreef:
Jeetje wat overdreven. Net alsof er alleen maar een kabinet kan bestaan als Balkenende erbij zit. Ben blij dat hij weg is.

Wellicht moet je onze reacties niet héél erg serieus nemen.. ;)

Ooh dacht even dat het echt was. :')

Jeskim

Balkenende heeft ook wel onwijs pech gehad met de coalities.. Niemand had het met de LPF gered en het is ook een keer gevallen omdat D66 per sé de gekozen burgemeester wilde, daar kon hij toch niet zo veel aan doen..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:25

Nymphadora schreef:
Cyntje schreef:

Omdat ie er vrij weinig aan veranderde :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:25

Ik vind dat Balkenende best goede dingen gedaan heeft hoor, alleen had hij een paar maanden geleden al op moeten stappen. Zoals iemand het laatst zei: "Nederland is Balkenende-moe".

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:26

imd schreef:
Ik vind dat Balkenende best goede dingen gedaan heeft hoor,

Precies, en dat moeten mensen gaan inzien.
Hij is niet alleen slecht zoals veel het wel zien.

Zonde, zonde, zonde..

Maargoed.. Ik ga mezelf maar in slaap huilen nu :Y)
Fijne avond verder mede-bokkers ;)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:29

Jeskim schreef:
Balkenende heeft ook wel onwijs pech gehad met de coalities.. Niemand had het met de LPF gered en het is ook een keer gevallen omdat D66 per sé de gekozen burgemeester wilde, daar kon hij toch niet zo veel aan doen..

Idd en Wouter Bos heeft er ook een puinhoop van gemaakt en die peert 'm effe.
Ik ben en was ook Balkenende moe maar hij heeft het nooit echt getroffen met de coalities.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:30

Ik stem SP,
Wat ik me afvraag is waarom er eigenlijk zoveel mensen pvv stemmen, is het omdat wilders rake punten heeft of omdat je serieus denkt dat hij iets kan bereiken, hij zal hoe dan ook een coalitie moeten vormen met andere partijen, persoonlijk denk ik dat dat hem niet gaat lukken en we dan zo weer een keer naar de stembus kunnen.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:32

We hebben JP zelf herhaaldelijk gekozen. Daarnaast was het ook niet de makkelijkste tijd om MP van Nederland te zijn. Hij heeft het toch maar steeds weer gedaan. Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk was om in zo'n roerige tijd veel vooruitgang te boeken

Eefske

norski schreef:
Ik stem SP,
Wat ik me afvraag is waarom er eigenlijk zoveel mensen pvv stemmen, is het omdat wilders rake punten heeft of omdat je serieus denkt dat hij iets kan bereiken, hij zal hoe dan ook een coalitie moeten vormen met andere partijen, persoonlijk denk ik dat dat hem niet gaat lukken en we dan zo weer een keer naar de stembus kunnen.

Ik denk dat de meest PVV-stemmers je zullen verwijzen naar hun vorige posts.

Dorus

Nymphadora schreef:

Gebrek aan beter? En dan heb ik het niet alleen over wat CDA als aternatieven te bieden had, maar ook over de rest van de partijen waardoor het volk ook niet weet wat ze moeten doen en dus maar weer voor de vertrouwde oude partij kiest.

Ik weet echt niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen 4 kabinetten te leiden. Zeg nou eerlijk, waar ben je mee bezig als je het voor elkaar krijgt je kabinet 3 keer te laten vallen? Als je het mij vraagt kan één keer gebeuren (oke, LPF was gedoemd te mislukken), twee keer is niet echt slim maar bij een derde keer verlies je voor mij echt je geloofwaardigheid. En dan heb ik hem nooit echt geloofwaardig gevonden. Ik weet niet wat het is met die man, maar ik begrijp eerlijkwaar niet hoe die man ooit het leiderschap heeft kunnen krijgen.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:33

Nou ik denk wel dat de Pvv in een coalitie kan hoor. De SP en de VVD hebben al gezegd samen te willen werken met de Pvv

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:34

norski schreef:
Ik stem SP,

Die man is niet gek, die gaat wel wat indammen, maar hij zou een mooie tegenhanger zijn voor de andere partijen...!

En misschien zou hij de VVD het positieve financiële aspect van zijn ideeën kunnen laten zien? Dan hoeft de VVD niet te bezuinigen over de rug van de normale burger :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:35

MamboBeach schreef:
:Y) Heb je je grapjurk aan vanavond Heino?! ;)

Het lijkt er op hè :P
Nee ik word gewoon een beetje cynisch en sarcastisch van deze poppenkast die zich politiek noemt ;) Het is net Xfactor.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:36

ik heb gestemd op sp