Hier gelukkig vannacht niet echt wat gevallen, wegen waren vanmorgen ook allemaal prima, behalve hier in het hofje... daar ben ik echt uitgeglibberd dat plat gereden sneeuw is spekglad
Zijn even naar de manege geweest met 2 paarden, zou het anders niet zo snel aandurven maar de wegen waren verder goed gelukkig dat scheelt.
Verder is het hier hele dag nog droog geweest, ja af en toe paar vlokjes maar niet echt noemenswaardig... en volgens mij was het ook ieeeeetsje aan het dooien toen ik net richting huis ging... beter om
Af en toe een paar verdwaalde sneeuwvlokjes hier maar verder valt het reuze mee. De meeste wegen zijn gestrooid, bij ons in de straat ook maar daar lag nog zo'n pak dat nog niet alles weg is. Sneeuw ligt er ook nog genoeg . Het is hier -2 maar opzich is het nog niet zo heel koud vind ik, je raakt er wel aan gewend. Vannacht is het hier volgens onze thermometer niet kouder dan -7 geweest.
Hier heb het vanacht behoorlijk hard gevroren. Kreeg de waterpomp vandaag niet los op de wei. Gelukkig hadden ze nog 2 volle badkuipen. Verder hele dag droog geweest,wel grijze lucht.
Het is hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel glad. Echt niet normaal. Heb het in tijden niet zo glad meegemaakt. Het toppunt was, dat mijn moeder me net vlakbij huis afzette. Was een stukje van 40 mtr lopen, heb ik gewoon 2 minuten over gedaan!!!!! Zo glad. Ik voelde me net de boeven uit Home Alone
Lous
Geplaatst: 05-01-10 01:02
Hier begon het vanmiddag hard te sneeuwen . Zaterdagnacht ook al, en ze doen er niks aan op de manege op het perkeerterrein, dus weer niet kunnen stappen op het harde en vandaag dus ook niet meer. Het is glibberen met de fiets en het ijs gaat er ook aan. Wegmet die $#&(**_*_)*_ sneeuw....
Net zo als Jolien zegt is het hier zoooooo glad, niet normaal. Gewoon de normale stoep en weg waar geen bagger meer op lag is ook echt een grote ijsbaan! Heb vanmorgen al een stuk of tig mensen zien lopen glibberen. Ze zijn afgestapt en op het gras gaan lopen ! Heeft hier erg geijzeld.