Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moreill schreef:Ik had theorieles bij mijn rijschool, pakte wel in m'n voordeel uit!
Maar zoek je je fouten ook op nadat je een oefenexamen hebt gedaan?
Ik vond het officiele examen veel makkelijker als de oefenexamens, had bij gevaarherkenning bij de les 12 en 13 fout, en bij het officiele dus maar 5..
Jildau schreef:Ik hoop dat ik gewoon veel voorrangs vragen krijg en veel gewone borden en regels. Want op die proef dingen krijg ik heel veel dingen over aanhangwagens en vrachtwagens en caravans met al die afmetingen enzo en dat vind ik echt rot..
MissPromiss schreef:Ehh met een aanhangwagen 100 op een 100-weg? Denkutniej
Ik had er een over aanhangwagen, volgensmij geen tram, wel iets over uitsteken, en ook iets over alcohol, meer weet ik niet meer
Moreill schreef:Jildau schreef:Ik hoop dat ik gewoon veel voorrangs vragen krijg en veel gewone borden en regels. Want op die proef dingen krijg ik heel veel dingen over aanhangwagens en vrachtwagens en caravans met al die afmetingen enzo en dat vind ik echt rot..
Ik had bij mijn examen vandaag;
- geen 1 vraag over de aanhangwagen(behalve 1 hoe hard je mocht op een 100 weg, uuh 100?xD)
- geen 1 vraag over trams
- geen 1 vraag over lengtes/hoogtes
- geen 1 vraag over hoe ver bagage mag uitsteken etc (alleen of je mocht vervoeren met een rode vlag)
- geen vragen over slepen
- geen vragen over EHBO
- Geen vragen over alcohol
- geen vragen over ongelukken..
Echt supervaag..:S