Genoeg puzzelplezier hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben helemaal blij ermee
.
. Ik heb die van een op je af komende tijger en van twee paint-paarden gekocht. Ziet er uitdagend uit!!
.
. Die monsterprojecten zijn van josephine wall, erg gaaf, maar ook erg verslavend

Gelukkig was ik toen ook ziek thuis.

Heb net wel weer even lekker een paar stukken kunnen aanleggen 
Gezellig met je ouders puzzelen 
.

chocobroodje schreef:Ja het was een conserver dus dat ging gewoon nog los. Het plakt wel iets maar niet heel erg. Wat een leuke puzzels! Hoe bevalt de porta nu?
, is het een uitstekende bescherming tegen de katten.
Die mat is niet echt ideaal namelijk
Denk dat ik die van 1500 stukjes wil, meestal heb ik 1000 stukjes maar soms meer dus dan is het wel makkelijk
Of is hij dan onhandig groot?
Denk dat het wel te doen is hoor, achteraf was een 1500 ook beter geweest voor mij maar toen had de verslaving nog niet zo toegeslagen 
en natuurlijk mijn puzzel! Ik heb nog nooit zo netjes van onder naar boven gepuzzeld. Beetje lastig te omschrijven maar de puzzel heeft een rand, en dan een soort lijst die heb ik eerst helemaal gelegd. Ziet er best komisch uit
zal er morgen een foto van maken
heb ik voor me verjaardag gekregen van m'n zusje.

Zit 75 watt in dus die geeft heel aardig licht
. De kop kun je draaien

. Gelukkig heb je je puzzel bijna af
.
Hij is nu lekker in z'n hokje gaan liggen, hij loopt zo'n beetje de hele dag los. Als wij naar bed gaan dan hij ook (voor de veiligheid), maar verder loopt hij los als er iemand thuis is.
. 
. Ik kan toch geen uur aan 1 stuk bezig zijn. Dus half uurtje poetsen 5/10 minuten pauze, en dan weer verder.