Rennie89 schreef:In Duitsland levensgevaarlijk om niet goed achter je te kunnen kijken... de nederlanders daar houden weinig rekening met het verkeer wat wel hard rijd.
Nederlandse autorijders zijn hier in de omgeving net zo'n grote ergernis als Cloppenburgers achter het stuur
. Ik heb het hier zo goed als dagelijks dat er op een bepaalde weg 60/70/80 wordt gereden waarbij er dan verbaasd wordt opgekeken als je inhaalt met 100.Vanochtend bijna in een andere auto gereden. Ik was de tweede voor het stoplicht en voor ons was het net groen. Komt nog snel iemand van rechts aangereden die zo de weg oversteekt
Alleen tegelijkertijd zijn zulke drammers juist een ergenis voor mij. Fijn dat jij het over andere drempels hebt, de gemiddelde drempel die ik tegenkom ga ik niet met 60 over met mijn auto, al helemaal niet op een weg die ik niet ken. Ook niet als anderen vinden dat dat wel kan.

Met een tweepaardstrailer en twee paarden daarin. Ze had geluk dat ik het nog op tijd kon zien, iets dichterbij en we hadden een groot probleem gehad.
Neem dan gewoon je verlies, rijd verkeerd en ga ergens veilig staan zodat je erachter komt hoe je dan wel moet rijden..