Echwel schreef:Denk zelf Emmen omdat ze daar net triage-tent hebben geplaatst.
Laten we vooral niet gaan speculeren over welk ziekenhuis dit was, lijkt me niet heel belangrijk.
Heel veel sterkte Tienus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:In Luxemburg staan er sinds vrijdag tenten voor ingang ziekenhuizen , en bejaardentehuizen ook meteen dicht. Er zijn "drive inns" voor testen corona, met verwijs briefje arts kun je daar heen.
Babootje schreef:nynke55 schreef:Ik begrijp ook niet wat je hier mee wil bereiken, Babootje. Jij bent voor een lockdown, begrijp ik. Anderen zijn er tegen. Maar wij hebben daar toch helemaal niks over te zeggen?
Nee dat klopt. Maar dat wil toch niet zeggen dat je geen mening mag hebben hoop ik?
PSvanLot schreef:Maar dat is toch ook niet zo gek dat ze zo handelen bij een ziekenhuis?
In het noorden kunnen ze nu mooi maatregelen treffen die in het zuiden te laat komen.
tienus63 schreef:PSvanLot schreef:Maar dat is toch ook niet zo gek dat ze zo handelen bij een ziekenhuis?
In het noorden kunnen ze nu mooi maatregelen treffen die in het zuiden te laat komen.
Absoluut met je eens!!
Maar die patiënten die ik zag lopen, die hebben indruk op me gemaakt. De leeftijd en hoe verrot ze er soms uitzagen.
Viel me ook op dat de bouwjongens erg rustig waren.
En ambulance personeel maakte ook foto’s van de surreële werkelijkheid.
Ik nam de situatie al serieus, maar zeg het nu nog wat luider tegen de omgeving.
Optreden van ambulance personeel had ook indruk gemaakt op de mensen die het eerst ter plekke waren.
Het is geen griep of buikgriep.
Thanks mensen!
Blij dat ie weer thuis is, maar wel heel spannend.
Osterhaus was destijds wel degene die MKZ riep, terwijl dat dat er dus niet was.
Maar dat is andere discussie.
Bovendien wiens brood men eet, diens woord men preekt........
IMANDRA schreef:Het valt me op dat bij tegengeluid eigenlijk altijd die Ab Oosterhuis wordt genoemd. Hoe wordt hij gezien door andere virologen? Is er een reden waarom hij zo vocaal is?
N0a schreef:IMANDRA schreef:Het valt me op dat bij tegengeluid eigenlijk altijd die Ab Oosterhuis wordt genoemd. Hoe wordt hij gezien door andere virologen? Is er een reden waarom hij zo vocaal is?
Ik weet nog dat er met de Mexicaanse griep een flink schandaal was met deze meneer. Hij werkt ook niet meer voor het rivm. Hij had een vaccin aangeraden en bleek uiteindelijk zelf dikke aandelen in dat bedrijf te hebben.
Neem al zijn kritiek ook maar gedeeltelijk serieus.
N0a schreef:IMANDRA schreef:Het valt me op dat bij tegengeluid eigenlijk altijd die Ab Oosterhuis wordt genoemd. Hoe wordt hij gezien door andere virologen? Is er een reden waarom hij zo vocaal is?
Ik weet nog dat er met de Mexicaanse griep een flink schandaal was met deze meneer. Hij werkt ook niet meer voor het rivm. Hij had een vaccin aangeraden en bleek uiteindelijk zelf dikke aandelen in dat bedrijf te hebben.
Neem al zijn kritiek ook maar gedeeltelijk serieus.
Popstra schreef:Er was net op het nieuws dat in het dorp in Italië waar de eerste Corona besmetting was geen nieuwe besmettingen meer bij gekomen zijn. Dat dorp was direct na de besmetting in gehele lockdown gegaan.
Dus ja, wat is nu wijsheid!?
Popstra schreef:Er was net op het nieuws dat in het dorp in Italië waar de eerste Corona besmetting was geen nieuwe besmettingen meer bij gekomen zijn. Dat dorp was direct na de besmetting in gehele lockdown gegaan.
Dus ja, wat is nu wijsheid!?