Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:12

Rambogirl schreef:
[***] schreef:
De opvoeding van kinderen. Ben zojuist een hele rit in de goliath door 9 jongens uitgemaakt voor prutsmuts omdat ik naast 1 van de jongens zat. Blijkbaar is het nodig om dat te blijven roepen.

Je had degene naast je een stomp kunnen geven.
Niemand had t gezien :Y)

Ik erger me nog altijd aan de zooi in huis.
Eventjes opknappen loopt uit op een complete make-over.
En dat is nog mn eigen schuld ook want "anders is t niet mooi" :7

Nah ik heb behoefte aan een leuke dag, geen 9 k*tkinderen achter me aan :+ ze waren met de hele groep bezig. Ik snap ook niet wat daar leuk aan is.

Gelukkig is het verder een leuke dag. Ik ben voor geen enkele attractie meer te breed, dat is heel erg fijn!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:15

Maureen95 schreef:
Ik heb mij net vol geërgerd aan de klusjesman die naar mijn ventilatiesysteem ging kijken (regulier onderhoud). Mijn ventilatie zit in de badkamer, wc en keuken. Nou heb ik een camera in mijn slaapkamer staan ivm mijn katten. De camera stond nog aan en toen stond meneer doodleuk in mijn kledingkast te kijken wat er allemaal inhing (heb best wat lingerie hangen) 8)7 Toen stond ik op en ben naar boven gelopen om te kijken of het lukte. En toen dook hij snel de badkamer in met de opmerking dat hij dacht dat er ventilatie in de slaapkamer lag.

Wat wilde hij daar doen dan, onderbroeken snuffelen :+

Maureen95Jarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:17

Bah :') Maar genoeg schone onderbroeken te snuffelen. Al ben je dan denk ik snel uitgesnuffeld :Y)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:20

Maureen95 schreef:
Ik heb mij net vol geërgerd aan de klusjesman die naar mijn ventilatiesysteem ging kijken (regulier onderhoud). Mijn ventilatie zit in de badkamer, wc en keuken. Nou heb ik een camera in mijn slaapkamer staan ivm mijn katten. De camera stond nog aan en toen stond meneer doodleuk in mijn kledingkast te kijken wat er allemaal inhing (heb best wat lingerie hangen) 8)7 Toen stond ik op en ben naar boven gelopen om te kijken of het lukte. En toen dook hij snel de badkamer in met de opmerking dat hij dacht dat er ventilatie in de slaapkamer lag.

WAT

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:24

Ja ik baal ervan dat ik de beelden niet opgeslagen heb. Er zit geen SD kaart in de camera. Balen dat ik dat nu niet gedaan heb -O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:30

Ik zou dat melden bij zijn werkgever Maureen, dit is echt zo niet OK!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:42

prompter schreef:
Ik zou dat melden bij zijn werkgever Maureen, dit is echt zo niet OK!

Nou, dit inderdaad!
Dit is gewoon inbreuk op privacy!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-22 14:43

marleen_88 schreef:
xPabloBokt schreef:
Vroeg mijn verloofde toen ik wegging of hij de vaat wilde doen en het aanrecht wilde schoonmaken. Dat was om 19.00.

Ben drie uur later thuis en wat is er weer niet gebeurd? Juist. Want meneer vond de Home Assistant belangrijker.

Ik ben verdorie niet een uur eerder gaan paardrijden zodat we alsnog laat naar bed kunnen.

Echt eerlijk ik twijfel op het moment zo hard aan alles. Mijn beste vriendin en mijn verloofde hebben allebei ADHD en ik heb er echt niks op tegen maar ik trek die chaos echt niet meer. Ik heb zelf autisme en ik ga er echt aan onderdoor. Ik moet me maar naar alles en iedereen schikken voor mijn gevoel, mijn verloofde schiet me met regelmaat de psychische hulp-kaart toe en zelf doet hij niks aan zijn aandoening. Vraag me soms af of ik alleen niet gelukkiger en vooral minder gestresst ben..

Heel vervelend. Is in gesprek gaan met je partner een optie?

Mijn ergernis: ik heb het koud in huis. Ook al is het 20,5 graden. :o

Allereerst gefeliciteerd!

Ik ben al heel vaak het gesprek aangegaan en heb vanochtend ook echt aangegeven me regelmatig ongelukkig te voelen omdat ik het gevoel heb dat ik 80% van de kar in mijn eentje trek. We gaan nu een nieuw systeem proberen ten aanzien van het huishouden en de taakverdeling. Hopelijk gaat dat beter..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:44

Sherivey schreef:
Piepende ademhaling heb ik alleen als ik mijn astmamedicijn vergeet. :o

Heb het wel vaker met hoge luchtvochtigheid. En helemaal sinds ik nu een keer corona gehad heb. :=

Syzygy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:47

Ik erger me aan het met de hand wassen van al mijn spul, hij is nu al een aantal weken kapot maar heb volgende maand pas geld voor een nieuwe wasmachine.. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:52

Mijn kat die alleen maar stoute dingen doet.... Je zou bijna denken dat t mijn kat is :Y)

@pabloxbokt
Goed dat je het besproken hebt.
Niet altijd makkelijk, maar soms is het vaker herhalen dat het niet fijn voelt wel zo goed.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:05

Ik ben er tussen 14.00 en 14.30.. niet dus, had zo een pakket bezorger kunnen zijn helaas weet ik dat dit gebrek aan talent voor planning is...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:20

Maureen95 schreef:
Ja ik baal ervan dat ik de beelden niet opgeslagen heb. Er zit geen SD kaart in de camera. Balen dat ik dat nu niet gedaan heb -O-

Maak je wel een melding bij het bedrijf? Dit is echt zo niet oké!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:29

Ik zou echt een melding maken hiervan Maureen95. Dit kan niet.

