Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 21:43

Dat ik de hele dag heb zitten wachten op een mail, want ik zou vandaag feedback krijgen op mijn verslag, maar niks gekregen dus |o Echt super fijn want ik had juist ingepland om het maandag te bespreken op mijn stage maar at gaat dus niet plus ik heb zo ook nauwelijks tijd om de feedback te verwerken. Echt frustrerend dit. -:(-

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 22:12

Ziek terug gekomen van vakantie, steeds beroerder aan het worden. Hier heb ik geen tijd voooooooooor ;(.
En ik heb zelf echt een hekel aan hoestende mensen in het ov of de lift en dergelijke, en nu ben ik dat zelf. Heel irritant...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 22:59

Dat ik een rare bult op mijn kaak heb in mijn mond en vermoed dat het een kies restje is die nu door lichaam afgevoerd word.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:06

Ronnie flex als jury bij the voice. :')

En dat de reclame van stichting dierenlot veeeeel te lang duurt...
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 31-01-20 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:11

Dat ik al 3 dagen slecht slaap. Ik echt moe ben en klaar wakker in bed lig. Leuke is, de wekker gaat over 4 uurtjes. Toppie }:0

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:16

Dat ik echt zin hem om me vol te proppen met de meest ongezonde zooi die er bestaat. Maar heb gelukkig niks daarvan in huis. :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:26

Etters die nog steeds lopen te knallen met vuurwerk en dan ook net als je in slaap aan’t vallen bent en je met hartkloppingen rechtop in bed zit als gevolg. Wordt echt schijt ziek van dat k*t vuurwerk -:(-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:42

nicole_floor schreef:
Ronnie flex als jury bij the voice. :')

En dat de reclame van stichting dierenlot veeeeel te lang duurt...

Inderdaad 8)7
Vind die l*l kleine al niks maar hij heeft net zoveel mening als hem :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 01:48

Dat de self-checkout nog niet open was in de supermarkt. De kassa-dames hier pakken dan de boodschappen voor je in maar die houden er toch echt een andere standaard van inpakken op na dan ik >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 02:00

Barramundi schreef:
Dat de self-checkout nog niet open was in de supermarkt. De kassa-dames hier pakken dan de boodschappen voor je in maar die houden er toch echt een andere standaard van inpakken op na dan ik >;)

+ Fooi. Ik vind het zooo zonde om iemand 1/2 dollar te geven voor het inpakken van m'n boodschappen :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 02:23

Dat ik toch nog extra kon werken vandaag, maar achteraf beter niet had kunnen doen icm de rest wat ik vandaag al gedaan had. Resultaat overprikkeld en klaarwakker, piekeren in bed nu. :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 02:52

Jaaaa en weer een nacht wakker liggen... Het houdt niet op....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 03:25

Barramundi schreef:

Ik had laatst geplet brood omdat de iemand bij de AH die eerst in mijn tas had gepakt en daarna alle zware boodschappen er bovenop. Ga maar lekker iemand anders "helpen" de volgende keer }:0

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 08:02

@Anthea: Fooi? Ik heb nog nooit fooi gegeven :oo Of gaat dat automatisch en heb ik het nog nooit gezien :=

Nou idd BK. Hier ging dus de rauwe kip bijna de gewone tas ipv de koeltas in. Mijn man zag het gelukkig en greep in. Met 35 graden nog een poosje in de auto vind ik dat toch niet zo’n fijn idee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 09:21

Dat er nare mensen bestaan die er lol in hebben om een ander te kwetsen... gewoon omdat het kan. :r

