Werd wakker met een mini laagje op de straten maar er begint steeds meer te vallen, nog wel erg kleine vlokjes maarja die zullen ook wel groter worden. (Apeldoorn, Gelderland)
Geen idee hoeveel, maar elke mm is al te veel! Ligt al wel een flink laagje! Kan me niet herinneren dat we ooit zoveel en zovaak sneeuw hebben gehad (althans, niet in mijn 22-jarige leven...)
Lotus83
Geplaatst: 10-02-10 12:29
Hier ligt een cm of 2.....
Het hoort bij de winter, maar ben er nu echt klaar mee
Hier een cm of 2 ook.. keek net op buienradar.. en er komt een behoorlijke laag aan (als ze het goed voorspellen) http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur (oranje is sneeuwverwachting)
Flits__
Geplaatst: 10-02-10 13:05
Het blijft hier in Groningen ook maar sneeuwen en sneeuwen en sneeuwen. Ik keek op buienradar en vanacht kwam er ook weer een bui met sneeuw aan En dan hebben we hier aankomende vrijdag ook nog warme truiendag, wat betekent dat op het kantoor alle verwarmingen een paar graden lager gaan Hoe verzinnen ze het
tinkert_tje
Geplaatst: 10-02-10 13:53
Binky_Zephyr schreef:
bij ons (denhelder noordholland) ligt er nu ongeveer 10cm en het blijft sneeuwen.
ooh echt waar wat een verschil zeg hier op texel ligt weer een cm of 2 a 3 de grassprietjes steken nog her en der over de sneeuw uit
Cinderella
Geplaatst: 10-02-10 14:05
Nu een klein laagje. Af en toe stuift het op door de wind. Weg met die sneeuw .
Hier ligt denk ik iets minder dan een cm. Ik was net zo blij dat er niets meer lag... Boehoe...
kensha
Geplaatst: 10-02-10 15:51
Ik heb mijn mond moesten houden want het heeft later toch nog even flink gesneeuwd en hier boven Amsterdam hangt een akelig grijz wolk met willige sneeuw.
En ik ben helemaal blij met het strooizout dat bijna op is. Niet dus. Hier in de wijk werd al niet gestrooid, maar zelfs de de eerste zijstraat van de hoofdweg wordt niet meer gestrooid (hoewel die eerder wel gestrooid werd). Nu moet ik nog verder lopen, schiet niet op zo.
S_uus