Ik vind het best wel heel warm eigenlijk, benauwd. Je kan het beste nog gewoon binnen gaan zitten overdag. Ik denk dat vannacht een moeilijk nachtje gaat worden, de tempraturen komen niet onder de 20 graden.
Morgen heb ik lekker fijn wedstrijd en dan zaterdag weer. Gelukkig zijn ze allebei laat op de avond.
De laatste keer dat ik in het topic heb gereaeerd waren we aan het juichen dat de sneeuw aan het dooien was en dat we niet zouden zeuren over warm weer............hahaha, niet gelukt! Want het is idd goed warm....
Het is hier helemaal niet zo warm? Het waait hier vrij hard nog, ga straks maar een lekker blok wandelen met hond en dochterlief denk ik.. Zul je zien dat het dan hartstikke warm is.
Destino
Geplaatst: 02-07-10 08:30
Het is hier nu ook al superwarm, is alleen nu al sluierbewolking
Aukelizzy
Geplaatst: 02-07-10 08:41
Het is hier nu in de schaduw ook al 25 graden! Heb gelukkig vanmorgen heel vroeg al gereden.
Vanmorgen op de fiets om half 6 was het al ruim 20 graden. Dat wordt wat vandaag, heerlijk.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 02-07-10 09:03
Ik vind het allemaal ook nogal meevallen. Het is best warm, maar er waait een lekker windje en tot nu toe vind ik het nog steds prima te doen de afgelopen week. Een paar nachten even wat regen voor het land zou welkom zijn, maar verder hoeft het weer van mij niet te veranderen hoor!
Het is hier echt heet, er staat bij ons ook bijna geen wind. Vannochtend ben ik naar school gefiestst om mijn rapport te halen, maar het zweet brak me uit.
Hopelijk krijgen wij straks ook iets meer wind want ik moet vanavond nog op wedstrijd.
Hier is het in huis nog lekker.. De ramen en deuren staan open en er staat aardig wat wind, dus het is hier wel uit te houden. Ga zo naar buiten, hopelijk is het daar ook nog te doen, aan de bomen te zien waait het aardig.
Aukelizzy
Geplaatst: 02-07-10 11:27
Hier is het nu 29 graden, maar gelukkig staat er nog een windje waardoor het iets koeler aanvoelt.
_Orlando_
Geplaatst: 02-07-10 11:35
Het is hier warm.. echt benauwd gewoon Straks maar lekker zwemmen
DaanCats
Geplaatst: 02-07-10 11:39
het is hier HOT, de auto gaf 32 graden aan.. Hier binnen is het 29...