We kwamen al aanlopen en ik zag dezelfde examinator als de vorige keer.. ik dacht ojee toch niet hem he... En ja hoor we komen boven en dezelfde. Hij herkende mijn gezicht maar kon mijn rit niet meer herinneren zei die.. pff gelukkig haha! Nou reed netjes weg komen bij het eerste stoplicht.. en ik was zo zenuwachtig.. trapt hij op ze rem.. 'hij is rood lieverd..' poedersuiker dacht ik daar ga ik.. nou was dus een tweebaansweg en ik reed netjes op mijn rechterbaan, komt er toch een auto met caravan in ene op mijn baan zonder zijn richting aan te geven en moest de examinator dus weer op zijn rem trappen anders waren we plat! Nou ik was dus echt beetje deprie maar bleef positief! Dus de rest van de rit gewoon heel netjes gereden, kwamen we aan op het CBR. Instructeur probeerde mijn gezicht te lezen maar ik wist het dus echt niet!
Dus ik ga zitten, zegt die examinator, weet jij wat een muts is? Ik 'huh?'. Jij zegt ie, op dat moment dat we wegredden bij dat stoplicht had ik dus in mijn dode hoek moeten nacontroleren dan had ik die caravan moeten zien aankomen. Maar hij zei verder heb je heel erg netjes gereden dus ik ga jou gewoon felicteren!! Nou kon echt wel huilen van blijdschap zo blij !!

Echt super mijn dag kan niet meer stuk hih!! Heel verhaal