Maar ik zie het niet als 'slecht' rijden ofzo, het is gewoon iets wat wel 'ns gebeurd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik zie het niet als 'slecht' rijden ofzo, het is gewoon iets wat wel 'ns gebeurd.
dat is wel grappig idd.
Ik ben geslaagd!!!!!
dus ik dacht echt dat ik daar op gezakt was. Volgens de examinator was ik overgeconcentreerd, en heb ik er hard voor gewerkt & geen extra lessen meer nodig.
. Als ik het kan kunnen jullie het al helemaal haha. Joonsel schreef:Morgen mijn eerste rijles bij de nieuwe rijschool! Ben stiekem best zenuwachtig, terwijl ik al 20 lessen heb gehad
. 
Heb al zo'n 2 maanden niet gereden..En hij vond het ook goed gaan na zo'n lange stop. Gezellige vent! En hij kent mijn vorige instructeur ook goed dus dat is wel lachen!
Zal ik van mijn vader hebben!
Hij zei dat 20 lessen waarschijnlijk teveel zouden zijn, en 10 te weinig. Heb er wel vertrouwen in dat ik snel kan afrijden! 
..
..
Ier schreef:Mooi dat dit beter is Joon!
Gefeliciteerd geslaagden!
Ik heb sinds vanochtend een eigen autootje...
Alleen hoe hebben jullie overpakken met sturen geleerd..
Ik kan het echt nog stéeeeds niet en dat is best lastig zonder stuurbekrachtiging

Mag ik ook meepraten? Ik heb net vanmiddag mijn eerste rijles gehad (ja, op mijn 26ste 'pas'
).
Ik moest er niet al te diep bij nadenken, want dan sloeg de paniek een beetje toe.. ik vind het nog steeds een bizar idee dat ik gewoon tussen het verkeer heb gereden terwijl ik dat nog helemaal niet kan 
Verder ben ik ook al wat stukjes de snelweg op geweest, en dat ging voor mijn gevoel wel aardig. Stukken waar je gewoon lekker door kunt rijden vind ik veel prettiger dan kruisingen en rotondes enzo, waar je moet kijken, remmen, sturen, remmen, gassen, schakelen, gassen, remmen, kijken, gassen, schakelen.. pff allemensen zeg
heerlijk!! Wel ff wennen maar gaat nu prima, hij rijdt lekker vlot... echt zo'n scheurijzer haha. Hij is ook een stuk kleiner dan de lesauto waar ik een jaar
in heb gereden en heb veel beter zicht om me heen dus voel me helemaal op m'n gemak! Had verwacht dat k wat angstig zou zijn in het begin maar dat is helemaal niet zo
Ben zoooo blij met m'n bakkie