Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:14

Mijn was droogt niet met dit weer. Ik ga maar weer vitamine D supplementen bestellen denk ik want dit is echt om alle energie bij te verliezen

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:22

Sta voor de deur van een sportlesje en er is nog niemand… de les begint over 8 minuten… ga hier zo slecht op hé :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:37

Schuur_ schreef:
Mijn was droogt niet met dit weer. Ik ga maar weer vitamine D supplementen bestellen denk ik want dit is echt om alle energie bij te verliezen

Oh ja vreselijk, zo vochtig ;(.

Gelukkig hebben wij een droger, maar de dingen die daar niet in gaan drogen een stuk langzamer.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:53

hagelslag schreef:
hagelslag schreef:
Voor een dichte poort staan bij de klant.

T voor is besteld voor vormittags.
Vormittags is van ca 10 tot 1 uur....
Ik ga de klant niet voor 6 uur opbellen. Als de planning mij de eerste rit hierheen stuurt.
Dan wacht ik ff met bellen tot het iets fatsoenlijker is qua tijdstip....

En vervolgens mag ik nu opbiechten Dat ik de poort zo kon openschuiven _O-
Maarja hoe moet ik dat weten _O-
Normaal gaat zo'n poort automatisch

_/-\o_
Hoelang heb je staan wachten?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:07

Een mug die mij vannacht hier en daar wakker gehouden heeft, en ben goed lek geprikt.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:15

een wekker die niet af was gegaan, daardoor iets later dan normaal opgestaan. (maar een kwartier, maar dan loop je dus al een kwartier achter op schema)
En dan 2 drukke kittens hebben en een grumpy oudere kat, waarvan de laatste midden in de nacht kittenvoer was gaan snacken en daardoor haar natvoer niet wilde eten. En ik politieagent kon gaan spelen om ervoor te zorgen dat de kleintjes haar eten niet op zouden eten.
Uiteindelijk grumpy om de gang laten eten en de kittens even in de woonkamer opgesloten.
Omdat ik politie agentje aan het spelen was, geen tijd gehad om zelf te ontbijten. Dat dus maar in een bakje gegooid om op het werk op te eten.

En last van een dikke knie.
En mijn elleboog, die ik vrijdag hard tegen een muur aangestoten heb, doet ook nog steeds zeer.

Dat was het wel zo'n beetje voor nu :+ Mag ik alweer naar bed???

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:25

Schuur_ schreef:

Dit is ook mijn ergernis, de was droogt niet. Hangt al vanaf zondag aan het rek en nu moet ik het aantrekken want heb niks meer. En het is nog vochtig, bah
Laatst bijgewerkt door fjordjes op 19-06-24 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:38

We hadden hele mooie voetbalshirts gekregen van werk om te dragen tijdens het EK, maar ik heb natuurlijk meteen na de 1e dag eten gemorst op mijn shirt en de vlekken komen er niet uit

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:43

Flinke file op de a50, alles moest over 1 baan..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:56

Weten jullie nog dat drama met mij en die rijlessen?
Ik ga vandaag eindelijk afrijden en ik vind het zo eng

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 08:59

Komt goed,blijf adem halen.Ik heb er 5 keer over gedaan en toch gelukt.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:05

fotolijstje schreef:
Weten jullie nog dat drama met mij en die rijlessen?
Ik ga vandaag eindelijk afrijden en ik vind het zo eng

Vooral je rust pakken en als dat je helpt benoemen wat je doet en waarom je het doet.
Ik moest fileparkeren en ging naast een auto staan die scheef stond. Een keer geprobeerd, lukte niet en ik zei:’ik maak het mezelf wel erg moeilijk door naast deze te gaan staan, ik rij wel even door naar de volgende.’ (Je krijgt namelijk met rijles veelal trucjes aangeleerd, die niet helemaal werken als de auto niet recht staat). Veilig gedaan en was geslaagd,

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:08

Mijn allergie voor muggen.

Gisteren een team uitje gehad in de bossen.
En ik zit weer onder de dikke bulten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:12

Collega's die wat chagrijnig zijn omdat een applicatie niet werkt. Ik krijg het commentaar 'waarom werkt het niet en het moet nu werken en ik kan nu mijn werk niet doen en dat komt allemaal door jou'.

Note: Ik ben niet de persoon die de boel heeft gesloopt, ik heb alleen de melding in de organisatie gegooid dat de boel niet meer werkt en dat er hard aan wordt gewerkt om het weer te laten werken. Dan helpt het niet als verschillende mensen aan mijn bureau verhaal komen halen. Had serieus zonder al dat gezeik al een uur eraan kunnen zitten. En dan had het mogelijk (voor een deel) alweer gewerkt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:21

Ik heb net voor elke woensdag en vrijdag ieder uur een vijf minuten pauze ingepland, zodat ik even een kort rondje buiten op het terrein loop, omdat ik anders gek wordt door het binnen zitten. Ziet er echt heel stom uit in mijn agenda :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:26

Winged schreef:
Collega's die wat chagrijnig zijn omdat een applicatie niet werkt. Ik krijg het commentaar 'waarom werkt het niet en het moet nu werken en ik kan nu mijn werk niet doen en dat komt allemaal door jou'.

