Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Wat heerlijk deksel, ik mocht willen dat het bij mij in huis zo koel bleef met deze temperaturen. Hier is het nu 24 graden in huis, maar bij hittegolven loopt het makkelijk op tot 28/29. De voorgevel van mijn huisje uit 1951 staat de hele dag vol in de zon te bakken. Zo mooi de airco weer aan!
deksel schreef:Ik heb normaal ook altijd een hekel aan de hitte maar tot nu toe vind ik het goed te doen. Ik moet zeggen dat het bij ons in huis tot nu toe 18.5 graad is (zonder airco), dus dat is lekker koel. Vorig jaar woonde ik nog in een studentenkamertje met een plat dak waar de zon de hele dag opstond en het niet te doen was, dus misschien vind ik het daarom tot nu toe goed te doen.
simongek schreef:Nou ik bleef niet in de auto zitten. Vast wel iets in de buurt waar je heen kan toch
Suzanne F. schreef:Nou die regen hoef ik niet. Maar het mag wel 10 graden koeler. Ik snap nooit waarom droog en zon altijd samen moet gaan met bijna 30 graden. Geef mij maar droog en zon met 20 graden. Dan kan ik tenminste nog wat doen en in de zon zitten. Nu zit ik alleen maar binnen.