Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barramundi schreef:Dat de self-checkout nog niet open was in de supermarkt. De kassa-dames hier pakken dan de boodschappen voor je in maar die houden er toch echt een andere standaard van inpakken op na dan ik
Barramundi schreef:Dat de self-checkout nog niet open was in de supermarkt. De kassa-dames hier pakken dan de boodschappen voor je in maar die houden er toch echt een andere standaard van inpakken op na dan ik
Loeky01 schreef:Ziek terug gekomen van vakantie, steeds beroerder aan het worden. Hier heb ik geen tijd voooooooooor.
En ik heb zelf echt een hekel aan hoestende mensen in het ov of de lift en dergelijke, en nu ben ik dat zelf. Heel irritant...
Ineke2 schreef:Oei dat is balen... gelukkig niks met de auto verder.
De schoenen kunnen nog in de wasmachine
Steeph schreef:Ineke2 schreef:Oei dat is balen... gelukkig niks met de auto verder.
Zeker weten geluk gehad met de auto![]()
Als ik een wasmachine hadik ga de schoenen wel even goed laten drogen, dan kijken hoeveel ik er met een harde borstel af krijg. Maar het was toch tijd om nieuwe schoenen te kopen, nu zullen het waarschijnlijk twee paar goedkopere worden
Steeph schreef:Ineke2 schreef:Oei dat is balen... gelukkig niks met de auto verder.
Zeker weten geluk gehad met de auto![]()
Als ik een wasmachine hadik ga de schoenen wel even goed laten drogen, dan kijken hoeveel ik er met een harde borstel af krijg. Maar het was toch tijd om nieuwe schoenen te kopen, nu zullen het waarschijnlijk twee paar goedkopere worden
Ineke2 schreef:Steeph schreef:Zeker weten geluk gehad met de auto![]()
Is er bij een tankstation in de buurt dan misschien geen wasmachine of anders bij familie / vrienden even vragen of het mag?
DeMolenhoek schreef:Je wast jou kleren toch ergens