Betaal-met-50-dag komt me hier ook bekend voor. Met name aan het einde van de maand als mensen hun salaris weer hebben. Gelukkig zijn veel mensen wel bereid om te pinnen voor een klein bedrag als ze niks kleiners hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh__ schreef:Vraag me toch wel af of jullie wel goed kleingeld bij vragen? 'Maar' 1x op een dag klein geld krijgen vind ik toch wel onnodig. Komt bij mij ook écht weleens voor dat ik weinig van een bepaald stuk heb, maar red het vrijwel altijd wel...
Betaal-met-50-dag komt me hier ook bekend voor. Met name aan het einde van de maand als mensen hun salaris weer hebben. Gelukkig zijn veel mensen wel bereid om te pinnen voor een klein bedrag als ze niks kleiners hebben
maaikj schreef:Aan de kassa kan je toch ook pinnen?
Flying_Angel schreef:Bij ons was dat niet zo, veel mensen wisten niet dat we dat daar hadden!
foxy80 schreef:Of hij moest opeens boodschappen doen van zijn vrouw en was bang met het verkeerde thuis te komen?
Ik zat eens op mijn werk toen mijn broer belde. Hij stond in de supermarkt. Of ik kon vertellen waar hij de kruiden kon vinden? Hoezo hulpeloze mannen
Musiess schreef:Mijn collega heeft een tijdje terug woorden gehad met een klant.
ivm vernieling en niet normaal taalgebruik.
Echter heeft ze de klant vriendelijk afgeholpen zoals het hoord (dit was op het andere filliaal)
Mijn collega werkte vandaag bij ons op het filliaal en dezelfde klant kwam binnen,
Zodra zn mijn collega ziet zegt ze: k@kerhond, ontloop ik die ho*r staat ze hier achter de kassa.
(het is een bejaarde vrouw.. athans.. ergens in de 70?)
Mijn collega hoorde het wel maar vroeg: Zij u iets?
Klant:nee!
Collega:'JE mag best gaan hoor.. van mij hoef je hier niet te kopen'
klant:Dan word hje vrete niet betaald
Collega:'owjawel hoor, wat had u willen hebben.?
En pakt de bestelling netjes n. bij het afrekenen gooit de vrouw iets uit haar tas tegen het hoofd van mijn collega.. die bedust keek.
Politie gebeld en mevrouw is gepakt.
Eerlijk is eerlijk, maar als iemand mij buiten mijn functiw zo iets geflikt had.. had je meteen een gesticht kunnen bellen..!
Bejaard of niet..