Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:13

Hackie schreef:
Ik heb ook een keer zo'n stom iets meegemaakt:

In zaandam stoppen alle bussen voor je, en ik logeerde bij mijn tante in Purmerend, en toen reed die bus zo voorbij! Ik heel beteuterd terug naar mijn tante, 'die bus reeed zomaar voorbij :)) '
Ja, muts je moet ook je hand opsteken hierzo.
Ooww :))

Ja het is hier een beetje vreemd geregeld := de ene buschauffeur is zo aardig om sowieso te stoppen, maar ze hoeven maar een béétje vertraging te hebben en ze crossen je het liefst meteen voorbij :o

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:09

poes schreef:
Vandaag weer een mooie:

Klant (in vero moda winkel die toch beetje op zijn kop staat met de solden): Juffrouw, die jeansbroeken die daar deels op een hoop liggen, en die ook in de etalage hangen, je weet wel, met die gestikte zakken, alleeja, zo in dat kleurtje, nauwaansluitend, blauw, in die lengtematen. Waar liggen die nog?

Ik: Ik heb geen idee mevrouw :)

Klant: Ja zeg wat voor een antwoord is dat, je kunt op zijn minst toch even nadenken?

Ik: Misschien kunt u het anders even vragen aan iemand die hier wérkt mevrouw? :)

hahahahaha geweldig is dat :P

DeSa

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:38

Dat heb ik eens in een schoenenwinkel gehad :))
Hing net 2 paar laarzen weg en kreeg toen de vraag of ik bepaalde schoenen nog in mt. 41 had. Ehm ik werk hier niet mevrouw! :P

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:49

Leuke is andersom, ik werk bij de Halfords dus draag een halfords blouse. Dat mensen dan vragen "Zeg, werk jij hier?". Nee joh, ik sta hier voor m'n lol de hele dag met een blouse waar het logo van dit bedrijf op staat...

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:15

Of als je in de kassa zit en je hebt net even geen klanten.. dat mensen dan komen vragen: "Ben je open?" Neee.. ik zit hier gewoon de hele dag :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:19

Ja inderdaad dat ken ik ook 'oh ik had je niet gezien!'. De opmerkingen van 'werk je hier?' ookal vaak genoeg naar mn hoofd gehad, juistem ik loop graag in mijn vrije tijd in een zwarte Polo met megagroot erop: "XL in games en toys

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:51

hahaa ik had dat ook een x,,
loop in een rooie sweater met mega groot KARWEI erop.. vragen er mensen werkt u hier??
heb 1x ook gezegt dat ik er niet werkte en ben doorgelopen

(ik weet het totaal niet netjes,, maar was op een dag dat ik het super druk had,, en alle fouten van anderen aan het oplossen was.. dus was nogal saggo)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:24

vaak bellen ze ons op net de vraag 'zijn jullie open?' ook zoiets... nee hoorik neem ook op zondag de telefoon op...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:40

Ze bellen ontzettend vaak om te vragen of we open zijn ja...

En ja, ik sta dus wel degelijk in een winkel, maar een andere (broertje van Praxis in BE ;) ), in groene broek en gele shirt, en mensen ook vragen of ik er werk e :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 08:15

Afgelopen donderdag:

Een meneer kocht allerlei spullen voor zijn konijn. Stro, hooi, voer etc.
Komt ie 5 minuten later terug.
'SOrry kan ik dit terug brengen? Ik heb helemaal geen konijn..' :+

Dat is toch wel erg apart..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:17

Geen rare opmerkingen van klanten maar wek raar gedrag waar ik toch af en toe wel moe van wordt:

Het begon gister met een pak koekjes wat open was gemaakt en voor de helft was leeg gegeten, even later vond ik een notenkoek waarvan de verpakking open was en er een brok was af gebroken en verdwenen. Verder op bij het gebak stond een doos verse tompoesen waarvan de zegel verbroken was en waar van zo'n 'kapje' van was gebroken. En dan nog koffiebekertjes die niet helemaal leeg zijn, waren verstopt tussen het brood.

