Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hagelslag schreef:hagelslag schreef:Voor een dichte poort staan bij de klant.
T voor is besteld voor vormittags.
Vormittags is van ca 10 tot 1 uur....
Ik ga de klant niet voor 6 uur opbellen. Als de planning mij de eerste rit hierheen stuurt.
Dan wacht ik ff met bellen tot het iets fatsoenlijker is qua tijdstip....
En vervolgens mag ik nu opbiechten Dat ik de poort zo kon openschuiven![]()
Maarja hoe moet ik dat weten![]()
Normaal gaat zo'n poort automatisch
Schuur_ schreef:Mijn was droogt niet met dit weer. Ik ga maar weer vitamine D supplementen bestellen denk ik want dit is echt om alle energie bij te verliezen
fotolijstje schreef:Weten jullie nog dat drama met mij en die rijlessen?
Ik ga vandaag eindelijk afrijden en ik vind het zo eng
Winged schreef:Collega's die wat chagrijnig zijn omdat een applicatie niet werkt. Ik krijg het commentaar 'waarom werkt het niet en het moet nu werken en ik kan nu mijn werk niet doen en dat komt allemaal door jou'.
Note: Ik ben niet de persoon die de boel heeft gesloopt, ik heb alleen de melding in de organisatie gegooid dat de boel niet meer werkt en dat er hard aan wordt gewerkt om het weer te laten werken. Dan helpt het niet als verschillende mensen aan mijn bureau verhaal komen halen. Had serieus zonder al dat gezeik al een uur eraan kunnen zitten. En dan had het mogelijk (voor een deel) alweer gewerkt.
xPabloBokt schreef:Moet de laatste horde nemen voor het afstuderen: presentatie maken voor mijn afstudeerzitting. Maar heb weer eens nul richtlijnen hoe het eruit moet zien dus ik heb geen idee wat ik moet maken.
Femke_Tweety schreef:xPabloBokt schreef:Moet de laatste horde nemen voor het afstuderen: presentatie maken voor mijn afstudeerzitting. Maar heb weer eens nul richtlijnen hoe het eruit moet zien dus ik heb geen idee wat ik moet maken.
Ah jah, geen richtlijnen / kaders is lastig.
Herkenbaar en frustrerend.
Enige vrijheid in opdrachten vind ik heerlijk, maar werkelijk geen idee hebben van wat er verwacht wordt/ gewenst is, is frustrerend.