Note: Ik ben niet de persoon die de boel heeft gesloopt, ik heb alleen de melding in de organisatie gegooid dat de boel niet meer werkt en dat er hard aan wordt gewerkt om het weer te laten werken. Dan helpt het niet als verschillende mensen aan mijn bureau verhaal komen halen. Had serieus zonder al dat gezeik al een uur eraan kunnen zitten. En dan had het mogelijk (voor een deel) alweer gewerkt.

Ja zo vervelend, alsof je het sneller gaat fixen als mensen zeuren :')
Ik kreeg van de week een mail binnen "Ik krijg deze foutmelding, graag deze weghalen". Alsof ik een foutmelding kan cancellen :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:28

JudithGigi schreef:
Ja zo vervelend, alsof je het sneller gaat fixen als mensen zeuren :')
Ik kreeg van de week een mail binnen "Ik krijg deze foutmelding, graag deze weghalen". Alsof ik een foutmelding kan cancellen :')

'computer says no' :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:48

Het huis wordt geschilderd en dat is geen ergernis want het ziet er niet uit. Maar nu gaat dus al de hele dag de schuurmachine en dat is zo'n rotgeluid %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 11:18

@rien10
Uurtje factuurtje :list:
Half uur pauze genomen en half uur voor de baas....

Nu moet ik wel erbij zeggen, hij heeft er ook schrikdraad zitten. En ik was mij ook niet zeker of ze niet met een trucje het hek onder stroom hadden staan. Je hoorde het flink tikken daar dus eh ja. Ik wou het niet graag aanraken

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 11:38

Covid dat ervoor zorgt dat alles in het honderd loopt. Vandaag al precies 10 dagen ziek en weinig verbetering. Mijn allerlaatste examen op de universiteit ooit moeten verplaatsen waardoor ik mijn allereerste werkdag op nieuwe job al vakantie moet vragen om een inhaalexamen te maken (leuke eerste indruk). Vervolgens ook een dag kwijt van festival waar ik nog naartoe ga want moet de volgende dag examen afleggen. Halve marathon van aankomende vrijdag dan ook moeten cancelen. Ook meteen een week kwijt dat ik nog aan mijn research ging werken voor mijn scriptie. |o Effe heel erg aan het balen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-24 11:53

Moet de laatste horde nemen voor het afstuderen: presentatie maken voor mijn afstudeerzitting. Maar heb weer eens nul richtlijnen hoe het eruit moet zien dus ik heb geen idee wat ik moet maken. :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 11:57

xPabloBokt schreef:
Moet de laatste horde nemen voor het afstuderen: presentatie maken voor mijn afstudeerzitting. Maar heb weer eens nul richtlijnen hoe het eruit moet zien dus ik heb geen idee wat ik moet maken. :')

Ah jah, geen richtlijnen / kaders is lastig.
Herkenbaar en frustrerend.

Enige vrijheid in opdrachten vind ik heerlijk, maar werkelijk geen idee hebben van wat er verwacht wordt/ gewenst is, is frustrerend.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-24 12:01

Femke_Tweety schreef:
xPabloBokt schreef:

Ah jah, geen richtlijnen / kaders is lastig.
Herkenbaar en frustrerend.

Enige vrijheid in opdrachten vind ik heerlijk, maar werkelijk geen idee hebben van wat er verwacht wordt/ gewenst is, is frustrerend.

Ja, exact. Mijn hele opleiding is zo geweest, dus het is niet de eerste keer dat ik ermee te maken heb en ik kom er altijd wel uit. Maar het is inderdaad enorm frustrerend elke keer, je hebt dan een paar vage dingen waar je aan moet voldoen (kritische blik, uitgesproken eigen boodschap, goed kunnen reflecteren etc.) maar echt nul praktisch framework waar je dat dan in kan gieten. Geen voorbeelden of wat dan ook. Als je dan bij docenten daar om vraagt dan krijg je alleen maar te horen dat je "creatief moet zijn".

Maat, ik studeer HRM, geen kunstacademie. :')

Pfff gelukkig ben ik er na komende maandag vanaf

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:07

Ik heb mijn presentatie afgelopen februari gemaakt op basis van mijn thesis en daarna getweakt om het een beter/interessanter verhaal te maken. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook kan :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:07

Met mijn oudste kat naar de dierenarts zie er nu al tegenop als ik medicatie mee ga krijgen. Het is een poes wat bij een fokker vandaan kom met een geschiedenis. Haar straks vangen zal al drama zijn.