Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:34

Dank je wel! Nog geen bericht ontvangen, ik houd mijn mail en de notificaties op marktplaats even in de gaten :)

Ik ben altijd geneigd om meteen een review achter te laten over een verkoper omdat je na de betaling de knop daarvoor te zien krijgt. Heb ik nu niet gedaan. Het wordt ook een wat andere tekst dan ik vorige week voor ogen had :o
Laatst bijgewerkt door Koper op 03-06-25 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:35

Ik vind Marktplaats en internetverkopen sowieso meestal stom. Ik had 2 weken geleden op zaterdag een afspraak gemaakt via Marktplaats dat een mevrouw de dinsdag er op om 11:00 zou komen ophalen wat ik te koop had staan.

Om 11:20 was ze er nog niet, en dan stuur ik altijd een berichtje met: "kun je het vinden?" (vind ik heel tactisch en tactvol van mezelf want "kom je nog?" is me wat te horkerig).

En gelijk om 11:22 ofzo, berichtje terug met "sorry het gaat me niet lukken". Volgens mij is dat gewoon een veelgebruikt excuus voor 'ik was het vergeten' of 'ik zie er vanaf zonder je daar een berichtje over te sturen'.

Maar inmiddels calculeer ik het gewoon in bij Marktplaats-ophaal-afspraken, een soort 50/50% kans dat er niemand komt opdagen of dat je niks meer hoort nadat je een deal overeengekomen bent.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:39

Dat komt inderdaad nogal oh ja oliebol, oeps vergeten over :))

_Karlijn

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:42

Ik ben zelf ook weleens vanuit Apeldoorn naar Arnhem gereden om een mooie natuurlijke krabpaal op te halen, vrij laat in de avond, maar er was niemand thuis. Dus terwijl we terug reden heb ik die verkoopster bericht van hoe het kon dat we voor een dichte deur stonden terwijl we een afspraak hadden, zij was het ook compleet vergeten stuurde de een paar uur later terug..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:54

Ik hoop toch echt dat ze de volgende dag met dat ding bij jou in Apeldoorn stond.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 07:02

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:55

Dank je wel voor de link :)

Kreeg net berichtje van de verkoper dat 't vandaag op de post gaat. En nu vind ik mijzelf stom dat ik me er druk om zat te maken :Y)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 10:51

Is dat stom of is dat een gewone reële gedachte omdat er zoveel oplichters op mp zitten?
Ik denk zelf dat laatste.

En dan denk ik ook, communiceer dan even als verkoper.
Zeg even bedankt voor je aankoop maar ben helaas niet in de gelegenheid om het voor woensdag te versturen.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 14:53

M’n PostNL pakketjes die weer worden uitgesteld |(

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 17:08

Switch 2 gepre-orderd toen het kon. Morgen vrij zodat ik hem thuis kon ontvangen gelijk kon spelen. Vriend heeft vrijdagavond een feestje van een collega en ik mag niet mee. Dus zei al, kan ik lekker gamen.

Zie ik nu overal berichten dat de leveringen vertragingen hebben en ze pas dinsdag verstuurd kunnen worden.

En dat vind ik stom -O-

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 15:21

Dat het regent op mijn vrije dag :roll:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 15:25

Biebz schreef:
Switch 2 gepre-orderd toen het kon. Morgen vrij zodat ik hem thuis kon ontvangen gelijk kon spelen. Vriend heeft vrijdagavond een feestje van een collega en ik mag niet mee. Dus zei al, kan ik lekker gamen.

Zie ik nu overal berichten dat de leveringen vertragingen hebben en ze pas dinsdag verstuurd kunnen worden.

En dat vind ik stom -O-

Er zijn mensen die hem vandaag gehad hebben.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 15:37

Bellatrix schreef:
Biebz schreef:

En dat vind ik stom -O-

Er zijn mensen die hem vandaag gehad hebben.

Ja klopt, ze hebben alleen meer mensen laten bestellen dan dat ze daadwerkelijk kunnen leveren blijkbaar.
Maar die van mij wordt als het goed is wel geleverd! (Al blijft hij nog steeds staan op gesorteerd en niet onderweg -O- ).
Vriendin heeft bericht dat hij pas dinsdag verstuurd gaat worden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 15:43

Aha ok. Dat is stom, meer laten bestellen dan ze op voorraad hebben...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 15:45

Biebz schreef:
Ja klopt, ze hebben alleen meer mensen laten bestellen dan dat ze daadwerkelijk kunnen leveren blijkbaar.

-O- Da's mooi stom

Omdat jullie natuurlijk in net zulke ademloze afwachting waren als ik wilde ik even melden dat de marktplaatsaankoop vanmiddag is aangekomen :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 17:31

Koper schreef:
Biebz schreef:

-O- Da's mooi stom

Omdat jullie natuurlijk in net zulke ademloze afwachting waren als ik wilde ik even melden dat de marktplaatsaankoop vanmiddag is aangekomen :)

Fijn!

Bij mij is de bezorger nog steeds niet onderweg -O-

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 17:34

Ah neee, Biebz!
Je wilde 'm morgen gebruiken toch? Misschien dat 'ie dan nog komt?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 17:36

Ja klopt! Maar ik moet overdag gewoon werken. En hij mag alleen thuis bezorgd worden omdat je een code moet laten scannen. Dus zul je net zien dat ze dan komen als ik aan het werk ben. (Kan helaas niet zomaar zo kort dag vrij nemen)

Edit: zojuist update dat hij onderweg is met de bezorger. Zou het dan toch? *\o/*

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 18:01

Hier ook als t goed is vanavond 2 pakketjes die al dagen worden uitgesteld, ben benieuwd :))

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 19:27

Hij is binnen *\o/*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 19:30

Wat goed *\o/* *\o/*

Veel gameplezier!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 15:09

stom, helemaal blij zijn met een aankoop en die aankoop in het winkelwagentje laten staan en er pas thuis weer achterkomen dat je het niet meegenomen hebt. En nee, ik kan niet even zomaar terug, anders had ik dat gedaan. Dus zijn er hier bokkers die in de buurt van de Lidl Hilversum- Kerkelanden wonen en vandaag of morgen daar naar de Lidl moeten? Ik heb n.l mijn aangekochte LP van Metallica in mijn kar laten staan. Stomme koe die ik ben.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 15:12

Ooooo dat is zuur!!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 15:50

Ja he, heb er ook zo de balen van.. Ik was echt al vergeten in 10 minuten dat ik hem had gekocht, moet toch eens wat aan dat geheugen van me doen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 17:52

Ontiegelijk stom dat ik niet meer kan inloggen op youtube omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet. Eens in de zoveel jaar gooit hij me er automatisch uit en meestal duurt het een paar dagen voordat ik per ongeluk bij ze zoveel duizendste poging iets intyp wat blijkbaar klopt.