Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Oh en de woningbouw die de huur verhoogde voor het nieuwe toilet wat ik niet heb maar mijn buren welfoutje in huisnummer
Babootje schreef:[***] schreef:Oh en de woningbouw die de huur verhoogde voor het nieuwe toilet wat ik niet heb maar mijn buren welfoutje in huisnummer
Huur verhogen voor een nieuw toilet? Dat is toch gewoon onderhoud? Dat levert geen hogere woningwaarderingspunten op. Daar zou ik sowieso bezwaar tegen maken. I.c. je buren dan...
Citaat:... Ja er stond upgrade toilet naar basiskwaliteit. Volgens mij zou je daar niet meer voor moeten gaan betalen maar goed... het kost blijkbaar €10 per maand.
Iedere kleine aanpassing hier kost extra geld, voor rookmelder vervangen willen ze ook al de huur omhoog gooiendus ik regel dat lekker zelf.
Sas_Mon schreef:Citaat:... Ja er stond upgrade toilet naar basiskwaliteit. Volgens mij zou je daar niet meer voor moeten gaan betalen maar goed... het kost blijkbaar €10 per maand.
Iedere kleine aanpassing hier kost extra geld, voor rookmelder vervangen willen ze ook al de huur omhoog gooiendus ik regel dat lekker zelf.
Huur aanpassen voor basisfasciliteiten mag wetterlijk niet. Net als huur verhogen voor onderhoud. Daar kan je gewoon tegen in beroep gaan. Niet pikken dit soort onzin!
rien10 schreef:Is degene waarvan je het adres gekregen hebt, de ontvanger van de stroopwafels?
Sodera schreef:En is het een adres met een huisnummer of alleen een naam van het huis?
Bijv 2 Esker Road, Plaatsnaam, County, Postcode of is het White Cottage, Plaatsnaam, County, Postcode?
Vooral een naam van het huis gaat geregeld mis op Google maps...
Citaat:2 Esker Road, Plaatsnaam, County, Postcode
Babootje schreef:[***] schreef:Oh en de woningbouw die de huur verhoogde voor het nieuwe toilet wat ik niet heb maar mijn buren welfoutje in huisnummer
Huur verhogen voor een nieuw toilet? Dat is toch gewoon onderhoud? Dat levert geen hogere woningwaarderingspunten op. Daar zou ik sowieso bezwaar tegen maken. I.c. je buren dan...
[***] schreef:Ja er stond upgrade toilet naar basiskwaliteit. Volgens mij zou je daar niet meer voor moeten gaan betalen maar goed... het kost blijkbaar €10 per maand.