Hier veel viezigheid uit de lucht. Beetje hagel/sneeuw/regenachtig.
Mayra_
Geplaatst: 27-01-10 21:39
Mm als ik buienradar kijk word ik niet blij..
1Boefje
Geplaatst: 27-01-10 23:06
Tussen Valkenswaard en hier in België sneeuwt het volop. Eerst was het ijzel. Ik zit vol spanning te wachten tot manlief met aanhanger thuis is. Ik heb net gebeld en hij zat op de rotonde bij Eersel, het was spekglad zei hij............en met een aanhanger Vind het maar niks Buiten sneeuwt het nog altijd!
Ik ben heel benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet als ik naar mij werk moet (glibberen )
iefke
Geplaatst: 28-01-10 00:53
Citaat:
dinsdag 02 februari tot en met vrijdag 05 februari 2010 Grote kans op voortzetting van het winterweer
Het zal toch wel ooit lente gaan worden?
dejavu
Geplaatst: 28-01-10 01:00
iefke schreef:
Citaat:
dinsdag 02 februari tot en met vrijdag 05 februari 2010 Grote kans op voortzetting van het winterweer
Het zal toch wel ooit lente gaan worden?
Jij plaatst ook altijd van die negatieve berichten. Ik durf het nieuws niet meer te kijken omdat ik bang ben voor weer meer winterweer, en dan krijg ik het hier alsnog te lezen.
Ooit wordt het lente en dan hang ik mijn was weer buiten, snoei ik mijn tuin, zit ik tot elf uur 's avonds lekker op stal en zijn mijn schouders iets verbrand van het rijden. 's Avonds na het douchen trekt mijn huid van de warmte en dan smeer ik er wat crème op.
Oh lente kom bij me! Ik mis je.
(Wacht, hier is een naam voor. Melodramatisch?!)
iefke
Geplaatst: 28-01-10 01:13
Daar is het een weertopic voor. Ik zou gaan juichen als het vanaf nu op gaat lopen vanaf 10 graden boven 0, maar dat is helaas niet. Maar ik zal de toon van mijn berichten wat aan gaan passen.
Hier heeft het goed geregend, en nu is het een ijsbaan achter, ik schaatste gewoon naar de stallen toe zowat. Paarden blijven morgen mooi op stal staan als nog zo glad is, durf ze niet over het pad te laten lopen dan met die ijzers. Ook m'n scootje blijft nu mooi binnen staan, veel te link.
Strooiauto's heb ik nu 2 keer door de straat horen rijden, hoop dat het zo een beetje te fietsen is. Hoop dat ook dat ik geen sneeuwbui op de terugweg op me kop krijg. Het is hier nu wel boven nul volgensmij
Hier is het droog, en de temperatuur is boven nul.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 28-01-10 10:04
Hier ook droog, 4 graden, en het zonnetje begint door de bewolking heen te breken. Strooiauto reed net hier door de straat, wat betekend dat er vanacht niet extreem veel gestrooid is. Hij komt hier namelijk alleen als ze tijd over hebben.
Weet iemand hoe de wegen zijn van Drachten richting Laag Soeren? De bedoeling was om vanmiddag die kant op te gaan, wegen zijn hier blijkbaar goed, dus hoop dat het kan.
Hier is het dik boven nul en het regent, ik ben dus vanmorgen weer ouderwets natgeregend op de fiets. Nu wil ik niet gaan beweren dat dat prettig is ofzo, maar het is een stuk fijner dan dat geglibber over die niet-schoongemaakte fietspaden.