Ik ben altijd geneigd om meteen een review achter te laten over een verkoper omdat je na de betaling de knop daarvoor te zien krijgt. Heb ik nu niet gedaan. Het wordt ook een wat andere tekst dan ik vorige week voor ogen had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebz schreef:Switch 2 gepre-orderd toen het kon. Morgen vrij zodat ik hem thuis kon ontvangen gelijk kon spelen. Vriend heeft vrijdagavond een feestje van een collega en ik mag niet mee. Dus zei al, kan ik lekker gamen.
Zie ik nu overal berichten dat de leveringen vertragingen hebben en ze pas dinsdag verstuurd kunnen worden.
En dat vind ik stom
Bellatrix schreef:Biebz schreef:Switch 2 gepre-orderd toen het kon. Morgen vrij zodat ik hem thuis kon ontvangen gelijk kon spelen. Vriend heeft vrijdagavond een feestje van een collega en ik mag niet mee. Dus zei al, kan ik lekker gamen.
Zie ik nu overal berichten dat de leveringen vertragingen hebben en ze pas dinsdag verstuurd kunnen worden.
En dat vind ik stom
Er zijn mensen die hem vandaag gehad hebben.
Koper schreef:Biebz schreef:Ja klopt, ze hebben alleen meer mensen laten bestellen dan dat ze daadwerkelijk kunnen leveren blijkbaar.
Da's mooi stom
Omdat jullie natuurlijk in net zulke ademloze afwachting waren als ik wilde ik even melden dat de marktplaatsaankoop vanmiddag is aangekomen