Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Ik ga zelf ook liefst met de auto, maar mijn ouders vinden dat een vreselijk idee, als ik dat in mijn eentje moet rijden. Dat vind ik dan ook weer zielig...
Sizzle schreef:Een carpooler meenemen?
Geen idee hoe jong/oud je bent, maar ik geloof niet dat ik mijn ouders ooit medegedeeld heb hoe ik op reis ging, ik was op mijn 21e een jaar alleen in Australie
Maar wel lief van je dat je er rekening mee houdt
Sizzle schreef:dank je zo dacht ik ook .Ik ben nogal van het soort: wie dan leeft, wie dan zorgt. Oostenrijk en Zwitserland zitten kwa besmettingen een stuk lager dan NL (CH gemiddeld 15-20 per dag tov 150-200 in NL) en daarnaast is terugreizen via de weg binnen Europa naar eigen land sowieso nog niet verboden geweest.
Daarnaast is de zorg vergelijkbaar.
Het is een ander verhaal als je naar een eiland vliegt waar mogenlijk ook de zorg een drama is.
Sheran schreef:Ben enig kind, misschien heeft dat ermee te maken. Maar ik ben 32. Kan dingen ook uitstekend alleen, woon sinds mijn 17e zelfstandig, maar ik bewaar graag de harmonie en als ik iemand ongelukkig maak met iets, dan kijk ik eerst hoe het opgelost kan worden. Ben vaker maanden weggeweest, maar nu met corona probeer ik ook wel echt naar andere meningen te luisteren.
Katja schreef:Hahahahaha
Ik ben benieuwd of Oostenrijk en Slovenië de komende weken iets gaan bedenken. Anders wordt het toch wel onhandig naar Kroatië reizen. En eigenlijk willen we ook een paar dagen Slovenië doen.
Autumnn schreef:Wij neigen voor dit jaar naar IJsland, nog niks geboekt. Even kijken wat alles gaat doen. Zijn er meer mensen die IJsland op de planning hebben?