Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ineke2 schreef:Dat snap ik, echter hebben ze ook tegen de afspraken in het personeel ontslagen...
Dat personeel was niet in dienst van KLM zelf, toch?
Destination schreef:Shadow0 schreef:De KLM profiteert aanzienlijk meer van de maatschappij dan andersom.
Hoe veel profiteert de maatschappij van KLM dan?
bigone schreef:Luchtvaart en dus Schiphol is goed voor 300.000 banen. En daar zitten ook heel veel kleine toeleveringsbedrijven bij . Het lijkt veel maar al die mensen in de ww en dan ook nog veel kleine bedrijven die failliet gaan. Zou ook hele grote zakken met geld kosten.
MizzMontana schreef:Voorlopig denken minister Hoekstra en van Nieuwenhuizen daar anders over. Werd in de persco ook goed uitgelegd welke economische overwegingen ze hierbij mee namen, naast de 30.000 directe banen die er mee gemoeid zijn.
MoniqueT schreef:En als hij die bonus wél zou aanvaarden, is het ook weer niet goed, toch?
Ineke2 schreef:MoniqueT schreef:En als hij die bonus wél zou aanvaarden, is het ook weer niet goed, toch?
Het zou hem en al die andere topmannetjes sieren als ze een deel van hun ( echte) salaris in zouden leveren ipv “ alleen” de bonus. Dan zou ik ik echt positief verrast zijn.
De overheid zou niet akkoord gaan ( denk ik) met die miljarden steun als hij de bonus wel had geaccepteerd. Dus daarom zeg ik “ voor op gezet plan en manipulatie “ ook vanuit de overheid dit, want dit is heus wel binnenskamers besproken.