Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ah oke.
Dat geeft meer duidelijkheid.
Ja dan is het volgende week bespreken wel een goed plan.
Kan dat in hetzelfde consult of even vragen voor een dubbele afspraak?
geen idee hoe streng ze daar zijn bij jullie bij meer vragen.
denisesilver schreef:Sintara schreef:Sterkte daan!
Mijn vriend is de hele dag thuis geweest.. alles een bende, niks is gedaan en nu lijkt het wel alsof hij zit te wachten tot ik ga koken![]()
Ik heb geen zin
Vraag hem of hij kan koken?
Vragen? Afdwingen ja!
_Nancy schreef:Ik zag net toen ik de kinderen naar school bracht een jongen gepest worden op het schoolplein in de voetbalkooi. Er liep een jongen met opgeheven hand naar m toe om m te gaan slaan en die andere jongen bleef van m weglopen en toen greep ik in.
Hé! Je houdt je handen thuis riep ik.
Toen was t ook meteen helemaal klaar en gingen alle jongens ineens uit de voetbalkooi.
Naar een schoolplein juf gelopen en het verhaal uitgelegd en zij ging nog verhaal halen bij de jongens.
Echt joh,, ik ga zo slecht op pestgedrag.
Ik ken die jongens in kwestie niet eens, maar kon er ook niet maar naar staan kijken..
Marcella schreef:Nee je heb geen stof. Vandaar dat ik erna over gruis liep met astma aanval.![]()
Ja ik zorg dat de deur naar buiten dicht is. Waarom kon ik naar buiten kijken.![]()
Weet ook gelijk weer waarom ik zo'n pest hekel heb aan werklui over de vloer met dat ze gewoon met hun schoenen binnen komen stampen.
Kon dus mooi stofzuigen en dweilen.
Wel blij dat ik niet tegen de vlakte gegaan ben al scheelde het niet veel.
DuoPenotti schreef:Ja sorry is hier een uitdrukking als het echt belachelijk lang duurt.
Zo zitten wij op deuren te wachten in april besteld.
Zo zouden die komen voor de bouwvak. Direct na de bouwvak.
September. Half oktober.
En nog steeds stil aan de overkant.
Net geen 8000 euro samen.
Dus herken je ergernis.
Maar op deze manier lachen wij er maar om.
Mocht iemand een adres weten voor stal deuren op maat gemaakt, ingemeten en geleverd in Limburg...
Krijg steeds de neiging om te kijken of ik onder die pipo zijn offerte uit kan
Kookaburra schreef:Mensen die boos zijn op de buschauffeur omdat de bus te laat is. Ja, het is zuur. Maar die gaat er ook niet veel aan kunnen veranderen.