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:29

Gister avond, gottegottegod. :roll:
Wilde nog heel even met vriend naar een afgelegen weggetje rijden om even van de stilte te genieten. Weggetje bleek toch niet zo ideaal... Eerst vol met de onderkant van de auto op een hoop stenen geklapt (gelukkig niks aan de hand). Even genoten van de rust en toen weer omgedraaid. Halverwege de weg vast in de modder :roll: uitgestapt, vol met m'n netste Nikes door de drek (enkel-hoog) naar het huis er naast gaan vragen of die toevallig een momentje hadden om te helpen. Mevrouw was blijkbaar doof want ik moest wel tig keer over het tuinhek gillen wat er aan de hand was, maar nee mevrouw kon niet helpen want ze was binnen. Ok, doei.
Terug naar de auto, berg stenen opgeraapt waar we eerder opgeklapt waren, voor het voorwiel in de modder gelegd, iets aangeduwd zodat ze op de juiste hoogte voor het wiel lagen. Met vriend afgesproken dat ik de auto zou wiegen en dat als ik ja zei, hij een dot gas zou geven en in een ruk naar het einde van de weg zou rijden. Bij poging 2 of 3 lukte het dus hij naar het einde van de weg, ik te voet er achteraan. Gelukkig nog een paar schoenen in de auto dus ik gewisseld, andere schoenen in het zakje en na de auto even getest te hebben in een ruk naar de autowasstraat gereden. Eerste was al dicht en kon ook niet ff een muntje voor de hoge druk fixen, door naar optie 2. Die was nog wel open dus hebben we hem daar doorheen gehaalt. Verdomme, wat was ik blij om in bed te liggen. Pijn in mijn schouders en nek.
Door de hoeveelheid drek die er nog op, in de wielkassen, onder de spiegel en op het dashboard zat heb ik vanochtend eerst mijn vriend op zijn werk afgezet (even gecheckt of de auto nog steeds niks had gelekt) en naar een handmatige autowas gereden. Heel de auto gepoetst, binnen en buiten. Ik denk dat de schoenen maar in de kliko gaan...
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:42

Oei dat is balen... gelukkig niks met de auto verder.
De schoenen kunnen nog in de wasmachine :j

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:49

Na veel gedoe met een bedrijf een negatieve recensie op Trustpilot geschreven. Ben ik normaal niet van, maar was ze helemaal zat. Krijg ik een bericht van ze of ik die recensie alsjeblieft wil verwijderen. Dan krijg ik korting op m’n volgende bestelling. Nee, ik wil nooit meer zaken met jullie doen :') Via een privébericht op FB ook nog. Vind dat echt heel onprofessioneel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:49

Loeky01 schreef:
Ziek terug gekomen van vakantie, steeds beroerder aan het worden. Hier heb ik geen tijd voooooooooor ;(.
En ik heb zelf echt een hekel aan hoestende mensen in het ov of de lift en dergelijke, en nu ben ik dat zelf. Heel irritant...

Coronavirus? :+ Beterschap.

En ook beterschap aan Molenhoek.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:55

Ineke2 schreef:

Zeker weten geluk gehad met de auto :oo
Als ik een wasmachine had :+ ik ga de schoenen wel even goed laten drogen, dan kijken hoeveel ik er met een harde borstel af krijg. Maar het was toch tijd om nieuwe schoenen te kopen, nu zullen het waarschijnlijk twee paar goedkopere worden :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 12:03

Steeph schreef:
Ineke2 schreef:

Als ik een wasmachine had :+ ik ga de schoenen wel even goed laten drogen, dan kijken hoeveel ik er met een harde borstel af krijg. Maar het was toch tijd om nieuwe schoenen te kopen, nu zullen het waarschijnlijk twee paar goedkopere worden :')

Is er bij een tankstation in de buurt dan misschien geen wasmachine of anders bij familie / vrienden even vragen of het mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 12:06

Steeph schreef:
Ineke2 schreef:

Je wast jou kleren toch ergens :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 12:14

Ineke2 schreef:
Steeph schreef:

Is er bij een tankstation in de buurt dan misschien geen wasmachine of anders bij familie / vrienden even vragen of het mag?

DeMolenhoek schreef:
Je wast jou kleren toch ergens :D

Ik was mijn kleding bij een tankstation en zou het ook onprettig vinden als iemand zijn gore meuk in de wasmachine had gepleurd net voor ik mijn kleding kom wassen. Dus dat doe ik liever niet. Ik weet ook wel zeker dat mijn familie (en mijn vriend zijn familie) daar ook absoluut niet op zitten te wachten :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 12:16

Het is toch niet dat je dat meerdere keren vraagt?
Ik zou dat gewoon doen voor familie of een goede vriendin als ze thuis niet kunnen wassen. Daarna een kookwas erin en het is weer goed voor een normale was :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 12:17

Ineke2 schreef:
Het is toch niet dat je dat meerdere keren vraagt?
Ik zou dat gewoon doen voor familie of een goede vriendin als ze thuis niet kunnen wassen. Daarna een kookwas erin en het is weer goed voor een normale was :)

Dat is fijn dat jij dat zou doen, maar dat betekent niet dat iedereen zo is :)