Oew leuk zeg een eigen auto! daar moet ik nog hard voor sparen M'n rijleraar zei tijdens mn vorige les: 't word echt tijd dat je gaat afrijden, je krijgt veel te veel praatjes (gelukkig staat mn examendatum al gepland )
Nainkey
Geplaatst: 07-04-09 11:07
Knabbelgirl: succes, ben benieuwd hoe het is gegaan Kippiekip: Oh wat gaaf, een eigen auto!! ben benieuwd naar de foto's.. Ik moet er nog even heeeeel hard voor sparen Santigo_: alvast succes! Fantabulouss: haha nou dan is het voor hem ook te hopen dat je het haald, anders blijf je nog langer lekker bijdehand doen
ontherun
Geplaatst: 07-04-09 16:07
Wij mogen donderdag onze auto halen Nu hopen dat ik in 1 keer slaag
Hidalgo24
Geplaatst: 07-04-09 16:12
[quote="kippiekipp"]Nou het is definitief nu, heb gekozen voor die peugeot 206 waar ik ben wezen kijken vrijdag halen we hem op
Het ligt er ook aan hoe graag je het wilt. Ik wilde het zó ontzettend graag, dat ik allemaal kleine foutjes ging maken. Als je met een houding rijdt als 'het komt wel goed, het is niet het einde van de wereld als ik het niet haal' gaat het vast heel goed.
minka
Geplaatst: 08-04-09 09:28
Saskiaatje schreef:
Oh, komt wel goed! Vooral niet te voorzichtig willen rijden. Gewoon lekker karren.
Inderdaad, ik reed echt als een bejaarde en dat kreeg ik achteraf ook te horen.. Maar goed, ben gelukkig wel geslaagd
Ik weet eindelijk meer: ik begin 16 April met lessen en heb 29 April examen....dat schiet tenminste op
Saskiaatje
Geplaatst: 08-04-09 10:34
Een vriend van mij deed ook een 10-daagse cursus. Toen hij was geslaagd had hij geen auto tot z'n beschikking en toen 'ie na een half jaar weer eens ging rijden, was 'ie echt een gevaar op de weg. Ik weet nog niet wat ik van zo'n cursus moet vinden.
Doordat ik zo vaak gelest heb, kun je het veel beter absorberen, denk ik.
Nou, ik mag elke dag met m'n moeders auto naar m'n paard. En nu, die ene keer in de 3 maanden dat het niet kan, is het keihard aan 't waaien. Dan kom ik amper vooruit op m'n scootertje.
kippiekipp
Geplaatst: 08-04-09 10:40
Ik heb een 5 daagse curcus gedaan, héél erg spijt van achteraf. Het is gewoon niks voor mij... nou kon ik het ook niet zo heel goed vinden met mijn instructeur die ik toen had, maar er word in die week ook gewoon zoveel druk op je gezet en als ik iets fout deed kreeg ik gelijk te horen dat ik dat eigenlijk niet meer fout mocht doen omdat het examen al dichtbij was.. Nouja dat vind ik niet erg fijn rijden