Mijn ergernis is dat ik net toevallig via Facebook erachter kwam dat onze gemeente morgen nacht werkzaamheden verricht aan de plek welke de uitgang van onze wijk is. Er is geen andere route en hebben hier geen bericht/brief over gehad. Fijn dag ze dit in de nacht doen maar iets van informatie naar bewoners zou toch fijn zijn..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:30

Marocje schreef:
Maureen95 schreef:

Het is waarschijnlijk een van de 'leuke' bijkomstigheden waarom zo iemand het vak doet, net zoals best wat glazenwassers of dakdekkers hun werk leuk houden met wat ze vanuit hun werkplek allemaal te zien krijgen, maar het is inderdaad niet oké.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:35

Of kijken of er bij een inbraak wat te halen valt en deze informatie doorspelen aan derden.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 15:57

Maureen, dat je m t huis niet uit heb gezet.
Bah wat een smeerlap. Zou toch wel echt contact opnemen met zn baas.

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 16:09

Ja nou ik was gewoon een beetje flabbergasted ervan dat ik niks deed -O- Maar ik ga er inderdaad wel een melding van maken. Dit kan gewoon niet. Ga maar lekker in de lingerie van je vriendin snuffelen. Hij was daarna ook binnen een minuut het huis uit want hij was klaar.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 16:14

Dat ik nu gewoon een hoestende pony heb staan omdat er gewoon geen knap hooi te vinden is :(
Klap op de vuurpijl lijkt mijn paard nu koliekerig van het hooi.

Ik zoek gewoon ronde verpakte balen, geen kuil maar voordroog en geen lange harde stengels erin. Ik zit puntje Flevoland met Friesland om de hoek je zou zeggen dan moet je toch zo genoeg kunnen vinden...

Het is een mega grote frustratie en helemaal ellendig dat ze er ziek van worden. Ik wilde het eigenlijk ook niet meer voeren maar mijn moeder drong aan en zei ja doe het nou maar dan ben je er vanaf... iedere keer weer trap ik in dat soort ideeën terwijl mijn gevoel al niet goed is en de rekening toch altijd door mij betaald moet worden.
Grr -:(-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 16:15

Wow dat is idd echt niet oke!

Ik erger me echt aan een persoon, echt een verspilling van lucht en woonruimte :roll: gelukkig heb ik niets meer met haar te maken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 16:25

Maureen95 schreef:
Ja nou ik was gewoon een beetje flabbergasted ervan dat ik niks deed -O- Maar ik ga er inderdaad wel een melding van maken. Dit kan gewoon niet. Ga maar lekker in de lingerie van je vriendin snuffelen. Hij was daarna ook binnen een minuut het huis uit want hij was klaar.

Idd melding maken! Ik heb ooit ook monteur gehad waarbij ik twijfelde over melding maken en dat was veel minder erg! Maar die was enorm aan het flirten en reageerde niet op mijn geen interesse. Ik heb toen verder onderhoud wel uitgesteld want kreeg er de kriebels van dat hij vaker zou komen. Laat staan als je zoiets ziet!

Ik maak me nu zorgen over het onderhoud wat ze hier aan het uitvoeren zijn. Zag ze net aan het eind van de straat bezig, alle ramen moeten dus open en gooien ze ook wagenwijd open. Ik heb geen idee wanneer ze hier komen en hoe ik dat met mijn hond moet doen... Ze melden ook niet wanneer ze komen, gisteren waren ze ineens aan het schuren en alles en kon ik de deur niet uit. Maar mijn vragen begrepen ze niet, want degene die bezig waren spraken geen nederlands

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 16:32

Gisteravond fietste ik over een weg buitenaf en zag een (dacht ik) platgereden konijn liggen. Maar op het moment dat ik er voorbij fietst tilt hij zijn hoofdje op en blijkt dus nog te leven. Ik de dierenambulance gebeld, moest hem in de berm leggen en het bleek echt nog een jonkie te zijn. Hij leek niet gewond maar hij stond ook niet op dus was natuurlijk niet goed. Ze zouden vandaag even gaan kijken. Toen werd ik teruggebeld, kon niet gelijk opnemen maar ik hoopte natuurlijk dat ze belden omdat ze hem mee hadden genomen om na te laten kijken. Dus ik terugbellen, maar helaas was hij al overleden. Nu zit ik er dus mee of ik niet meer had moeten doen, want het was wel erg koud en hij was ook best klein. Maar goed ik dacht hem mee naar huis nemen doe ik hem al helemaal geen pretje mee. Ben in ieder geval al blij dat de dierenambulance is komen kijken maar zit er toch wel een beetje mee :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 17:20

Ook even hier na al mijn geklaag over mijn woning en buren: ik heb op een appartement gereageerd :D
Even groot als waar ik nu woon, veel betere wijk en omgeving, op fietsafstand van een groot station, €100 goedkoper.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 17:25

[***] schreef:
Ook even hier na al mijn geklaag over mijn woning en buren: ik heb op een appartement gereageerd :D
Even groot als waar ik nu woon, veel betere wijk en omgeving, op fietsafstand van een groot station, €100 goedkoper.

Don't get your hope up!
Zou fantastisch voor je zijn mocht het lukken natuurlijk, maar de teleurstelling des te groter mocht t niet door gaan.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 17:29

oomens schreef:
Marocje schreef:

Het is waarschijnlijk een van de 'leuke' bijkomstigheden waarom zo iemand het vak doet, net zoals best wat glazenwassers of dakdekkers hun werk leuk houden met wat ze vanuit hun werkplek allemaal te zien krijgen, maar het is inderdaad niet oké.

Glazenwasser kijkt alleen maar, die is niet binnen. Dat vind ik toch wel een groot verschil.