Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 19:58

Super klote! En kort of lang maakt niks uit in mijn ogen. Je valt in een seconde voor iemand. Begrijp ik nu ook wel waarom je vrienden wilde blijven. Heel veel sterkte, wees lief voor jezelf!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:06

Vjestagirl schreef:
Ik heb echt een dik geval liefdesverdriet te pakken. Ben er helemaal naar van. Super stom na zo kort, dat weet ik ook wel, but it's here.

Dat is begrijpelijk en geen schande meis, neem er je tijd voor om het een plekje te geven :(:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:08

Ik heb me gisteravond al een uur af laten matten door m'n trainer, zodat ik iig weer kon slapen. Loop al sinds maandag ochtend alleen maar te huilen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:32

Sterkte.

Heb je wel een beetje afleiding en mensen in de buurt waar je je verhaal kwijt kunt? Dat helpt mij iig altijd het beste

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:36

Ik heb voor mijn gevoel iedereen in mijn omgeving al tot in den treure geïrriteerd met dit verhaal... Het punt is dat niemand snapt dat ik hem mis zodra ik vertel wat er gebeurd is.

Maar ja, ik ben mezelf aan het afleiden, ik heb besloten dat ik mijn aller eerste kledingstuk ooit ga maken. Dat is sowieso ook mijn aller eerste naaimachine project ooit, dus dit is gedoemd om te mislukken, maar het leidt wel lekker af

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:37

Vjestagirl schreef:
Ik heb me gisteravond al een uur af laten matten door m'n trainer, zodat ik iig weer kon slapen. Loop al sinds maandag ochtend alleen maar te huilen

:knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:39

Naaien is fijn, leidt lekker af en werkt heel ontspannend!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:39

Maar wat hij gedaan heeft staat los van de gevoelens die je voor hem had hiervoor. En waar jullie naar op weg waren, met steeds meer van elkaars leven ontdekken en leren kennen.

En als iemand dan zó 180 graden draait en je zo hard uit zijn leven klapt, dat doet gewoon zeer. En daar mag je écht wel heel verdrietig om zijn. En weet, er staat geen termijn voor verdriet.

Dikke knuffel :(:)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:43

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 21:04

Helemaal eens met Berdien.

Ik heb het al vaker gezegd. Mijn relatie was echt toxisch en m'n ex heeft bizarre dingen geflikt. Maar ondanks alles miste ik hem in het begin toch. Gelukkig ging ik wel al inzien dat m'n leven zonder hem veel fijner is. Ik heb al zo vaak te horen gekregen van mensen dat ik weer m'n leuke zelf ben. Ik wist dat ik beter af ben zonder hem. Maar voordat het ook echt zo voelde was ik toch een aantal maanden verder. Gevoel is vaak niet zo logisch als je gedachtes.

Dus gun jezelf de tijd. Je kent hem nog maar kort, maar als je denkt dat hij de ware was dan moet je toch even afscheid nemen van die gedachte. Dat is best lastig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 21:05

Ik snap het wel, je mist vooral de gevoelens die er voor die ommezwaai waren en dat is gewoon liefdesverdriet, hoe kort ook :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 22:39

Vjestagirl schreef:
Ik heb voor mijn gevoel iedereen in mijn omgeving al tot in den treure geïrriteerd met dit verhaal... Het punt is dat niemand snapt dat ik hem mis zodra ik vertel wat er gebeurd is.

Maar ja, ik ben mezelf aan het afleiden, ik heb besloten dat ik mijn aller eerste kledingstuk ooit ga maken. Dat is sowieso ook mijn aller eerste naaimachine project ooit, dus dit is gedoemd om te mislukken, maar het leidt wel lekker af

Ik snap het wel! Ik heb dit ook gehad torn met die gast waarover ik schreef. Ik zit er bam ineens super diep in ofzo. Heeft best lang geduurd en heb er veel en hard om gehuild. Dat ik zelf dacht doe normaal. Maar gevoel kan je niet sturen.

Om mn ex waarmee ik samenwoonde heb ik geen traan gelaten vanaf dat ie weg was. En er waren wrijvingen maar geen woorden en geen gesprek en hij stapte zo op toen ik alleen maar zei: dit werkt niet.

Dus lang of kort zegt niks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:19

Liefdesverdriet sucks enorm. Kan heel lang duren weet ik. Maarrrr uiteindelijk gaat het over. Ook dat weet ik gelukkig.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 00:56

Eens en zelfde ervaring als Capopjekop. Enorm toxische ex die me (achteraf gezien) heel erg kapot heeft gemaakt. Sinds ik dat inzie mis ik hem niet meer, maar heb er wel verdriet van gehad en denk af en toe nog aan hem/ons verleden. Dat kun je dan gek vinden van jezelf, maar het is heel normaal om iets te verwerken. En dat mag je op je eigen manier doen. Sterkte :(:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 19:09

Ik heb vanavond voor het eerst een date via breeze… ben erg benieuwd :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 19:09

Oeeeeeeh ik wil van minuut tot minuut verslag jaaa!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:22

Mijn hartje is ook weer even helemaal naar de gallemiezen :o Vandaag nu echt, écht, écht gestopt met mijn bezette man. Of hij met mij, eigenlijk. Ook geen platonisch contact meer, nooit. En daar mag ik natuurlijk helemaal niet verdrietig om zijn want ik ben in dezen een onethisch loeder, maar blijkbaar maakt dat voor het liefdesverdriet niet uit.

Ik weet zoooo niet hoe ik over deze man heen moet komen. Ik heb al tig keer geprobeerd anderen te daten, of even niemand te daten. Afleiding gezocht, therapie gehad. Dit duur zo al bijna vier jaar, er zijn zoveel gevoelens en het voelt zo goed, hij is echt mijn ideale man. Heel hysterisch het gevoel dat ik oprecht nóóit iemand tegen ga komen waarvoor ik dit voel, en die zo léuk is.

%)

Sorry, wat hysterische post. Maar het zit me zo hoog, en in het echt kan ik er niet echt over praten, want ja...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:27

De tweede vrouw zijn levert eigenlijk altijd alleen maar verdriet op. Houd je vast aan je zelfrespect en eigenwaarde. En sterkte natuurlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:28

Oh meisje :knuffel:

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:41

:o Dank voor jullie luisterend oor.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:43

:(:)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:14

Wat naar Baileymix, vooral dat je er ook met niemand over kunt praten.
Dikke knuffel voor jou.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:15

Waarom zou je tweede keus willen zijn...
Lastig als het zo goed voelt maar toch niks kan worden. Gevoelens mag je uiten en over praten helpt soms wel, of indd gewoon hier ff lekker spuien :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:34

:(:) Verdriet houdt geen rekening met het soort relatie of alles wat daarom heen komt kijken. Wat een rotsituatie en ondanks dat je in je hoofd misschien wel achter het besluit staat, doet het in je hart vast onwijs pijn. Heel veel sterkte.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:44

Je hebt pb.