8Eveline schreef:Appeltje_1 schreef:Ik wil heel graag even mac donalds bestellen, doen of niet?
Hoe is dit een vraag
Ze zeggen dat het momenteel gesloten is en pas morgen 12.00 open gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Een kleine biecht, maar ik motiveer m'n kinderen om vooral te spelen met de kinderen waar ik wijn krijg bij het afhalen.
Zo'n grafhekel aan de thee-moeders waarbij ik het gevoel heb dat ik een faalmoeder ben omdat ik niet uren met ze knutsel ofzo.
M_D_H schreef:Dat kwam door de prutsmutsen
Maar sinds die daar weg zijn heeft de gemeente de buurt enorm opgeknapt en is het best een redelijke buurt geworden.
Oke, mijn man heeft in eens besloten dat wij toch op vakantie gaan van de zomer.
Super lief, laat ik dat vooropstellen...
Maar, het is niet mijn idee, wat betekend dat de bom maar gewoon gedropt wordt en mijn man daarna verwacht dat ik dit met gejuich ontvang...
Maar als ik vraag waarheen? Dan weet hij het niet.
Als ik vraag hoe? Dan weet hij het niet...
En nu werkt dat enorm op mijn zenuwen en wil ik eigenlijk gewoon niet gaan.
Normaal, ben ik diegene die zegt we gaan op vakantie...
Maar dat begint dan met: Ik wil op vakantie.
Dan ga ik uitzoeken waarheen we gaan, welk hotel, en dan boek ik en deel ik mijn man mee dat we op vakantie gaan...
Het feit dat dit niet mijn eigen idee is, ik mij er eigenlijk bij neergelegd heb dat we niet meer zouden gaan van de zomer, en dat het nu dus een half uitgewerkt iets is... Maakt dat ik er dus totaal geen zin in heb
Urbanus schreef:Haha maar ik ben wel echt een onhandige moeder. Op de koffieochtend op de peuterspeelzaal, mijn dochter krijgt mijn laatste slokje koffie.
GEEF JIJ JE KIND KOFFIE?????
Ja.
Heb je de chauffeur je nummer gegeven?