Soms.... :7

Negerzoen, die is apart zeg. :+

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:44

asociaal dus -.-

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:50

Judith_ schreef:
Geen rare opmerkingen van klanten maar wek raar gedrag waar ik toch af en toe wel moe van wordt:

Het begon gister met een pak koekjes wat open was gemaakt en voor de helft was leeg gegeten, even later vond ik een notenkoek waarvan de verpakking open was en er een brok was af gebroken en verdwenen. Verder op bij het gebak stond een doos verse tompoesen waarvan de zegel verbroken was en waar van zo'n 'kapje' van was gebroken. En dan nog koffiebekertjes die niet helemaal leeg zijn, waren verstopt tussen het brood.

Soms.... :7

die actie's ken ik ja... ik ben ooit in een vak voor de kroeppoek (of hoe het ook heet :+ ) 12 flessen slagroom, 3flesjes cola en een paar mandarijnen tegengekomen...jaja.. heel leuk mensen.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:01

bij ons woont er iemand in de wijk die ook altijd bij de supermarkt boodschappen doet waar ik werk. Hij heet hier 'the big boss' of de 'gangsterbaas',
hij is namelijk van de FBI, teminste, dat was 3 weken geleden, nu is hij van 'TNT'. Het is een jongen van een jaar of 20, en behoorlijk bol die zo uit zijn ogen staart dat iedereen wel ziet dat hij niet goed bij zijn hoofd is. een van de vele gesprekken:
de gangsterbaas: Yo
ik: Yo, gangster
gangster: die jongen daar, die, die, die, moeten jullie ontslaan
ik: OOOOOHH, wat heeft hij gedaan?
gangster: Hij zei dat hij mijn baas was
ik: nee toch.
gangster: jawel, hij zei dat hij de baas van eindhoven was, en dus mijn baas omdat ik alleen de baas van tongelre ben.
ik: aha
gangster: maar ik ben ook de baas van vice city (is dat niet van een computer spelletje?)
ik: zozo. maarre, zal ik jou eens wat vertellen?
gangster: wattdan?
ik: Ik ben de baas van de wereld, dus ook jouw baas
Gangster: neeeee, dat kan niet
ganster loopt boos weg.
5 minuten later
gangster: ik dis jou!
en hij is weer weg :+

en de dag dat hij vroeg om hallal kauwgom omdat zijn slimme kies geen suiker mocht van tandarts was ook hilarisch, of de dag dat hij met een bestuurbare auto de winkel in kwam :+ ,
ja, als de gangsterbaas komt, is het altijd feest,
hij is trouwens op te zoeken op youtube, gewoon baas van tongelre invullen ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:06

Lady_Kelly schreef:
Of als je in de kassa zit en je hebt net even geen klanten.. dat mensen dan komen vragen: "Ben je open?" Neee.. ik zit hier gewoon de hele dag :+

Of er staat een bordje 'gesloten' op je kassa: ben je gesloten? :Z
Of je doet je kassa open, haalt je bordje 'gesloten' weg en je gaat achter je kassa zitten: 'ga je open?' ... goh, zou je denken :+ (overigens vragen wij de eerstvolgende klanten bijna altijd mee te lopen naar de kassa die open gaat..maar niet iederen doet dat :P)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:11

zap schreef:
Lady_Kelly schreef:

Of er staat een bordje 'gesloten' op je kassa: ben je gesloten? :Z
Of je doet je kassa open, haalt je bordje 'gesloten' weg en je gaat achter je kassa zitten: 'ga je open?' ... goh, zou je denken :+ (overigens vragen wij de eerstvolgende klanten bijna altijd mee te lopen naar de kassa die open gaat..maar niet iederen doet dat :P)

Er wordt mij ook vaak gevraagd; Werk jij hier?
Neeee.. ik jat vaak bedrijfskleding en ga dan voor de lol in die winkels rond lopen.. ^)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:18

Debbie schreef:
Er wordt mij ook vaak gevraagd; Werk jij hier?
Neeee.. ik jat vaak bedrijfskleding en ga dan voor de lol in die winkels rond lopen.. ^)

