justSaar schreef:[
die verassing had ik dus gister; BOEM seat leon ipv een peugot
vond ik niet zo heel grappig![]()
met als gevolg dikke ruzie met de auto waardoor ik dus gezakt ben
HÉ??!??!!!??? Op de dag van je examen een nieuwe auto?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Ik had gister met m'n instructeur besproken dat ik toch een pakket zou nemen. Wil ik net het geld overmaken via internet bankieren, maar dat kan niet.. Je kunt maar 500 euro per dag overmaken.
Hoe hebben jullie dit gedaan?
justSaar schreef:ik heb het gehad![]()
ben zojuist voor de derde keer gezakt.
de lessen gaan steeds zo goed, en dan de examens 1 keer prut 2 de keer super goed, toch gezakt? 3de keer ging ook niet echt lekker.
maar dat was niet zo gek als ik voor de tweede keer in een totaal andere auto moest rijden (zoeken naar de achteruit en de verlichting en alles)
en het is ook steeds een ander punt, dan is dit niet goed, dan dat niet. aarrrg ik word er zo gek van. en mijn ouders trouwens ook want mijn heumer ligt ver beneden nul sinds ik de tweede keer gezakt ben
_Denise schreef:@RCHLLKE: balen zeg!
Ik had vanochtend rijles en mn instructeur had ineens aan andere wagen, hij had de zijne zelf in de prak gereden. Was wel even wennen maar ging wel lekker.
Anne. schreef:justSaar schreef:[
die verassing had ik dus gister; BOEM seat leon ipv een peugot
vond ik niet zo heel grappig![]()
met als gevolg dikke ruzie met de auto waardoor ik dus gezakt ben
HÉ??!??!!!??? Op de dag van je examen een nieuwe auto?
justSaar schreef:nee 1 dag er voor, maar ik reed eerst in een ''ouwe peugot'' die ik dus gewend was, en als je dan een gloed nieuwe seat hebt dan rijdt je voor je gevoel 40 maar ondertussen rijd je al dik 60.
verder zat ik te kloten met de versnellingen (achteruit zit ergens anders) en dat soort dingen.
hij remt ook minder en als je gas los laat duurt het veel langer voordat hij snelheid gemindert heeft en dat soort dingen zijn niet echt ideaal als je dat niet gewend bent![]()
@ josien ja ik, opzich wel druk en zo maar er zijn veel pakkeer plekken vrij omdat iedereen naar zijn werk is waardoor je goed kan inpakeren
ze kijken toch alleen maar naar je verrichtingen dus dat maakt echt niet uit
LizzyLover schreef:Balen voor de mensen die gezakt zijn !!
Even een vraagje voor de gene die theorie al gedaan hebben en geslaagd zijn. Wat hebben jullie allemaal geleerd?