Cyntje schreef:Gossie ... Balkie
Ik kan niet anders zeggen dan: Nana nana nana!
*humt mee met Cyn*
Nananananaaa..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Vind dit écht een geval van eigen schuld, dikke bult!
Zo triest om juist nu je jas in de wilgen te hangen, komt op mij over als een zwakte en duidelijk iemand die dit land niet kán regeren...
@Tayga: Wat bedoel je met 'en dat stemt'?
Rock schreef:Ik persoonlijk vind dat Balkenende geen sterke premier is geweest. Ik denk juist dat het feit dat hij -in mijn ogen- niet zoveel heeft gedaan het probleem is.
Rock schreef:Ik persoonlijk vind dat Balkenende geen sterke premier is geweest. Ik denk juist dat het feit dat hij -in mijn ogen- niet zoveel heeft gedaan het probleem is.
Jeskim schreef:Balkenende heeft ook wel onwijs pech gehad met de coalities.. Niemand had het met de LPF gered en het is ook een keer gevallen omdat D66 per sé de gekozen burgemeester wilde, daar kon hij toch niet zo veel aan doen..
norski schreef:Ik stem SP,
Wat ik me afvraag is waarom er eigenlijk zoveel mensen pvv stemmen, is het omdat wilders rake punten heeft of omdat je serieus denkt dat hij iets kan bereiken, hij zal hoe dan ook een coalitie moeten vormen met andere partijen, persoonlijk denk ik dat dat hem niet gaat lukken en we dan zo weer een keer naar de stembus kunnen.
Nymphadora schreef:Toch heeft hij dit wel heel wat jaartjes gedaan.. hoe verklaar je dat dan?
norski schreef:Ik stem SP,
Wat ik me afvraag is waarom er eigenlijk zoveel mensen pvv stemmen, is het omdat wilders rake punten heeft of omdat je serieus denkt dat hij iets kan bereiken, hij zal hoe dan ook een coalitie moeten vormen met andere partijen, persoonlijk denk ik dat dat hem niet gaat lukken en we dan zo weer een keer naar de stembus kunnen.