Jaaa dat doe k ook! Omdat ik geenleven heb! :P

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:31

haha altijd lollog dit topic!!
ik laatst bij d eplus dus boodschapjes doen nog even sigaretten gehaald
had dus 2 pakjes sigaretten (grote ong 5 en halve euro) en 2 pakjes shag met floei een zakje spekjes een zakje smarties en een zakje apenkoppen
was t dus 26 euro nog wat ik geef 50 euro
krijg ik terug:
4 euro en 2 briefjes van 20 euro
ik zeg nog volgens mij doe je wat verkeerd
ze kijkt me s aan kijkt in mn hand en kijkt naar dr kassa nee hoor
ik dus :ow oke doei
sjongejonge hoe dom kan je wezen en nee ze was niet blond

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:37

Nou vandaag hadden wij een raar geval..
Gaat ie aan de bedrijfsleider vragen of hij een keer in de winkel door de paden zou mogen rijden met zijn Quad.
Zegt mn bedrijfsleider: als je geld hebt, kan je de zaak kopen en overhoop rijden. (gaat over een supermarkt)

Wat een vaag figuur! hahaha

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 02:10

Klant gooit pot van 2.5L verf tegen de grond.

Klant: Ja mevrouw, das toch schandalig dat die pot verf gewoon open springt?
Ik (in mijn beste beleefdheid): sja mevrouw, als die dingen tegen de grond smakken, durven ze dat wel eens doen.

Serieus, we hebben met 2 man een uur staan boenen, hoef dan absoluut geen commentaar over niet-werkende deksels of zo...

Of vandaag nog:

We hadden een kleur gemengd voor een klant, kleur was correct, alleen bleek klant er achteraf niet tevreden mee. Nuja, wij geven dus absoluut geen geld terug op gemengde verf.

Klant komt beklag doen, zijn gegevens worden genoteerd, en van zodra ik aankom, bel ik hem om uit te leggen dat ik hier niks aan kan doen.
Klant: Ik kom nu naar de winkel die pot verf over je toog uitgieten!!!
Ik: Dat is prima meneer, onthoud u wel dat ik u naam, adres en telefoonnummer heb? :)

Klant niet gezien :+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 02:27

tja bussen die voorbij rijden...
Ik deed netjes mijn hand omhoog, bus ging netjes langzaam rijden en rijd richting de halte, stopt. Ik loop erheen en bus rijd weg voordat ik ingestapt ben.
Nee er was verder niemand ingestapt...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 02:41

Citaat:
gangster: maar ik ben ook de baas van vice city (is dat niet van een computer spelletje?)

Dat is van Grand theft auto :=

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 10:38

Toen ik nog bij de zeeman werkte (ik had nog geen werkkleding) en ik droeg me zwarte blous en zwarte broek met me hakjes.
Kreeg ik vaak de opmerking: bent u de manager?
Ik zo: Ik denk hetn iet.
Hun zo: Hoezo niet?
Ik zo: Nouja ik denk niet dat iemand van 17 jaar al manager is??
Hun: O. Wie is het dan ?
Ik zo: Die gene met op hun t-shirt: Manager.
Hun: O! Oke! bedankt!.

Tjoh.. :P dat is niet zo slim ..

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:00

Negerzoen schreef:
Afgelopen donderdag:

Een meneer kocht allerlei spullen voor zijn konijn. Stro, hooi, voer etc.
Komt ie 5 minuten later terug.
'SOrry kan ik dit terug brengen? Ik heb helemaal geen konijn..' :+

Dat is toch wel erg apart..

_O- _O- _O- Moehahahha, om deze lig ik echt helemaal in een deuk?
Hoe kun je dat nou kopen terwijl je geen konijn hebt?? Hij koopt toch ook geen hondenbrokken omdat zijn vrouw geen zin heeft om te koken?? :Y)

Ik had bij de Shell heel vaak van die irritante klanten die wilde tanken en pinnen, terwijl er letterlijk OM de pompen als je ze pakte bordjes hingen dat het pinapparaat stuk was. Echt in hele grote letters, KON je niet omheen. En de mensen dan pompidom tanken, lopen naar binnen en willen pinnen.
Ja, maar die is stuk, dat staat op de pomp. Na 5 mensen begin je dat aardig beu te worden moet ik zeggen...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:36

Of van die heerlijke klanten die dan een kast kopen.. of iets anders heel groots en dan vragen: Kan er een tasje om?
En dan HE-LE-MAAL dubbel liggen om zichzelf..
Joh.. die had ik nog nooit gehoord.. ^)